Hmm als die 2 nsrren met zo een (nniet zo snelle)setup al rond de 10 pk halen dan moet zo een mtx met 125cctjus echt wel een stuk meer halen rond de 15 16 ofso. als die van mij is afgesteld en ik m`n bestelling van vdh binnen heb (duurt al 2 weken) wil ik ook ff op de testbank ..
rens: denk dat het je tegenvalt, maar met je getunede 125 moet je in de buurt kunnen komen, ik er maar niet op rekenen dat je 16pk krijgt...:(
vermogen is koppel x toeren x een of andere factor, mb8 blok is lange slag => minder toeren, maar meer koppel, dus mischien minder pk's maar wel meer "trekkracht".
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
vermogen is koppel x toeren x een of andere factor, mb8 blok is lange slag => minder toeren, maar meer koppel, dus mischien minder pk's maar wel meer "trekkracht".
vermogen =M(koppel)x hoeksnelheid (in rad/s)
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Dus als je heel veel toeren maakt heb je meer kans op heel veel pk`s....
Nou ja 10000 moet wel lukken maar veel meer niet:A
Nou zolang hij zijn koppel behoud wel maar bij hogere toerentallen daalt het vullingsrandement door hogere stroomverliezen dus het koppel daalt ook wat
hans ik dacht ik zet er effe de hele formule neer zonder onbekende factor
[This message is edited by rudy on 3-5-2002 16:48]