crossgek - Forum en Sales Moderator |
10-5-2006 18:21 |
Posts: 10560 |
is imo goed dat je een hoge powerband hebt met een hoogtoerige cilinder als malossi
7000 is niet erg laat toch ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
De Schout |
10-5-2006 18:25 |
Posts: 5327 |
meteoor zuiger in 70 malossi is trouwens wel vragen om problemen...
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
racing_brillie |
10-5-2006 18:25 |
Posts: 64 |
Ik bedoel niet dat 7000 toeren laat is voor een powerband bij een Malossi, integendeel zelfs.
Maar hij is onder de 7000 toeren egt helemaal dood.
Dus zou dat aan mijn ontsteking liggen???
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
10-5-2006 18:26 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: racing_brillie
Ik bedoel niet dat 7000 toeren laat is voor een powerband bij een Malossi, integendeel zelfs.
Maar hij is onder de 7000 toeren egt helemaal dood.
Dus zou dat aan mijn ontsteking liggen???
buiten de powerband dood is toch niet erg
daarvoor heb je de powerband
gewoon lekker slippen met je koppeling bij het wegrijden en goed doortrekken in elke versnelling en desnoods nog slippen met je koppeling
anders moet je 4t gaan rijden
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 10-5-2006 om 18:27 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Kampersjaak |
10-5-2006 18:27 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
buiten de powerband dood is toch niet erg
daarvoor heb je de powerband
voor 70 cc is het niet normaal
|
|
oderint dum metuant |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
10-5-2006 18:28 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
voor 70 cc is het niet normaal
deden mij mallosi en polini ook
zeta eurokit en import trekken wel onderin maar die willen bovenin weer niet echt
ik reed met malossi en polini ook met 24mm btw
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 10-5-2006 om 18:28 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
racing_brillie |
10-5-2006 18:32 |
Posts: 64 |
Nou als je een rond rijd snap je wat ik met onderin met dood bedoel.
Een maat van mij heeft een yamaha DT50 met polini 70cc en die trekt egt veel beter onderin maar als ik idd mijn kppling laat slippen dan trek ik hem weer eruit.
Maar ik wil dus niet om de 5000 km mijn platen gaan vervangen.
|
|
|
|
Frutje |
10-5-2006 18:44 |
Posts: 812 |
ja dan moet je toch een zuiger van mallosie kopen... die zijn er niet voor niks voor gemaakt
|
|
|
|
timb |
10-5-2006 20:20 |
Posts: 118 |
niet met imi rijden das helemaaal kut echte mallosie zuiger kost 70 euro en is veel beter en dan heb je ook echt wel kracht onderin
ik had op een dt een 70 polinie reed ruim 100 en trok onder je reed vandaan net zoals malosie
bij mt staat malossie zelfs om zijn kracht onderin bekent correct me if im wrong
|
|
|
|
Jarco |
10-5-2006 20:28 |
Posts: 4520 |
je hebt gewooon een hoogtoerige cilinder die alleen bovenin wat doet.
als je gewoon hard wilt rijden moet je gewoon rond dat toerengebied blijven zitten waar hij het meeste vermogen afgeeft.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
10-5-2006 20:31 |
Posts: 4322 |
Is idd typisch de rijeigenschap van zo'n hoogtoerige malossi, mochten het echt afstelproblemen zijn dan moet je het in de carburateur zoeken.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timb
niet met imi rijden das helemaaal kut echte mallosie zuiger kost 70 euro en is veel beter en dan heb je ook echt wel kracht onderin
ik had op een dt een 70 polinie reed ruim 100 en trok onder je reed vandaan net zoals malosie
bij mt staat malossie zelfs om zijn kracht onderin bekent correct me if im wrong
beter ga jij de TS niet vermoeien met blaasverhalen over 100km/u op een dt.
|
|
gaat lang goed |
|
senda80cc |
10-5-2006 20:31 |
Posts: 3434 |
ik weet wel dat de malossi in combi met 20mm mikuni en promatje bovenlangs onderin ok heel veel power hoord te hebbe deed hij het voorheen wel goed?? met org. zuiger?
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
timb |
10-5-2006 20:40 |
Posts: 118 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Is idd typisch de rijeigenschap van zo'n hoogtoerige malossi, mochten het echt afstelproblemen zijn dan moet je het in de carburateur zoeken.
[...]
beter ga jij de TS niet vermoeien met blaasverhalen over 100km/u op een dt.[/quote
wil jij het tegen deel bewijzen
|
|
|
|
racing_brillie |
11-5-2006 13:25 |
Posts: 64 |
Ik heb zelf nooit met de ori malossi zuiger gereden.
ik heb die mtx overgenomen en toen ik hem kocht zat er 50cc op een er zat een malossi bij met een kapotte zuiger.
Ik ben naar Keers motorenrevisie gegaan en dit van de vervangende malossi zuiger voor een sh.
Even over die DT, 100 km/p lijkt me heel sterk.
Een maat van mij heeft er dus ook een, 70cc polini, homoet bovelangs, DT 80 koppeling, 18mm keihin en dat ding loopt net geen 90.
Dus dat lijkt mee een beetje sterk.
|
|
|
|
racing_brillie |
11-5-2006 13:27 |
Posts: 64 |
Maar mijn eigenlijke vraag was of dat het aan mijn onsteking kan liggen.
Ik heb zitten lezen dat iedereen 2mm van de grondplaat afhaalt om hem extra te vervroegen.
Heeft dit ook egt zin?? Dat wil ik graag weten.
|
|
|
|