nog iets die gozer die hem kwam maken zei dat nr 7 op de exploited view( http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/229 ) niet nodig was.
Het lijkt me erg voor de hand liggend dat dat het is, omdat hij voor de rest alles redelijk secuur heeft gedaan en zonder dat iets uit elkaar viel ook is het koppelings huis niet uit elkaar geweest en is alles wat er in zat kant en klaar er in gezet dus er is dus niks volledig uit elkaar geweest.
Dit bericht is gewijzigd door Rugie op 1-5-2006 om 21:36 uur.
worm wieltje is in orde en er zit 15 w 40 in
en nr 7 wist ik niet waar die hoorde kwam me ook niet bekend voor en als die er wel in zat dan kan je het hefboompje op je carter niet bewegen.
boutjes van de koppelings veren zijn ook goed aangedraaid
Dit bericht is gewijzigd door merryn op 1-5-2006 om 21:55 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: merryn
worm wieltje is in orde en er zit 15 w 40 in
en nr 7 wist ik niet waar die hoorde kwam me ook niet bekend voor en als die er wel in zat dan kan je het hefboompje op je carter niet bewegen.
boutjes van de koppelings veren zijn ook goed aangedraaid
Dit bericht is gewijzigd door merryn op 1-5-2006 om 21:55 uur.
Dan doe je toch echt iets fout, de koppeling van een nsr/sh is net iets anders dan die van een mt/mb. Even goed kijken wat je fout hebt gedaan dus.
dat trillen komt omdat je denk ik de balans as niet op tijd hebt staan. zet de krukas helemaal boven in en zet dan de balansas bij de streepjes. vervolgens het koppelingshuis erop met de ring eronder. en doe wat loctide ofzo aan de koppakking. doe ik ook altijd anders lekt het zo. ik gebruik altijd van die blauwe kit