Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80 blokken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3663 - 80 blokken
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2546 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 1-5-2002?11:14 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Ik vind het wel leuk zoon 80 blok. MAar ik hoef het niet. Ik heb op een std mbx 80 gereden. HEt reed wel lekker, maar ik denk dat ik ongeveer evenveel vermogen heb met 70 polini. En ijn 50 pw liep nog harder als die std mbx80 . Alleen met zoon 80 heb je onderin veel meer kracht. En met 110 cc cilinder 24 mm enz. Trekt het wel erg bizar op. Maar ik mis de echte hoge toeren en het echte gejank. Ik zie het meer als een soort vervanging van 70 cc met minder slijtage. Maar als je de zooi echt tuned, dan ben je wel ziek in je hoofd

hmm ja ok maar das een standaard80cc, menig snelle 70cc trekt er zo eentje makkelijk uit hoor..
alleen het probleem is als je die 80cc tuned :a helemaal met vlinderpoorten :a :a
willikoook
(hmm eerst mn frame maar verstevigen, krijg al gigantische sleuvgaten, en heb al veel opmerkingen gekregen dattie er niet meer recht instaat )
 
Steve_ZHC 1-5-2002?12:57 Print reply

Posts: 2716
plus dat een originele 80cc rond de 90 km p/u zal rijden, en voor mij hoeft het niet zo xtreme, dan koop ik wel een motor, raak je hem ook niet kwijt e.d. aan de cops omdat die over de 45 loopt.
en wat is het verbruik van een originele 80cc?
(zat daar geen 20mm achter ofsow )
iets van 1 op 25 of 30 toch?

 
Saknet 1-5-2002?13:51 Print reply

Posts: 10355
Normaal(origineel) hangt er een 18mm keihin carb achter.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Woeter 1-5-2002?14:00 Print reply

Posts: 2832
Ik heb er dus ookmeen 80 blok op (duh)
Niet op een Honda maar op een Suzuki, die 80 blokken kom je niet vaak (in goede staat) tegen, ik weet alleen dat micheil er een heeft gehad en nog 2 andere gasten op internet. Op Duitse sites ben ik er ook pas een stuk of 3 tegen gekomen :n
Ik vind het gewoon lekker rijden, ook vanwege de lange slag, hierdoor kan ie niet echt veel toeren maken, zo'n 9500 met 20mm en ori ontsteking, maar het vermogen is gewoon lekker verdeeld. in de zwaarste versnelling kan je bij 2000 toeren gas geven en hij rijd in 1 keer door naar topsnelheid.
ik haal nu een topsnelheid van 105 km/h en hij is IS-tuned. Ik heb een 26mm carb liggen, die moet ik nog uit proberen, dan hoop ik toch een wat hogere top te halen. het schijnt trouwens dat de ontsteking afstellen erg veel schijnt te schelen bij TSX, dus dat moet ik ook maar eens laten doen dan...
 

Dit topic is 2546 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved