Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project Buggy (vervolg)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36744 - Project Buggy (vervolg)
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 16353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-5-2007 8:28 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

denk het niet. je wielen liggen er dan trouwens ook zo af


wat is dat nou weer voor onzin.

ben je eigenlijk al ooit bij autocross geweest?

er is zelfs een aparte klasse voor crosskarts.


maare, heb je al foto's nu hij voor 80% af is?

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
dt50rcrosser 9-5-2007 9:10 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


wat is dat nou weer voor onzin.

ben je eigenlijk al ooit bij autocross geweest?

er is zelfs een aparte klasse voor crosskarts.


maare, heb je al foto's nu hij voor 80% af is?




nou ik vind het niet echt onzin,

autocross hier in de polder moet je niet met zoiets aankomen,

rijden ze dwars over je heen.



superstaaltje werk hoor,

echt netjes gedaan
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Martijn II - Forum en Sales Moderator 9-5-2007 13:59 Print reply

Posts: 9841
Luc! als je het leest ...ken je me nog

weet niet of ikje nog in mn msn heb... maar dingkie ziet er heeeeeel goed uit!

Kan wel wat mensen geven op MF die er ook mee bezig zijn maar volgens mij heb jij die allang gezien.

 
Too cool for school!
Wautaz 9-5-2007 22:28 Print reply

Posts: 240
Omg...hat thing is fragin awsum

Echt tof dat je zo iets moois kan maken
 
Broem broem :-)
chris reukers 29-1-2008 20:02 Print reply
Posts: 1

hoe kun je nou op twee banden aandrijfing hebben ????

heb je dan geen differentieel nodig ????
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 29-1-2008 20:21 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chris reukers

hoe kun je nou op twee banden aandrijfing hebben ????

heb je dan geen differentieel nodig ????


als je op het asfalt rijdt is het wel nodig ja...

trek zelf je conclusies

 
Too cool for school!
hc_soldier 18-6-2008 16:53 Print reply
Posts: 195
wat voor een stuurhuis heb jij gebruikt?
ik zit met een probleem ivm het stuur van mijn buggy, nogal weinig plaats en de wieluitslag van beide wielen is niet gelijk :p
 
Toon_D 18-6-2008 17:32 Print reply
Posts: 98
Dat je wieluitslag van beide wielen niet gelijk is is normaal. Dit heet ackermann. Bij een bocht naar links zal je linkervoorwiel meer insturen dan het rechter, omdat deze een kleinere draaicirkel moet maken. Geeft meer stuur
 
hc_soldier 18-6-2008 17:41 Print reply
Posts: 195
uhu dat is waar, maar bij mij is het te veel. Als ik helemaal overdraai blokkeert het ene wiel zelf. maar mss is het ook gewoon omdat die te scherp draait?
 
der Chef 2-4-2010 19:52 Print reply

Posts: 3265
Hej ik zie dat je deze te koop hebt staan,
Is dat GPZ600r blok er nog bij? of eventueel bij te leveren?
 
Tobias Verhoef 2-4-2010 21:37 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
Hej ik zie dat je deze te koop hebt staan,
Is dat GPZ600r blok er nog bij? of eventueel bij te leveren?


Even een vraagje wrm zou je miss dat blok willen hebben?

Het zijn zwaar klote blokken.

Ik heb er denk 1 maand geleden 1tje gereviseerd het probleem bij die blokken is dat de 3e zuiger kapot loopt als de blokken oud worden. Het probleem is door de slijtage valt de oliedruk bijna weg bij de 3e zuiger waardoor dus die geen olie meer krijgt bij de big end en die dus kapot loopt. Vervolgens lopen de rest van de zuigers meestal naar de klote. En om alles weer goed te krijgen moet je blok reviseren krukas laten repareren nieuwe big end lagers nieuwe zuigers en de cilinders laten honen. En als je pech hebt zijn de nokkenassen misschien ook kapot gelopen (doordat ze geen olie meer krijgen). Dus die moeten ook nieuw of gerepareerd worden.

Dit kan je allemaal voorkomen door een modificatie te doen bij de olieleidingen in het carter. Waardoor de druk minder erg wegvalt.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Dit topic is 16353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved