Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 6 bak schakelwals probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 926 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36632 - 6 bak schakelwals probleem
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2972 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 28-4-2006 18:08 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]


Ja ieredereen zegt dat het zo overzetbaar is, NSR, MBX, NS-1..

Wat de fok zijn dit dan voor grappen


Ga naar het eerste metaalbewerkingsbedrijf wat je tegen komt, leg het probleem voor, betaal 10 euro en zet je bak erin
 
-Tom- 28-4-2006 18:08 Print reply

Posts: 4151
niet "iedereen" heeft er verstand van
Maar zoals gezegd, probeer je carter uit te kotteren, dat is van een alu-legering gemaakt, en makkelijker te bewerken als een schakelwals. Koop desnoods op een brommersloop ofzo een 2e stuk carter daarvoor, zodat je nog je originele carter heel en origineel houd.
 
FTS Member
Hardstyle 28-4-2006 18:19 Print reply

Posts: 1077
Nou, dan ga ik eerst maar ff meten en bereken of ik de carter wel 14mm kan maken, ivm de schakelwals hoogte..

Want een mm te hoog of te laag en hij schakelt al niet/of voor geen meter zeker?
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Hardstyle 28-4-2006 18:26 Print reply

Posts: 1077
En uitkotteren wat is dat precies?


 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Sypie_Honda 28-4-2006 18:28 Print reply

Posts: 13830
dat gebeurd ook met je cil, als je hem laat "uithonen"

miss dat je er nu wat wijzer van wordt.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
bereheer 28-4-2006 18:34 Print reply

Posts: 1901
Het blok uitboren kan niet want dan gaat 't geharde laagje eraf, want dat spul is opervlakte gehard.

misschien dat je de balansas wel kunt laten afdraaien, aangezien dat waarschijnlijk niet gehard is
 
bloaze manne, meej diene woage!
Mr Pain 28-4-2006 18:54 Print reply
Posts: 4966




ik zou die carter mooi heel laten, en die wals afdraaien of laten natuurlijk
dat is het beste denk ik, een schakel wals kan je vervangen mocht het fout gaan en carter toch even wat minder snel (meer moeite voor doen om te vinden ensooo

Dit bericht is gewijzigd door Mr Pain op 28-4-2006 om 18:55 uur.
 
THOMASJEUHHH 28-4-2006 18:56 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
Het blok uitboren kan niet want dan gaat 't geharde laagje eraf, want dat spul is opervlakte gehard.

misschien dat je de balansas wel kunt laten afdraaien, aangezien dat waarschijnlijk niet gehard is

ma wat heb je daaraan?

he ma ik heb nog 3 6bak schakelwalsen liggen, ik zal(als je wil) hem ff opmeten
 
bwoaahhppp,,..
bereheer 28-4-2006 18:57 Print reply

Posts: 1901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]

ma wat heb je daaraan?

he ma ik heb nog 3 6bak schakelwalsen liggen, ik zal(als je wil) hem ff opmeten



nou eh, ik probeer 'm te helpen, daar is een topic toch voor bedoeld?
 
bloaze manne, meej diene woage!
richard3 28-4-2006 18:58 Print reply

Posts: 5198
de bakken van een mbx en nsr zijn uitwisselbaar

ns-1 is een heel ander blok
slag is ook anders de bak van een ns-1 is ook anders
dit is 1 van de dingen die anders is
de uitgaande as was ook iets mee maar vergeten wat het was
je moet gewoon een mbx bak hebben dan weet je zeker dat je goed zit

 
op naar de grote brommers
jurgheinz 28-4-2006 18:59 Print reply
Posts: 992
ik heb nog ns-1 carters liggen

ik heb t in een r2 blok laten zetten, die ns-1 6bak. Toen hebben ze de carter voor me uitgevreesd

Dit bericht is gewijzigd door jurgheinz op 28-4-2006 om 19:00 uur.
 
Hardstyle 28-4-2006 19:06 Print reply

Posts: 1077
Uitgaande as is precies even dik en evenlang, wat moet er verder mis mee zijn dan?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jurgheinz
ik heb nog ns-1 carters liggen

ik heb t in een r2 blok laten zetten, die ns-1 6bak. Toen hebben ze de carter voor me uitgevreesd

Dit bericht is gewijzigd door jurgheinz op 28-4-2006 om 19:00 uur.


Wat hebben ze uitgevreesd? Dat gat waar de schakelwals in valt?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]

ma wat heb je daaraan?

he ma ik heb nog 3 6bak schakelwalsen liggen, ik zal(als je wil) hem ff opmeten


Als dat kan, graag

Dit bericht is gewijzigd door Hardstyle op 28-4-2006 om 19:09 uur.
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
richard3 28-4-2006 19:10 Print reply

Posts: 5198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Uitgaande as is precies even dik en evenlang, wat moet er verder mis mee zijn dan?


[...]


Wat hebben ze uitgevreesd? Dat gat waar de schakelwals in valt?



[...]


Als dat kan, graag

Dit bericht is gewijzigd door Hardstyle op 28-4-2006 om 19:09 uur.




zoals ik in mijn post al zei weet ik niet meer wat het was
 
op naar de grote brommers
jurgheinz 28-4-2006 19:11 Print reply
Posts: 992
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Uitgaande as is precies even dik en evenlang, wat moet er verder mis mee zijn dan?


[...]


Wat hebben ze uitgevreesd? Dat gat waar de schakelwals in valt?



ja. Maar wel proffesioneel, moet je niet zelf ff op zondag middag met een handaccuboortje gaan doen natuurlijk.
 
Hardstyle 28-4-2006 19:14 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jurgheinz
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Uitgaande as is precies even dik en evenlang, wat moet er verder mis mee zijn dan?


[...]


Wat hebben ze uitgevreesd? Dat gat waar de schakelwals in valt?



ja. Maar wel proffesioneel, moet je niet zelf ff op zondag middag met een handaccuboortje gaan doen natuurlijk.


h? jammer..

Maar toen? Alles klopte zonder verdere veranderingen?

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -

Dit topic is 2972 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved