Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - De cabby ziekte topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 454 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3662 - De cabby ziekte topic
Pagina 7 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina
Dit topic is 4504 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nick - Administrator 25-5-2002?23:40 Print reply

Posts: 4967
Tis een buret ipv burret.
En dat is zo'n ding waar je bovenin een vloeistof in flikkert, dan heb je een begin stand. Vervogens draai je een kraantje eronder open waar dan de vloeistof eruit loop, en zodra je de gewenste hoeveelheid hebt (in dit geval: je cilinder stroomt over ) draai je de kraan dicht. Dan jheb je een eindstand
begin-eind = volume
dan heb je dus de inhoud van je cilinder heeeel precies (mits je een beetje met die buret kan omgaan )
 
Martijn 26-5-2002?00:16 Print reply
Posts: 10000
ah is dus eigenlijk dezelfde manier als ik hiervoor heb beschreven met die olie
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blorn 26-5-2002?01:20 Print reply

Posts: 13825
dat met zo'n buret heb ik ook met scheikunde gehad in de 2e of 3e ofzow.. maar waar kun je het nou voorgebruiken?? behalve op maat uitlaat laten maken (toch??)
 
henky 26-5-2002?02:27 Print reply
Posts: 20
lees nog een keer verhaal van nick
je kunt er de verbrandingskamer inhoud mee opmeten(dus compressie verhouding mee uitrekenen)


Zeta-boy heb je nog geinformeert naar die bmw carb?

 
dt 80
henky 26-5-2002?02:31 Print reply
Posts: 20
Quote:
Originally posted by: Nick?

Tis een buret ipv burret.
En dat is zo'n ding waar je bovenin een vloeistof in flikkert, dan heb je een begin stand. Vervogens draai je een kraantje eronder open waar dan de vloeistof eruit loop, en zodra je de gewenste hoeveelheid hebt (in dit geval: je cilinder stroomt over ) draai je de kraan dicht. Dan jheb je een eindstand
begin-eind = volume
dan heb je dus de inhoud van je cilinder heeeel precies (mits je een beetje met die buret kan omgaan )

type je burret op het eind ook verkeerd
 
dt 80
MB50TUNED 26-5-2002?08:14 Print reply
Posts: 1054
ik moet ook zoon buret hebbeb :p . Ik was van plan om het met water te doen en dan wegen hoeveel ik gebruikt had op mijn analytische balans. Maar dat ding is opgeblazen :p . De voeding moest 12 volt zijn, maar achteraf bleek het 17 volt te zijn (geeickte fluke). Conclusie : gebruik nooit goedkope adapters op dure apparatuur :p . Maar ik heb maandag een solicitatiegesprek bij een lab, als dat doorgaat kan ik vast wel makkelijk aan een buret komen. Hopelijk niet zoon zing uit het jaar nul maar een electrische zuigergestuurde.

Ik kan die glazen buretten niet meer zien, ik heb iets te veel getitreerd. Terwijl ik de meeste duplo's berekend heb op school.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 26-5-2002?08:25 Print reply
Posts: 2499
ik meet die inhoud altijd op met een (2cc) injectiespuit
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rudy 26-5-2002?10:01 Print reply

Posts: 3471
zo doe ik het ook altijd
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blukaap 26-5-2002?11:32 Print reply

Posts: 10006
Hmmm, met een pipet aan de gang gaan, dan te hard zuigen en een voorraadje houtontweringswater (zit een of ander leuk stofje in, maar ik weet niet wat..) binnen krijgen..
Altijd leuk, zo'n pipet.
 
Bastila is lief
Nick - Administrator 26-5-2002?12:32 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: handige?harry

Quote:
Originally posted by: Nick?

Tis een buret ipv burret.
En dat is zo'n ding waar je bovenin een vloeistof in flikkert, dan heb je een begin stand. Vervogens draai je een kraantje eronder open waar dan de vloeistof eruit loop, en zodra je de gewenste hoeveelheid hebt (in dit geval: je cilinder stroomt over ) draai je de kraan dicht. Dan jheb je een eindstand
begin-eind = volume
dan heb je dus de inhoud van je cilinder heeeel precies (mits je een beetje met die buret kan omgaan )

type je burret op het eind ook verkeerd

Nee het is buret! Met 1 r dus!
 
Zeta-boy 5-6-2002?19:09 Print reply

Posts: 2066
Ok een beetje laat, maar hier de reactie van MCR Roosendaal. Daar werkt een bmw liefhebber en die heeft het nagezocht in boeken. Daar kon hij van het eerste model BMW R100RS geen carb maten vinden. Maar hij weet heel zeker dat BMW de R100RS wel heeft uitgevoerd 2 x 64 mm Bing carbs. BMW heeft een reputatie om op zijn eerste uitvoering van een motor hele rare dingen te doen. Dat om andere problemen op te lossen. Dus het eerste model R100Rs was uitgevoerd met 64 mm carbs. Latere modellen kregen 40 mm Bing carbs.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Rudy 5-6-2002?20:58 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Ok een beetje laat, maar hier de reactie van MCR Roosendaal. Daar werkt een bmw liefhebber en die heeft het nagezocht in boeken. Daar kon hij van het eerste model BMW R100RS geen carb maten vinden. Maar hij weet heel zeker dat BMW de R100RS wel heeft uitgevoerd 2 x 64 mm Bing carbs. BMW heeft een reputatie om op zijn eerste uitvoering van een motor hele rare dingen te doen. Dat om andere problemen op te lossen. Dus het eerste model R100Rs was uitgevoerd met 64 mm carbs. Latere modellen kregen 40 mm Bing carbs.

hmm eerst 64 en later dus toch 40
blijf het ook erg groot vinden
maar je had dus gelijk


 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 4504 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved