Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
waarom koop je niet een simpele nieuwe cilinder, en laat je die door een proffesioneel bedrijf (like S&S tuning) bewerken icm opmaat pijp etc. Die testen net zolang door op de testbank totdat ze het door jou gewenste resultaat leveren!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
ik weet neit hoevele geld zoiets zou gaan kosten.Maar het is allemaal toch wel vrij prijzig.Wat is je budget?
aah ja natuurlijk dat is wel een beetje het belangrijkst. En wat voor vermogen wil je? Wil je alle andere sprinterjes eruit trekken of willen je gewoon mee kunnen komen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
ik weet neit hoevele geld zoiets zou gaan kosten.Maar het is allemaal toch wel vrij prijzig.Wat is je budget?
t budget is groot,enkele duizenden euro's,nu ik m tog hou wil ik er ook wat speciaals mee doen
@cereberus ik wil een gooi doen naarde titel van de grootste idioot met de snelste tzr
Dit bericht is gewijzigd door psychopatje op 1-5-2006 om 20:45 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jarco
mss iets met roterende inlaat maken?
Jij wel. Denk niet dat ts daar de ervaring voor heeft en om het te laten maken is echt niet goedkoop. En roterende inlaat is in principe niet veel sneller hoor.
t budget is groot,enkele duizenden euro's,nu ik m tog hou wil ik er ook wat speciaals mee doen
@cereberus ik wil een gooi doen naarde titel van de grootste idioot met de snelste tzr
Dit bericht is gewijzigd door psychopatje op 1-5-2006 om 20:45 uur.
gooi er een cr 500 blok onder
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW