Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mt5_black
Iedereen kent het wel : De matte gloed van de spuitbus
Nou was mijn vraag of je die weg kan polijsten met behulp van Commandant 4.
Zul je dan de glans van een normale Prof lak krijgen ?
ik denk als je met waterproof korrel 2000 of hoger lichtjes opschuurt en dan met blanke lak erover gaat dat het opgelost is.En de glans van normale prof lak zul je nooit krijgen tenzij je prof kan spuiten met prof lak.
ik denk als je met waterproof korrel 2000 of hoger lichtjes opschuurt en dan met blanke lak erover gaat dat het opgelost is.En de glans van normale prof lak zul je nooit krijgen tenzij je prof kan spuiten met prof lak.
ooh nee joh ?
kijk maar in silver zijn profiel
die heeft zijn tank gepolijst
je kunt beter commandant 5 gebruiken dervoor... 4 gaat net iets te hard eigenlijk.
als je 5 gebruikt krijg je echt een super strak en glanzend oppervlak... als je het goed doet kun je zelfs je haar doen in de spiegeling ervan
commandant 4 gaat te hard, is te grof, krijg je toch geen spiegeleffect mee, gewoon commandant 5 en dan met turtlewax ofzo napoetsen, wordt et ook wel lief
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mt5_black
iemand die ik ken had nog een aangebroken Com. 4 en die ga ik eerst proberen of het lukt en als het werkt doe ik gewoon met 5
Commandant 4 en 5 kunje gewoon kopen bij Praxis, Gamma, Karwei of auto speciaal zaken denk ik
HET WERKT ! Mijn brommer was eerst Prof gespoten en ik heb het vergeleken met een kap die ik nog niet had geschuurd en is even mooi !
Dus : aanraader die Prof. spuiten te duur vind.
Zelf spuiten met Motip lak en dan Motip blanke lak en dan met Commandant 4 polijsten. Ik heb een lappenschijf gebruikt en werkte goed en snel. 30 seconde en dan is een zijkapje van je Mt5 gepolijst en dan nog goed napoetsen en juh hebt een prachtige glans!