Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80 blokken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3663 - 80 blokken
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rens 29-4-02?01:19 Print topicpost

Posts: 6863
Vroeger (een aantal jaar gelden) toen ik nog 50cc reed, dacht ik dat iedereen die een 80cc blok koopt helemaal ziek in ze hoofd was.
Maarja volgens mij is het een virus ofso dat er in is geslopen, ik heb nu ook een 80 blok met een 128cc euro.
Hoe langer je op dit forum zit hoe normaler het lijkt.
Er vormt zich hier een soort subcultuur welke geen streek/provinciegrenzen kent.

Wie heeft er nu allemaal een 80 blok onder z`n brommer en/of wat vind je ervan?


[This message is edited by Rens on 29-4-02 01:28]
 
achter de maan is alles beter

Siepie Wokkel 29-4-02?02:25 Print reply
Posts: 3888
ja, vond ik ook, vroeger vond ik het helemaal geweldig, toen ik zo op die dsv honda site zag, daar staat 1 zon 125cc op stond bij van supersnel enzo, en was vet mooi enzo, en had haast niemand, en nu hebbik er zelf 1, en ken er wel meer die er 1 hebbe.

wat ik ervan vind? cool t rijd vet hard, ik vind een 70cctje nu niet meer echt snel en een 50, hebbik maar 1x op gereden, en hoef dus echt geen 50meer, je raakt r gewoon gewend aan en vind 70cctje maar traag na zon 125cc
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Ronald 29-4-02?08:56 Print reply
Posts: 956
hangt bij mij nu ook pas een 80cc blok onder van een yamaha dt80 lc2 ik heb al een stukje met de ori 80 gereden maar dat reed echt lekker door. komt nu 100cc polini en nog veel meer zooi op, maar dat heb ik al vaker verteld volgens mij. dat zal zeker goed door gaan rijden, maar ik heb gewoon een obsessie voor snelheid
 
nsr-gast 29-4-02?09:04 Print reply
Posts: 334
Je raakt gewoon gewend aan snelheid. Toen ik net mocht rijden reed ik nog 65 kmk/h. In het begin vind je dat echt heel hard gaan, maar op een gegeven moment wordt het saai en wil je sneller. Dus voer je je brommer wat verder op en dan is het weer 'leuk', maar ook aan die snelheis raak je weer gewend en zo gaat het eigenlijk een beetje de hele tijd door bij mij. Het blijft gewoon steeds een uitdaging. M'n NSR rijdt nu zo'n 105 op top. Wil het eigenlijk ff niet veel gekker maken, want als je er eens over nadenkt is 100 wel erg hard. Je moet dan geen auto of zo ff tegenkomen....
Daarentegen wil ik m'n volgende projectje (kan waarschijnlijk MTX O.T. kopen) wel ultiem hard laten lopen..... Maar die brommer wordt ook alleen brommer om met mooi weer mee te rijden.
Je raakt gewoon 'verslaafd' aan de snelheid. Is gewoon natuurlijke drang om steeds sneller te gaan
 
NSR JunK 29-4-02?09:58 Print reply

Posts: 2339
euh ff vraag jullie gaan toch niet serieus met 100cc+ naar school ik bedoel als je dan op de roller moet dan ben je echt zwaar....... maar aan de andere kant ben je wel de man uiteraard "ff wedstrijdje? " had laatst ff op de motor van mn oom gereden jezus wat een kracht en dat was ook maar 250cc
 
verwijderd 29-4-02?10:05 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

euh ff vraag jullie gaan toch niet serieus met 100cc+ naar school ik bedoel als je dan op de roller moet dan ben je echt zwaar....... maar aan de andere kant ben je wel de man uiteraard "ff wedstrijdje? " had laatst ff op de motor van mn oom gereden jezus wat een kracht en dat was ook maar 250cc


yup, ik ga altijd met brute setup (ns-1) na school, toen ik net 16 was ging ik met mtx altijd met mtx na school 128cc euro) maar met ns-1 is nog leuker

na school heen en weer is trouwens 2x 18km. dus een beetje snelheid heb je wel nodig, anders zit je uren op de brommer
 
Sneks 29-4-02?10:12 Print reply
Posts: 2499
Je raakt er idd aan gewend, toen ik net m'n nsr had, zei iedereen ook van 70cc malossi dit en dat, super snel enz. enz.. Valt vind ik eigenlijk vies tegen.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
dick1 29-4-02?10:12 Print reply
Posts: 971
jah ik heb ook een 128cc euro maar ik gaa er niet mee naar school ben nog maar net 13 geworden
 
frankarnhe 29-4-02?10:38 Print reply
Posts: 1213
Toen ik voor het eerst op mijn nsr die 70cc deed dacht ik echt: TERING dit is echt abnormaal asociaal bruut hard :n :n

Het blijft vet, maar het wend, heb al best wat km op de motor van me pa gereden en dan denk je echt Wat een sloom klein prut ding
Die krachten kun je echt niet vergelijken.


ik ben btw op zoek naar een 80blok
 
verwijderd 29-4-02?10:50 Print reply
Posts: 4082
ik heb er nog wel een paar liggen, contact me maar op msn: symenkalsbeek@hotmail.com
 
Kouwe Arie 29-4-02?10:50 Print reply
Posts: 2065
Ik ga in de toekomst ook zeker een 80ccblok met 80cc of meer kopen hoor. Ik had gister trouwens al een heel geil plan in mijn hoofd:

MTX-sh met lc80cc blok met 100cc malossi erop en mbx wielen wegbanden proma uitlaatje 26mm

ofwel een;...............Honda SMTX100-sh ofzoiets


 
Baasbas 29-4-02?10:55 Print reply
Posts: 2176
Toen ik net mn brommer had was ik al blij dattie 50 reed en die van een vriend 45 *jeeeej*
Toen kwam ik bij toeval aan een onbegrensde uitlaat en toen reedtie zomaar opeens 65 hele kilometers per uur! *wreeed*

mja, dat gaat vervelen en dan ga je op zoek naar snelle onderdelen en dan blijken dat zo goed als onmogelijk... en dan kom je opeens een mbx tegen op internet met 110 malossi erop...

en ja, ik ga (ging) erop naar school..(utrecht) Alleen ben ik daar tegenwoordig nauwelijks meer
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
frankarnhe 29-4-02?11:04 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Baasbas?
en dan kom je opeens een mbx tegen op internet met 110 malossi erop...



de snelle mbx van tim uit arnhem he?
Hoe'ist eigelijk met je mbx, rijd 'ie alweer?
 
dick1 29-4-02?11:25 Print reply
Posts: 971
wat hebben jullie allemaal met die mallossis man euro is VEEL sneller te maken
 
Steve_ZHC 29-4-02?12:38 Print reply

Posts: 2716
eerst rommelde ik wat aan met mijn 1e 2wieler (ik zal het maar geen brommer noemen, want het was een sc**ter), dit liep 60 km p/u, met tecno uitlaatje 70 en met leo sprinter weer 60...

toen was ik na een paar maandjes nadat ik het kreeg (als je op internet zoekt, moet je maar es ff kijken naar een Yamaha BWS SPY, ik had 'em wel mooi gemaakt (spuiten ensow)) zat van het gas geven en wegrijden, dus toen kwam er een senda-r, reed zo'n 65/70 km p/u.

dat was januari, en in juni kwam er een figuur uit hoofddorp naar Zuidhorn, met een MT, dit ding liep over de 80 op teller, iedereen dacht dat het 70cc was, (vanwege de compressie, het snelle optrekken en de hoge top), ik heb met die kerel mijn (harstikke verrotte ) senda-r geruild (hahaha, er zit nu een nieuwe achterremklauw+pomp op, nieuwe cilinder, nieuwe krukas, nieuwe tandwielen (onbetaalbaar), nieuwe cdi) tegen zijn MT.

Nu heb ik daar een 70 imi onder gepleurd, met 16mm en de boel is vrij ver afgevlakt, maar niet t? (en dan was het ook nog es een 45mm hogedrukkop).

Dat zit er nu 2 maand onder, en ik wil nu al een 80cc origineel met 6 bak, komt mooi een 20mm achter met originele uitlaat of een proma enduro 80 met demper...
Maar ja, wat ben je dan al niet kwijt, en ik wil toch voor mijn motorrijbewijs, ASAP, maar als iemand dit voor een zacht prijsje kwijt wil, srwitholt@hotmail.com
 
smurfie 29-4-02?12:53 Print reply
Posts: 430
ik heb sinds gister een 80blok dat net gereviseerd was en een nieuwe zuiger zit erin, was voor 150euro (niet duur he ) nou ik dus vanochtend blok eronder gehangen onder m'n mb en nieuwe ontsteking erop en hoppa starten dat ding,ik ben dus van plan om binnekort m'n 125eurocilidro en 30mm mikuni erop te zetten, maar ik wil eerst ff rijden met die 80cc, ff paar vraagjes erover. kan ik er gewoon m'n 110cc homoet aanmaken, en hoe trekt zo'n standaard 80blokkie?
 
gilera 125LC werkt!!!

Dit topic is 2599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved