Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - RD 50m

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36588 - RD 50m
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

robinhelmig 26-4-2006 18:42 Print topicpost
Posts: 52
Hallo,

ik heb een Yamaha RD50M met een 5bak, nu is het een duitser en moet ie dus naar de RDW voor keuring voor mijn kenteken ..
nu moet ie daar dus op een rollerbank daar ligt mijn faal kans! want hij loopt namelijk 65 op mijn teller!
mij tandwiel verhouding is 11/52 en dus groter is er niet voor deze brommer
wie heeft er tips voor begrenzen?? het moet niet al te moeilijk zijn.. want na de rdw moet het er weer uit!
en uiteraard low budget omdat het tijdelijk is.. wat ik ga doen is mijn gaskabel uitslag beperken met stukje koperpijp in mijn
carburateur, en zo dus kan mijn gasnaald minder ver omhoog!
zijn er hier nog meer mensen met goeie tips???

 

j3ro3ntj3 26-4-2006 18:55 Print reply

Posts: 339
ring in de uitlaat

 
.
robinhelmig 26-4-2006 19:01 Print reply
Posts: 52
waar precies in de uitlaat??? spruitstuk??
 
honda_freak 26-4-2006 19:11 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robinhelmig
waar precies in de uitlaat??? spruitstuk??


dr zit nog een cilinder tussen je uitlaat en je spruitstuk

gewoon aan t begin.. zodat de doorgang vernauwd.. met een puntlasje of twee.. veel plezier met t vinden van de juiste maat

ff over jou idee van dat buisje.. dat moet heel pietje precies gebeuren.. handmatig is t wel te doen om je gasschuif op zo'n positie te houden dattie bij een bepaald snelheid blijft hangen.. maar in de praktijk is t lastig om zo'n ring te maken.. je hebt er zo een mm te veel af en dan trektie weer rustig doch sloom door tot je top of iig een hogere snelheid.. zeker als de tester lang genoeg doorgaat..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
robinhelmig 26-4-2006 19:23 Print reply
Posts: 52
okey bedankt, gaan we dat maar proberen he en dan ff 3 weekjuhs traag rijden(A)
en dan weer scheuren zonder de ring!!
 
erwin fs1 26-4-2006 19:34 Print reply

Posts: 897
ik heb een duitse fs1 en op kenteken ik heb er de volgende dingen aan gedaa":

paar koppakkingen erin
flink wat demperwol erin
iets te groot sproeier

dit liep nog 30 maarja ze konden hem daardoor niet afkeuren

tip: laat hem echt goed langzaam lopen want ze meten onbelast
 
vake bej te bange....
L2R-R2L 26-4-2006 19:39 Print reply

Posts: 1553
doe moeilijk..

http://viertakt.mess...iewtopic.php?t=41344 de oplossing!
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
robinhelmig 26-4-2006 19:46 Print reply
Posts: 52
kan iemand mij toevallig ook zeggen waar allemaal opgelet word bij
de keuring?? behalve uiteraard de snelheid?
 
mr200r 26-4-2006 19:55 Print reply
Posts: 5122
Hij moet gewoon veilig zijn dus alle lichten,goede banden.
 
mr200r
BIET 26-4-2006 19:57 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L
doe moeilijk..

http://viertakt.mess...iewtopic.php?t=41344 de oplossing!

Moet je inloggen?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
erwin fs1 26-4-2006 19:58 Print reply

Posts: 897
geluid, snelheid, staat van banden, remmen verlichting. bovendien moet hij minder dan vijftig cc hebben
 
vake bej te bange....
yamaha_RD 26-4-2006 20:01 Print reply

Posts: 975
ik heb gewoon een losse ring tussen de uilaat en cilinder in gedaan. toen liep hij nog maar 40 maar dat ligt aan de grootte van het gat in je ring
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
robinhelmig 26-4-2006 20:13 Print reply
Posts: 52
jij hebt ervaring met de ring, weet je nog wat voor binnendiameter je hebt gebruikt??

 
yamaha_RD 26-4-2006 20:16 Print reply

Posts: 975
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robinhelmig
jij hebt ervaring met de ring, weet je nog wat voor binnendiameter je hebt gebruikt??



uh wtf al sla je me dood

ik denk niet groter als 1,5cm maar als ik jou was zou ik hem klein maken en als het je niet bevalt boor je hem een stukje op
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
DT50-Machine 26-4-2006 20:50 Print reply

Posts: 64
Ik ga gewoon een stadaard ring halen in de dichtsbijzijnde doe-het-zelf zaak. Bij mij rijd hij 45 met een M10 normaal. Wind mee enzo haalt hij 60 en ik haalde 56 op de rollen.Ze zeide niets
Dit op een yamaha DT50M standaard
 

Dit topic is 753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved