Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - setup race tzr? alluz mhr???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36682 - setup race tzr? alluz mhr???
Pagina 4 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neluhz 1-5-2006 20:27 Print reply

Posts: 4032
en dat heeft het volgende met de vraag die TS stelt te maken?......
 
rsruud 1-5-2006 20:29 Print reply
Posts: 281
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
[...]



5 .malossi 26mm carb set is gewoon mikuni ligt gewoon malossi stickertje bij. 28keihin d-slide is beetje overkill denk ik.



dit zijn dellorto carbs, en niet de standaart dellorto's die je in de winkel koopt, de hele setting is aangepast door malossi, dus gasnaald en al dat soort meuk, scheelt veel gekloot met afstellen schijnt het en loopt simpelweg beter.

 
Jarco 1-5-2006 20:29 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
en dat heeft het volgende met de vraag die TS stelt te maken?......


als hij een blok wil gaan kopen(pschypatje) kan ie dat daar doen voor 350 euro?
 
Razor 1-5-2006 20:30 Print reply

Posts: 1554
pro stock is maar tot 90cc... siminoni komt daar net boven.. kan dus ook niet... lijkt me
 
blowdown en een powerband te koop!
psychopatje 1-5-2006 20:31 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


als hij een blok wil gaan kopen(pschypatje) kan ie dat daar doen voor 350 euro?

als je t topic had gelezen had ik al gezegd dat dit niks met mijn vraag te maken heeft en dat ik ergens lege carters wegtrek en die volstop met mooie spulletjes
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
Jarco 1-5-2006 20:34 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: psychopatje
[...]

als je t topic had gelezen had ik al gezegd dat dit niks met mijn vraag te maken heeft en dat ik ergens lege carters wegtrek en die volstop met mooie spulletjes



@ je beginpost stond anders dat je een 2e blok ging kopen?
 
Razor 1-5-2006 20:35 Print reply

Posts: 1554
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: psychopatje
[...]

als je t topic had gelezen had ik al gezegd dat dit niks met mijn vraag te maken heeft en dat ik ergens lege carters wegtrek en die volstop met mooie spulletjes

met een MRD bak vul je niet compleet je carters hoor.. er zit meer in hoor.. maar neem aan dat je dat overal maar los vandaan gaat kopen? en een TP schakelwals?
 
blowdown en een powerband te koop!
derbi-sprinter 1-5-2006 20:36 Print reply

Posts: 375
klopt de simonini kit heeft om precies te zijn 90,321cc dat is net teveel zeggen ze dan dus geen pro stock denk ik
 
Mooi dat zo kan!!
psychopatje 1-5-2006 20:36 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



@ je beginpost stond anders dat je een 2e blok ging kopen?

nja blok,carters,komt op t zelfde neer voor mij maar ff ontopic graag!
oww ja ikhheb nog niemand over de binnenrotor gehoord,ik mag aannemen dat de mallossi met eprom dan een goede keuze is??

Dit bericht is gewijzigd door psychopatje op 1-5-2006 om 20:37 uur.
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
cerberus10 1-5-2006 20:39 Print reply

Posts: 2338
hpi... Enige waar bekend mee ben.
 
-Tom- 1-5-2006 20:40 Print reply

Posts: 4151
waarom koop je niet een simpele nieuwe cilinder, en laat je die door een proffesioneel bedrijf (like S&S tuning) bewerken icm opmaat pijp etc. Die testen net zolang door op de testbank totdat ze het door jou gewenste resultaat leveren!
 
FTS Member
derbi-sprinter 1-5-2006 20:41 Print reply

Posts: 375
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: psychopatje
[...]

nja blok,carters,komt op t zelfde neer voor mij maar ff ontopic graag!
oww ja ikhheb nog niemand over de binnenrotor gehoord,ik mag aannemen dat de mallossi met eprom dan een goede keuze is??

Dit bericht is gewijzigd door psychopatje op 1-5-2006 om 20:37 uur.



is zeker een goede keus maar ik zou voor de hpi programmeerbaar gaan die is door een paar maten van getest en bevalt zeer goed
 
Mooi dat zo kan!!
cerberus10 1-5-2006 20:42 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
waarom koop je niet een simpele nieuwe cilinder, en laat je die door een proffesioneel bedrijf (like S&S tuning) bewerken icm opmaat pijp etc. Die testen net zolang door op de testbank totdat ze het door jou gewenste resultaat leveren!

Je moet wel een goede basis hebben hoor. Uit een simepele cilinder haalt je nooit goede resultaten. Dus vlinderpoort etc is wel nodig en meeste simpele cil hebben dat niet.
 
stoeptegel 1-5-2006 20:42 Print reply

Posts: 3085
ik weet neit hoevele geld zoiets zou gaan kosten.Maar het is allemaal toch wel vrij prijzig.Wat is je budget?
 
80 cc ownatsj
S.Z.O. huug 1-5-2006 20:42 Print reply

Posts: 692
mischien is een pvl ontsteking iets
 
just keep driving

Dit topic is 11404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved