Quote: Originally posted by: Zeta-boy?
wat jij hebt opgezocht is van de amerikaanse versie van de bmw. Die werden begrensd
dmv kleine carbs. 40 mm dus. Maar ik
weet het goed gemaakt, volgende week bel
ik een bmw motordealer en vraag het hem,
of ik ga ff langs een motorzaak, ze moeten
het daar ook wel kunnen vinden.
gezien? Quote: Uhm niet goed gelezen he??
Hij had zo'n motor. Ennuh Rudy, houd je kop
nou eens dat die carbs niet bestaan en dat
ze niet op een bmw zaten. Wie weet het nou
beter, jij die nooit een bmw heeft gehad of
mijn pa die wel zo'n bmw heeft gehad en de
derde partikulier in nederland was die hem had.
Ik denk mijn pa dus.
heeft hij een slechte schuifmaat
die carbs bestaan niet
At $4595 (not including the one-piece wheel accessory) the RS is $400 more expensive than the R100S. For your $400 you get the fairing (seven sections altogether), your choice of seats (one like the R100S seat, the other a monoposto-and-a-half), and a special handlebar necessitated by the fairing. Improvements and changes it shares with the new 1000cc Sport and /7 include a new breather system designed to deal with increased volumes of air in the crankcases brought on by the bigger bore size; 94mm pistons operating with a compression ratio of 9.5:1; new Bing V 94 constant vacuum 40mm carburetors (RS and S); 44mm inlet valves (RS and S) and a piercing double-tone horn (RS and S).
Price, suggested retail $4595 (optional wheels extra)
Tire, front 3.25H-19 Continental
rear 4.00-18 Continental
Brake, front 1.375 x 10.24 in. x 4 (35 x 260mm x 4)
rear 1.18 x 7.87 in. (30 x 200mm)
Brake swept area 111.7 sq. in. (720.7 sq. cm.)
Specific brake loading 6.27 lbs./sq. in.
Engine type Opposed four-stroke twin, OHV
Bore and stroke 3.70 x 2.78 in. (94 x 70.6mm)
Piston displacement 59.8 Cu. in. (980cc)
Compression ratio 9.5:1
Carburetion 2; 40mm; V94 Bing
http://home-1.tiscal...pjdngmns/ctrs_pd.htm
en nu overtuigd? (anders gooi staks die ouwe zooi van bmw effe weg want het was toch een topich over gave carbs???)
[This message is edited by rudy on 11-5-2002 23:46] |