Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - De cabby ziekte topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 414 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3662 - De cabby ziekte topic
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 11-5-2002?22:49 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: rudy?
[..]
Op de kx van jou zit cabr met elec zooi eraan of niet?


ja.. is iets met een uitschuivend pinnetje bij een bepaald aantal toeren... bij hoeveel ga ik niet kijken want hij zuigt valse lucht aan als ik dat ding er af laat en ga starten denk ik...
 
Members zijn vervelend :-|
Rudy 11-5-2002?23:21 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

wat jij hebt opgezocht is van de amerikaanse versie van de bmw. Die werden begrensd
dmv kleine carbs. 40 mm dus. Maar ik
weet het goed gemaakt, volgende week bel
ik een bmw motordealer en vraag het hem,
of ik ga ff langs een motorzaak, ze moeten
het daar ook wel kunnen vinden.

gezien?
Quote:
Uhm niet goed gelezen he??
Hij had zo'n motor. Ennuh Rudy, houd je kop
nou eens dat die carbs niet bestaan en dat
ze niet op een bmw zaten. Wie weet het nou
beter, jij die nooit een bmw heeft gehad of
mijn pa die wel zo'n bmw heeft gehad en de
derde partikulier in nederland was die hem had.
Ik denk mijn pa dus.

heeft hij een slechte schuifmaat
die carbs bestaan niet







At $4595 (not including the one-piece wheel accessory) the RS is $400 more expensive than the R100S. For your $400 you get the fairing (seven sections altogether), your choice of seats (one like the R100S seat, the other a monoposto-and-a-half), and a special handlebar necessitated by the fairing. Improvements and changes it shares with the new 1000cc Sport and /7 include a new breather system designed to deal with increased volumes of air in the crankcases brought on by the bigger bore size; 94mm pistons operating with a compression ratio of 9.5:1; new Bing V 94 constant vacuum 40mm carburetors (RS and S); 44mm inlet valves (RS and S) and a piercing double-tone horn (RS and S).

Price, suggested retail $4595 (optional wheels extra)
Tire, front 3.25H-19 Continental
rear 4.00-18 Continental
Brake, front 1.375 x 10.24 in. x 4 (35 x 260mm x 4)
rear 1.18 x 7.87 in. (30 x 200mm)
Brake swept area 111.7 sq. in. (720.7 sq. cm.)
Specific brake loading 6.27 lbs./sq. in.
Engine type Opposed four-stroke twin, OHV
Bore and stroke 3.70 x 2.78 in. (94 x 70.6mm)
Piston displacement 59.8 Cu. in. (980cc)
Compression ratio 9.5:1
Carburetion 2; 40mm; V94 Bing
http://home-1.tiscal...pjdngmns/ctrs_pd.htm

en nu overtuigd? (anders gooi staks die ouwe zooi van bmw effe weg want het was toch een topich over gave carbs???)


[This message is edited by rudy on 11-5-2002 23:46]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Zeta-boy 13-5-2002?06:46 Print reply

Posts: 2066
Nee ik ben niet overtuigd. Je hebt het over de Amerikaanse versie en niet over de europese. Maar ik ga deze week nog navragen bij de importeur in sassenheim hoeveel mm carbs er op de bmw zaten.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
henky 14-5-2002?22:44 Print reply
Posts: 20
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Nee ik ben niet overtuigd. Je hebt het over de Amerikaanse versie en niet over de europese. Maar ik ga deze week nog navragen bij de importeur in sassenheim hoeveel mm carbs er op de bmw zaten.

net alsof er 24 mm verschil tussen die versie zal zitten 64 mm bestaat denk ik alleen vooor auto's of amerikaanse benzine vrachtwagens
 
dt 80
Blukaap 15-5-2002?11:33 Print reply

Posts: 10006
Je weet maar nooit.
Ik wil zeta-boy opzich wel geloven, alleen is het een beetje lastig (64mm x2), wat je misschien kan begrijpen ?
 
Bastila is lief
Rudy 18-5-2002?14:38 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Nee ik ben niet overtuigd. Je hebt het over de Amerikaanse versie en niet over de europese. Maar ik ga deze week nog navragen bij de importeur in sassenheim hoeveel mm carbs er op de bmw zaten.

en wat zeiden die?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Zeta-boy 18-5-2002?15:28 Print reply

Posts: 2066
Oeps vergeten. Moet nog bellen. Zal ik dinsdag doen als ik het niet vergeet.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
henky 24-5-2002?11:18 Print reply
Posts: 20

 
dt 80
Neonlampje 24-5-2002?11:42 Print reply

Posts: 14825
de andere kant van dat skoetblok plaatje ziet er veel vetter uit, vond ik laatst op een of ander skoeterforum...

wat ik ff niet snap, als je de inhoud van de ontbrandingskamer gaan meten (die bovenste foto) waarom laten ze daar de carb erop zitten, das toch beetje doelloos?
 
henky 24-5-2002?12:20 Print reply
Posts: 20
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

de andere kant van dat skoetblok plaatje ziet er veel vetter uit, vond ik laatst op een of ander skoeterforum...

wat ik ff niet snap, als je de inhoud van de ontbrandingskamer gaan meten (die bovenste foto) waarom laten ze daar de carb erop zitten, das toch beetje doelloos?

kun je de werkelijke inhoud van de verbrandingskamer meten (daar heeft carb ook geen invloed op en waarom zou je hem erafhalen)
 
dt 80
Blorn 24-5-2002?12:24 Print reply

Posts: 13825
hoe kun je dat doen??
 
Martijn 25-5-2002?01:48 Print reply
Posts: 10000
meetklok geloof ik...of gewoon olie in je ontbrandingskamer laten lopen...en kijken bij hoeveel ml hij vol zit.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Sneks 25-5-2002?08:45 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

hoe kun je dat doen??


d.m.v. een geijkte burret
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blorn 25-5-2002?11:19 Print reply

Posts: 13825
ohw nou heb ik toch niet thuis staan, en als je niet gaat tunen hoef je het ook niet te weten of wel?
 
Martijn 25-5-2002?23:38 Print reply
Posts: 10000
en wat is een burret nou weer?
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 4507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved