Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project: Sprint Zulu

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #36651 - Project: Sprint Zulu
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 12823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jd boer 29-4-2006 20:58 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Hoeso wil je van een SM een sprinter maken..


omdat die gaat boeken
 
rs1sprintuhr
Bopmorn 29-4-2006 20:59 Print reply

Posts: 1502
hoe wil je voorkant verlagen?
ja kan hem niet door ze kroonplaten laten zakken zoals bij rs?

(niet sarcastisch bedoelt maar gewoon nieuwsgierig)
 
jd boer 29-4-2006 21:00 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bopmorn
hoe wil je voorkant verlagen?
ja kan hem niet door ze kroonplaten laten zakken zoals bij rs?

(niet sarcastisch bedoelt maar gewoon nieuwsgierig)


k weet t maar k weet neit of k t goed vertel dus hij doet zelf maar
 
rs1sprintuhr
Jarco 29-4-2006 21:05 Print reply

Posts: 4520
leuk ding, alleen zou ik een 28 mm pakken voor sprints ipv 24...
wat voor koppeling gebruik je?
 
honda-mbx 29-4-2006 21:10 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]


die cilinder, dat blok en die hpi zijn van mij geweest? wat dan nog?!


beuntjes zn rotzooi

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
wat heb je eigenlijk met die demper gedaan?


er zit een andere demper onder, gianellie..
(met zelfgedraaide ophanging..)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Hoeso wil je van een SM een sprinter maken..


omdat dat ruig is, ben altijd al fan van crossers en sm's geweest.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bopmorn
hoe wil je voorkant verlagen?
ja kan hem niet door ze kroonplaten laten zakken zoals bij rs?

(niet sarcastisch bedoelt maar gewoon nieuwsgierig)


andere vork nemen die korter is.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
leuk ding, alleen zou ik een 28 mm pakken voor sprints ipv 24...
wat voor koppeling gebruik je?


koppeling is 4-plaats met mhr veren.
waarom een 28 , waarom zou 28mm beter lopen?
je kan wel leuk blaten, maar beargumenteer eerst maar eens waarom? ik weet waarom ik een 24mm heb.
 
ik vlam je..
Jarco 29-4-2006 21:12 Print reply

Posts: 4520
omdat je met een 28 meer aan koppel wint dan een 24...


mits je het juist afsteld he'


Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:12 uur.

en ori koppeling met mhr veren, houdt dat het wel?

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:14 uur.
 
honda-mbx 29-4-2006 21:14 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
omdat je met een 28 meer aan koppel wint dan een 24...


mits je het juist afsteld he'


Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:12 uur.


nee klopt niet.
wat denk je wat spoelpoort oppervlakte uitmaakt?
en een mik 24 vlak is een veel betere carb dan immi keihins, koso's oko's 28mm etc..

koppeling houd het denks wel, anders ringetjes of even afdraaien voor extra plaat. sell see..

Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 29-4-2006 om 21:15 uur.
 
ik vlam je..
StefanB 29-4-2006 21:15 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
omdat je met een 28 meer aan koppel wint dan een 24...


mits je het juist afsteld he'


Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:12 uur.


lol met een 28 heb je meer topvermogen, 24 geeft beter verdeeld vermogen.. en met een 28 loopt het gewoon minder onder de powerband.
 
E24 M30b35@GT3576
Jarco 29-4-2006 21:15 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


nee klopt niet.
wat denk je wat spoelpoort oppervlakte uitmaakt?
en een mik 24 vlak is een veel betere carb dan immi keihins, koso's oko's 28mm etc..



dan pak je een 28 mikuni/keihin pwk met serienummer(dus geen immi) vlak?

mja probeer het en merk het verschill..

@ stefanb, dan zorg je toch dat je in dat vermogen blijft? - in de powerband dus...
Je trekt toch ook niet op onder de powerband.. Althans lijkt me..

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:15 uur.



Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:16 uur.
 
StefanB 29-4-2006 21:17 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



dan pak je een 28 mikuni/keihin pwk met serienummer(dus geen immi) vlak?

mja probeer het en merk het verschill..

@ stefanb, dan zorg je toch dat je in dat vermogen blijft? - in de powerband dus...
Je trekt toch ook niet op onder de powerband.. Althans lijkt me..

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:15 uur.



Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:16 uur.

d0000000h maar je powerband word piekeriger.. daarom dat het op zo'n varioding wel kan.
 
E24 M30b35@GT3576
Jarco 29-4-2006 21:18 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]

d0000000h maar je powerband word piekeriger.. daarom dat het op zo'n varioding wel kan.





Mja waarom rijd dan zo iedereen met een 28 rond ipv een 24?

ik blijf er toch bij dat je beter een 28 kan pakken ipv een 24, mits je gewoon zorgt dat je in je powerband blijft, anders een andere bak ofzo...drin

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 29-4-2006 om 21:19 uur.
 
mtx freak 29-4-2006 21:20 Print reply

Posts: 2711
omdat ze denken dat dat beter is terwijl je door een 24 en minder sterkere powerband hebt maar bredere en visa versa met een grotere carb
 
bart de scootergek 29-4-2006 21:20 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]





Mja waarom rijd dan zo iedereen met een 28 rond ipv een 24?



wie is iedereen? het is idd wat stefan zegt, met een grotere carb krijg je meer vermogen en koppel, alleen je powerband word smaller. schiet bij een schakel dus niet echt op.

en het is een schakel, dus in je powerband blijven zal je niet gaan lukken.


btw, zelfs bij scooters is de vermogenswinst niet echt super te noemen tussen een 24mikuni en 28pwk.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 29-4-2006 om 21:21 uur.
 
Honda RC-33
Jarco 29-4-2006 21:21 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



wie is iedereen? het is idd wat stefan zegt, met een grotere carb krijg je meer vermogen en koppel, alleen je powerband word smaller. schiet bij een schakel dus niet echt op.


btw, zelfs bij scooters is de vermogenswinst niet echt super te noemen tussen een 24mikuni en 28pwk.



kijk op sf of hier naar sprinters, zijn dr zat
nee het is niet super te noemen, mja elke kleine beetjes helpen....en dat bedoel ik dus ook met een grotere carb krijg je meer koppel...
 
jd boer 29-4-2006 21:23 Print reply

Posts: 6005
boeiend wat voor carb hij hebt , sietse kiest voor een 24 mm , als t aan hem ligt gaat dat wel lopen hoor , zullen wel zien wat hij in jubbega presteerd
 
rs1sprintuhr

Dit topic is 12823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved