nou ik zal je vertellen ik heb mijn 125 athena net aangekickt half uur geleden, met een 34mm keihin (nog niks afgesteld) en dat loopt vrij goed!, ik heb nog niet echt aan het gas zitten te lurken omdat alles nog nieuw is, maar 34mm wil best!
kheb wel een behoorlijk vrij lange inlaat ivm uberbeun spruitstuk, maarja tis toch maar voor inrijden
Sja, een maat van me heeft op zijn Kawasaki Kmx 125 (kipscilinder met powervalve) een 38 mm Mikuni vlakschuif wete te fabriceren, hij's goed afgesteld, en loopt perf?ct...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Luc
Sja, een maat van me heeft op zijn Kawasaki Kmx 125 (kipscilinder met powervalve) een 38 mm Mikuni vlakschuif wete te fabriceren, hij's goed afgesteld, en loopt perf?ct...
ik rij op mijn husqvarna cr125 een mikuni 43mm valkschuif.. en ding loopt perfect.
dus enige marge heb je wel orr.
ik was sowieso voor de 32 mm gegaan. op bijde cilinders..
misschien als je de 125 laat bewerken dat je dan ook nog wel uit de voeten kan met die 34.
jongens jongens. wat een praat allemaal
32mm of 34mm.
mijn mening tussen de 24mm-28mm.
wat hebben we aan die achterlijke maten. idd helemaal niks.
afstellen van die groote cabs is lastig over het algemeen.
en ooit eens het verschil getest tussen een 28 en 34?
denk dat de prestatie`s niks tot barweinig beter zijn.
liever een iets kleine cab die perfect is afgesteld.
dan een hele groote die niet/heel moeilijk afgesteld te krijgen is.
mijn mening pak gewoon een cab van normaale maate daar zul je meer plezier van beleven.
afijn, ik heb niet voor niks een 25 dell op me 110 zitten.
dat zou ook wel groter kunnen. maar je wint er zo weinig mee. dat het niet loonent is naar mij idee.
stoer staat het uiteraard wel
Dit bericht is gewijzigd door arthur de gek op 28-4-2006 om 11:33 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
nou ik zal je vertellen ik heb mijn 125 athena net aangekickt half uur geleden, met een 34mm keihin (nog niks afgesteld) en dat loopt vrij goed!, ik heb nog niet echt aan het gas zitten te lurken omdat alles nog nieuw is, maar 34mm wil best!
kheb wel een behoorlijk vrij lange inlaat ivm uberbeun spruitstuk, maarja tis toch maar voor inrijden
Kun je me wat info geven over hoe je da spruitstuk gemaakt hebt en fotos eventueel
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek
jongens jongens. wat een praat allemaal
32mm of 34mm.
mijn mening tussen de 24mm-28mm.
wat hebben we aan die achterlijke maten. idd helemaal niks.
afstellen van die groote cabs is lastig over het algemeen.
en ooit eens het verschil getest tussen een 28 en 34?
denk dat de prestatie`s niks tot barweinig beter zijn.
liever een iets kleine cab die perfect is afgesteld.
dan een hele groote die niet/heel moeilijk afgesteld te krijgen is.
mijn mening pak gewoon een cab van normaale maate daar zul je meer plezier van beleven.
afijn, ik heb niet voor niks een 25 dell op me 110 zitten.
dat zou ook wel groter kunnen. maar je wint er zo weinig mee. dat het niet loonent is naar mij idee.
stoer staat het uiteraard wel
Dit bericht is gewijzigd door arthur de gek op 28-4-2006 om 11:33 uur.
das jouw mening zegt wel genoeg
hij zegt toch dat ie deze al heeft liggen, dan moet ie ze gewoon gebruiken, kan best