Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80 blokken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3663 - 80 blokken
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 29-4-02?13:47 Print reply

Posts: 8499
en ik vind een 80blok ook veel fijner, ga men mttje verkopen, koop dan een mtx-sh 90cc lc :n

had maar fftjes een 70cctje omdat ik nog moest wachten op die mtx hehehe
 
Members zijn vervelend :-|
Rudy 29-4-02?15:46 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik?

en ik vind een 80blok ook veel fijner, ga men mttje verkopen, koop dan een mtx-sh 90cc lc :n

had maar fftjes een 70cctje omdat ik nog moest wachten op die mtx hehehe


Ach alles went qua vermogen.

 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Hier_ben_ik - Administrator 29-4-02?17:41 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: rudy?

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik?

en ik vind een 80blok ook veel fijner, ga men mttje verkopen, koop dan een mtx-sh 90cc lc :n

had maar fftjes een 70cctje omdat ik nog moest wachten op die mtx hehehe


Ach alles went qua vermogen.



ja idd, als je een crossmotor gewend bent gaat elk bromfietsje vort langzaam he
maarja je komt er toch wel hoor hehe en gelukkig zuipen brommers niet zoveel als crossmotoren, ik gebruik met men brommer in een week evenveel als met een crossmotor in een middag ongeveer...
 
Members zijn vervelend :-|
Rudy 29-4-02?17:54 Print reply

Posts: 3471
ja iets van 7 liter per uur (crossermotor)
maar ik vind een 80 cc het grote voordeel hebben dat ze een 5 bak hebben die kun je wat mooier in zijn toerengebied houden
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
70malossi 29-4-02?20:20 Print reply
Posts: 4176
ik heb een euro 128 met mb-8 5 bak of eigenlijk andersom.
techno pijp,32 mm met twin air 4 klepper en mal grondplaat.
en ik blaas er overal mee heen.
is echt veel beter dan een ori 80.die gaan maar tot 8000 rpm.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Rudy 29-4-02?20:26 Print reply

Posts: 3471
orginele 80cc moet je gewoon tunen dan lopen ze ook perfect en draaien ze ook zo 11500 toeren en lopen ze ook echt hard

 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Broske 29-4-02?23:17 Print reply
Posts: 532
kep mbx blokske onder me nsr...meej 110 autisa, 28mm, twinair, tecno, 5bak....loopt 130 en trekt nie slecht...rij ik ook gewoon overal meej naartoe enzo...
 
wepp
suzukiTS 29-4-02?23:31 Print reply
Posts: 165
yoow mensjes ik heb hierzo een solex met hueveul ceeceetjes! ennuh ik denk dat ik jullie allemaal aankan! wheelies op me voorwiel trek ik! :n :n :n :n :n
 
Rudy 29-4-02?23:37 Print reply

Posts: 3471
kun je een burnout maken met je voorwiel???
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Steve_ZHC 30-4-02?02:35 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: rudy?

orginele 80cc moet je gewoon tunen dan lopen ze ook perfect en draaien ze ook zo 11500 toeren en lopen ze ook echt hard



Beste leipe harry, (nuffin personal)
als ik een 80cc heb, dan wordt dat een 80 AC met 5 of 6 bak, met ?f een originele 80 uitlaat, ?f een proma 80 enduro.
alles origineel het liefst, met die opgevoerde dingen ben je altijd bezig, ik wil nu ook wel eens gewoon lekker rijden zonder trillingen, of de angst dat je bougie elk moment kan knappen omdat er niks mee te beginnen is.
 
Rudy 30-4-02?11:07 Print reply

Posts: 3471
nooit geen problemen mee gehad
en bougie klappen?? als je ze opvoerd slijten ze wat harder :( maar als je de zuigers op tijd vervangt heb je er nooit geen problemen mee
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rens 30-4-2002?20:51 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: rudy?

nooit geen problemen mee gehad
en bougie klappen?? als je ze opvoerd slijten ze wat harder :( maar als je de zuigers op tijd vervangt heb je er nooit geen problemen mee


Inderdaad , als je alles goed onderhoud en goed afsteld heb je echt niet veel problemen hondatjes kunnen er echt wel tegen
 
achter de maan is alles beter
Siepie Wokkel 1-5-2002?01:40 Print reply
Posts: 3888
ik heb ook nog nooit ernstige problemen gehad met mijn125cc mtx, soms ketting stuk of een bougie weg, maar die bouie kwam door te snel slecht warm alten klopen, ehbbik nu geen last eer van :n
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
MB50TUNED 1-5-2002?07:24 Print reply
Posts: 1054
Ik vind het wel leuk zoon 80 blok. MAar ik hoef het niet. Ik heb op een std mbx 80 gereden. HEt reed wel lekker, maar ik denk dat ik ongeveer evenveel vermogen heb met 70 polini. En ijn 50 pw liep nog harder als die std mbx80 . Alleen met zoon 80 heb je onderin veel meer kracht. En met 110 cc cilinder 24 mm enz. Trekt het wel erg bizar op. Maar ik mis de echte hoge toeren en het echte gejank. Ik zie het meer als een soort vervanging van 70 cc met minder slijtage. Maar als je de zooi echt tuned, dan ben je wel ziek in je hoofd
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 1-5-2002?11:10 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Ik vind het wel leuk zoon 80 blok. MAar ik hoef het niet. Ik heb op een std mbx 80 gereden. HEt reed wel lekker, maar ik denk dat ik ongeveer evenveel vermogen heb met 70 polini. En ijn 50 pw liep nog harder als die std mbx80 . Alleen met zoon 80 heb je onderin veel meer kracht. En met 110 cc cilinder 24 mm enz. Trekt het wel erg bizar op. Maar ik mis de echte hoge toeren en het echte gejank. Ik zie het meer als een soort vervanging van 70 cc met minder slijtage. Maar als je de zooi echt tuned, dan ben je wel ziek in je hoofd


je moet echt langs komen bij de sprint, hoor je mijn 110cc 12000 toeren op top draaien...
 

Dit topic is 2600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved