omdat dit eigenlijk wel meer dan kleine vraagjes werden ff een topic.
Heeft het nut deze randjes van je zuiger af te veilen dat ze compleet gelijk zijn met de rand van je cilinder? voor een betere spoeling/flow?
of beter niet aanzitten?
*even op klikken dan zie je rood omlijnd wat ik bedoel*
Er werd gezegd dat t kon gaan kantelen maar hoe kan dat kantelen dan? of meer kans daar op..
hier heb ik hem 39mm naar beneden geduwd me zuiger. ODP dus..
*ook hier even klikken*
dat rode dacht ik weg te frezen voor betere flow. Hoe kan het dan dat hij uit onbelans raakt want ik doe dat toch ook aan de andere kant?
En kantelen? kunnen jullie dat uitleggen hoe dat kan dat je daardoor daar meer kans op hebt..
En er zat eerst in mijn cilinder (Hebo Manston Replica 50cc/Hebo NG 50cc) een hebo orginele A zuiger in. Maar bij de brommerzaak hebben ze het ff goed bekeken en hij had een Italkit zuiger liggen (40mm). Hij past heel goed eigenlijk en is ongeveer net zo licht.
Hij heeft een iets bollere kop.. is dat een voordeel/nadeel?
En op het doosje vd zuiger staat: Morini 2000, 40mm LC, Gilardoni.
Zou deze zuiger goed kunnen gewoon voor mijn cilinder?
En is deze beter/slechter/gelijk aan die hebo zuiger?
Hij is ook een fractie langer dan die hebo zuiger.. wat heeft dat voor gevolgen?
Is 37,5 euro een nette prijs daarvoor? incl zuigerveren en pistonpen..?
Ze hebben btw ook in die winkel al standaard dat halve maantje afgebraamd..