hallo ben hier dus nieuw en zal mij even voorstellen
ik ben niels en heb een oude rapido gekocht om lekker aan te sleutellen.
toen ik hem kocht liep hij niet.
heb een nieuwe zuiger gekocht met nieuwe zuiger veren
nieuwe voet en koppakking en pakkingvlak gepolijst.
bougie vernieuwt en caberatuer schoongemaakt
nu loopt de vlotter kamer wel vol en de sproeier is schoon
maar de bougie blijft droog
heb nu dus echt geen idee meer wat het kan zijn
als ik wat benziene in het blok laat lopen
maakt hij een paar slagen maar stopt dan weer
Quote:Oorspronkelijk gepost door: niels rapido
hallo ben hier dus nieuw en zal mij even voorstellen
ik ben niels en heb een oude rapido gekocht om lekker aan te sleutellen.
toen ik hem kocht liep hij niet.
heb een nieuwe zuiger gekocht met nieuwe zuiger veren
nieuwe voet en koppakking en pakkingvlak gepolijst.
bougie vernieuwt en caberatuer schoongemaakt
nu loopt de vlotter kamer wel vol en de sproeier is schoon
maar de bougie blijft droog
heb nu dus echt geen idee meer wat het kan zijn
als ik wat benziene in het blok laat lopen
maakt hij een paar slagen maar stopt dan weer
HELP !!!
# onsteking goed
# onsteking op tijd staan
# sproeier groot genoeg
# brandstof toevoer niet verstopt zitten bedoel kraantje en je brandstof filter als je die hebt
# onsteking goed (ja als er brandstof bij komt)
# onsteking op tijd staan (nog niet van belang)
# sproeier groot genoeg
(zal er toch brandstof bij de bougie moeten komen al is het niet genoeg)
# brandstof toevoer niet verstopt zitten bedoel kraantje en je brandstof filter als je die hebt
(vlotter kamer loopt vol en slangetje loopt lekker door)
Klinkt als mijn oude Rapido die ik uiteindelijk maar verkocht heb . Hij heeft een keer 60 meter gelopen toen ik lang kickstartte met de luchtinlaat bijna helemaal afgesloten.
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
als de vlotterkamer vol loopt, en de bougie droog blijft zal hij de lucht die hij aanzuigt niet bij de carburateur vandaan halen, oftewel hij trekt ergens valse lucht dat kan zijn bij je voetpakking, en inlaat spruitstukpakkingen en carburateur pakkingen
met pakkingvlak polijsten bedoel ik
het vlak maken van de vlakken waar de koppakking tussen zit
(kop afvlakken)
de vorige pakking had gelekt en er was wat beschadiging te zien
zijn nu weer als een spiegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: niels rapido
met pakkingvlak polijsten bedoel ik
het vlak maken van de vlakken waar de koppakking tussen zit
(kop afvlakken)
de vorige pakking had gelekt en er was wat beschadiging te zien
zijn nu weer als een spiegel
weetje zeker dat je dat recht gevlakt hebt dan??? want zo niet dan gaat ie daar gewoon lekken en is dat t probleem ,anders zou ik toch echt ff naar je menbraan kijken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: niels rapido
met pakkingvlak polijsten bedoel ik
het vlak maken van de vlakken waar de koppakking tussen zit
(kop afvlakken)
de vorige pakking had gelekt en er was wat beschadiging te zien
zijn nu weer als een spiegel
denk dat ik het probleem heb gevonden
nieuwe zuiger gaat wel erg soepel door mijn cilinder
hier hoort volgens mij maar een paar 100ste ruimte tussen te zitten
bij mij zit er bijna 2 tiende tussen