Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - De cabby ziekte topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 439 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3662 - De cabby ziekte topic
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rudy 3-5-2002?19:18 Print reply

Posts: 3471
op die onderste foto kun je hem gemonteerd zien maar hij zal wel voor 1 type carb zijn denk ik
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Sneks 3-5-2002?19:49 Print reply
Posts: 2499
dat is een kelk, die zet je op de inlaat
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blorn 3-5-2002?20:54 Print reply

Posts: 13825
maar hoe??
 
Sneks 3-5-2002?23:56 Print reply
Posts: 2499
dit kan gewoon door klempassing, of doordat er schroefdraad op de carb. zit, of gewoon (zoals het volgens mij op het plaatje zit) met een boutje
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
kees123 4-5-2002?02:26 Print reply
Posts: 43
het kan ok zen dagge minarellie blok mot kope....
 
MB50TUNED 4-5-2002?09:37 Print reply
Posts: 1054
Waarom vind iedereen die cart/valstroom/pompcarbs zo cool. NAar mijn mening is het niet beter dan een gewone carb. Een spruitstuk helpt ook de pulsen te werkaatsen en het carter beter te vullen. De kartcarbs worden veel gebruikt op karts omdat er geen brandstofpomp nodig is wat gewicht scheelt. Bij een carb zit de tank lager dan je carb, fdus benzine stroomt niet door de zwaartekracht. Maar dat ze beter presteren dan een gewone carb betwijfel ik. Ik denk dat als je een gewone carb hebt, met een mooie venture en een goed spruitstuk je prestaties niet/nauwelijks beter zijn. Er was eerst ook iemand met een zware motor die een valstroom nam, hij had misschien een iets betere gasreactie, maar niet meer vermogen. En graham bell beweert ook dat je er niet veel meer vermogen door krijgt. Ik vind het zeker geen nut hebben om zoon carb te monteren, tenzij je wordt beperkt door ruimte. Maar daar is geen sprke van bij een mb/mt/nsr, naar mijn mening. Maar het afstellen en onderhouden van deze carb kost ook veel tijd.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 4-5-2002?11:53 Print reply
Posts: 2499
wat wel nut heeft, lijkt mij dan, is om een kelk te monteren
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rudy 4-5-2002?12:10 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

wat wel nut heeft, lijkt mij dan, is om een kelk te monteren


als je zand op wil zuigen
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
verwijderd 4-5-2002?14:17 Print reply
Posts: 4082
als je geen zand op wil zuiger zet je toch een filter om op kelk, als je de kelk maar zo maakt dat dat kan.
 
Sneks 5-5-2002?09:32 Print reply
Posts: 2499
als je enkel op de weg rijd en je brommer niet gebruikt voor dagelijks vervoer, kan je zelfs bijna zonder filter rijden.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 5-5-2002?17:07 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: rudy?

Quote:
Originally posted by: Hans F.?

wat wel nut heeft, lijkt mij dan, is om een kelk te monteren


als je zand op wil zuigen

yeah, dan maak je daar n buisje op.. zo bij je voorwiel.. en dan op de crosbaan dan heb je zegmaar een superstofzuiger en heb je nooit meer lat van in de weg liggende zandkorreltjes.. jaa systeem he!!
 
Martijn 5-5-2002?18:03 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

als je enkel op de weg rijd en je brommer niet gebruikt voor dagelijks vervoer, kan je zelfs bijna zonder filter rijden.


ech nie...weet je hoeveel (onzichtbaar) stof er in gewone lucht zit...dan maakt het niet uit waar je rijdt ...er komt echt wel shit in je motor....je merkt er bijna niets van maar na een paar jaartejs...gaan er wel dingen verrot uiteraars...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Sneks 5-5-2002?18:18 Print reply
Posts: 2499
maar als je hem niet gebruikt voor dagelijks vervoer, heb je in de paar jaar nog bijna niks gereden
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Martijn 5-5-2002?18:29 Print reply
Posts: 10000
nou en....dan is het binnen 3 dagen
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Sneks 5-5-2002?19:55 Print reply
Posts: 2499
geloof je het zelf
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 4506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved