Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Post hier je setup en twv

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1158 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3664 - Post hier je setup en twv
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5746 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 29-4-02?17:52 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Honda CR?

nsr: 70mal 16 keihin 12-47 110Km/h met BOS

maat van mij Pingu genaamd:

nsr: 70charmo 20 mik 13-41 powerbox 110Km/h met verbouwde techno




Hebben jullie allebei een zesbak ofzo? Want dit zijn echt achterlijk licht vertandingen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
NSRacing 29-4-02?18:05 Print reply
Posts: 88
op mijn nsr

-80cc water gekoelt
-6 bak
-28mm keihin
-Getunede cilinder, kop, uitlaat
-16/42
-max tpm digitaal 11.500/12.000 in de 6
met oki MPS-300 cdi anders maar 10.500tpm

[This message is edited by NSRacing Honda on 29-4-02 18:25]
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Pingu 29-4-02?18:17 Print reply
Posts: 1842


Quote:
Originally posted by: Honda CR

roel heeft geen 12-47 wor die heeft nonie geteld, bij mij ging tie mee 13-41 110 mar nu is het 16-41 ok 110 alleen 1000 toere minder
mee over de 12000 slijt het nogal en de trekkracht scheelde nie zo gek veel. ik heb nog geen zesbak en roel ook niet (roel is honda cr)
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
NSRacing 29-4-02?18:20 Print reply
Posts: 88
op mijn mb

-66cc lucht gekoelt
-5 bak
-20mm mikuni
-Getunede cilinder, kop, uitlaat
-max tpm 11.500/12.000 in de 5 met 15/42
en had dan een digitaale snelheid van 117 km/h

dit is ook met een oki MPS-300 cdi en de onstingsgrond plaat zover vervroegt dat hij helemaal buiten de oogjes er op zit (is ook zo bij mijn nsr)

[This message is edited by NSRacing Honda on 29-4-02 18:27]
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Rudy 29-4-02?18:37 Print reply

Posts: 3471
miniracer met puch blok yamaha dt 70 cc autisa(getuned) cilinder 20 mm mikuni tandwielverh 16-28 topsnelheid is met deze vertanding 75 bij 13526 toeren/min
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
verwijderd 29-4-02?18:57 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Quote:
Originally posted by: Honda CR?

nsr: 70mal 16 keihin 12-47 110Km/h met BOS

maat van mij Pingu genaamd:

nsr: 70charmo 20 mik 13-41 powerbox 110Km/h met verbouwde techno




Hebben jullie allebei een zesbak ofzo? Want dit zijn echt achterlijk licht vertandingen


of ze zijn iets te positief
 
Pingu 29-4-02?19:03 Print reply
Posts: 1842
kheb toch al gezegd dat da nie klopt.............. lees dan ofzo
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
frankarnhe 29-4-02?19:25 Print reply
Posts: 1213
Quote:

bij mij ging tie mee 13-41 110 mar nu is het 16-41 ok 110 alleen 1000 toere minder
en de trekkracht scheelde nie zo gek veel



Hoe kan jij ooit 110 rijden met 13-41 en met 1000 toeren minder met 3tanjes kleiner voor en bijna geen trekkracht verschil, is gewoon onmogelijk

Bij mijn nsr:
16-43 --> 105-110 bij 11500
14-43 --> max. ?95 en veel meer trekkracht (overtoeren)

Hoe kunnen die 3tandjes bij jou zo weinig verschil maken, kan gewoon niet.
 
NSRacing 29-4-02?19:40 Print reply
Posts: 88
jah de meeste staan hier vet te bazellen man


dan kun je beter niks zegen :(

[This message is edited by NSRacing Honda on 29-4-02 19:42]
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Sneks 29-4-02?19:47 Print reply
Posts: 2499
Tabelletje wat sommigen hier waarschijnlijk wel interessant zullen vinden


Owja, nog over dat ontstekingsgedoe, het hangt ook heel erg af van hoe je ontsteking staat hoeveel toeren je maakt met welke cdi, verder maakt de hittegraad bougie ook nog veel uit. Met zeer veel afstellen heb ik met een cf405A 13.000 toeren in z'n 1 kunnen maken, waar hij (na een dip bij de 11.000 toeren) hard naartoe trok. Met een GE2 cdi komt ik niet eens tot de 11.000 toeren, hoe m'n ontsteking ook staat
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
CrossMaster 29-4-02?20:00 Print reply
Posts: 729
MT

50 imi hogedruk
13mm keihin
5 bak
12:42
luhao snelle uitlaat
powerfilter
cdi: oki mps-300
80kmu

[This message is edited by Trunks on 29-4-02 20:04]
 
NSRacing 29-4-02?19:57 Print reply
Posts: 88
maar je kan altijd wel dike toeren maken maar het gaat er om dat hij dan ook nog gewoon vermogen heeft.
en daar om kijk ik meestal hoeveel toeren hij in de hoogst versneling maakt.

duzz toeren met kracht
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Pingu 29-4-02?20:26 Print reply
Posts: 1842
nou dan zulle mijn tellers me wel voor de gek houden he, en ja natuurlijk is er wel verschil in trekkracht, mar niet veel met 13-41 maakte die gewoon overtoere.....
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
huh 29-4-02?20:35 Print reply
Posts: 1755
Mijn MT5je:

50cc imi
16mm Mikuni carb
17-47(?) twv
Std uitlaat (volges mij)
Loopt 80-85 km/u



 
RRRRossi 29-4-02?20:43 Print reply
Posts: 58
Mijn MT met MTX O.T. blok

50 imi
18 mm keihin
powerfilter
standaard snel bocht en demper geloof ik
tvh 15-42
top ??? geen teller, ik denk 80/85

[This message is edited by Rossi #HONDA# rrrrossi on 29-4-02 20:46]

[This message is edited by Rossi #HONDA# rrrrossi on 2-5-2002 20:41]

[This message is edited by Rossi #HONDA# rrrrossi on 2-5-2002 20:58]
 

Dit topic is 5746 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved