m'n nsr valt na het reviseren van blok en inrijden van nieuwe zuiger uit als je in hogere toeren gaat rijden!
Hij kapt er gwoon ineens mee... geen warm/vastloper, want start daarna wel weer direct
iemand die enig idee heeft waar dit aan kan liggen?
bedankt voor reacties...
had zelf wel vermoeden dat het iets met ontsteking kon zijn, maar heb zo toch iets meer ckerheid
Weet iemand dan miss ook hoe je juiste stand van je ontsteking kan vinden?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: relisys
bedankt voor reacties...
had zelf wel vermoeden dat het iets met ontsteking kon zijn, maar heb zo toch iets meer ckerheid
Weet iemand dan miss ook hoe je juiste stand van je ontsteking kan vinden?
draai hem maar helemaal rechtsom (meen ik) dan vervroeg je hem helemaal. Zeker als er niet aan je grondplaat gekloot is dan is dat goed zo.
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 8-5-2006 om 22:54 uur.
daarom moet je het ook niet doen...
ik heb trouwens ooit een geniaal begrenssysteem bedacht wat een soort van werkte als mechanische vervroeging, maar dan andersom.
bijna werkte het...net als mn versnellingsbakbegrenzer.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 8-5-2006 om 23:00 uur.
Nog ff een paar vraagjes:
- de fabrieksstand zou toch geod moeten zijn als er alleen andere uitlaat op zit?
- is het mogelijk dat je teveel vervroegd met std onsteking?