Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Carb blijft lekken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36570 - Carb blijft lekken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1542 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 26-4-2006 23:32 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
[...]


uitleg? ik heb dit begrip wel een paar keer horen vallen, maar dacht dat het alleen voor mtx was ofzo? licht toe plz...

stukje kunstof tussen je cabr en spruit

maar is redelijk nutteloos...

iig je zult het niet echt merken

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Mr Pain 26-4-2006 23:34 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
[...]


uitleg? ik heb dit begrip wel een paar keer horen vallen, maar dacht dat het alleen voor mtx was ofzo? licht toe plz...


ach zodat de carb niet te warm zou worden, maarja tis niet nodig ofzo naar mijn idee, heb het zelf al met mijn mb gedaan met en zonder verschil is niet te merken.

 
-jaZper- 26-4-2006 23:35 Print reply

Posts: 3841
hey volgensmij is dat gaatje bestemt voor het leeghalen van je vlotterbak, heeft nix te maken met het afsluiten van de brandstof toevoering door de vlotter/naald.
die ontluchting zit als het goed is boven op de carburateur, kan het ook fout hebben hoor maar draai dat schroefje onderop je carburateur eens harder vast en zo neit haal hem eruit en maakt hem schoon of inspecteer ff of dat schroefje nog goed afsluit.
su6 ermee!
 
groene motoren gaan harder
jorismb 26-4-2006 23:43 Print reply

Posts: 360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Endymion
hahaha omdat ie benzine lekt stel hij vonkt door stroom ofzo

gewoon onzin


heb toch al n paar optaters gehad, valt best mee.. heb dus nie nodig die isolator
pakking zit er natuurlijk wel tussen

weet iemand trouwes de originele sproeiergrootte voor nsr? ik had 74 horen vallen, daarom heb ik nu 90.. maar volges mij is 74 niet ori
 
Endymion 26-4-2006 23:44 Print reply

Posts: 1583
im mun ori mtx-sh zat 72 keihin
 
As your agent, I am beyond death
mb-gek 26-4-2006 23:45 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
[...]


heb toch al n paar optaters gehad, valt best mee.. heb dus nie nodig die isolator
pakking zit er natuurlijk wel tussen

weet iemand trouwes de originele sproeiergrootte voor nsr? ik had 74 horen vallen, daarom heb ik nu 90.. maar volges mij is 74 niet ori

je moet toch afstellen
je kan moeilijk zeggen je heb een ori setup daar hoort die sproeier in
die maten zijn bij mijn ori blok ook best gaar

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
jorismb 26-4-2006 23:46 Print reply

Posts: 360
heb net weer geshopt @ 50cc.nl
70-75-80-85 komt eraan, kan ik er weer even tegenaan, ook in de toekomst
 
Henk-88 28-4-2006 18:16 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
maar nu heb ik nog een vraagje:
welke sproeier moet ik ongeveer hebben met mijn setup (50GJOL, proma GP, 13keihin, polini schuimfilter) ik heb er nu 90 inzitten, maar zonder filter en zonder choke verzuipt die zelfs als die warm is..
mn topsnelheid is nu dus ook 5kmh in zn 1 (duh, tandwielverhouding 16-43 )



Je wilt toch niet gaan zeggen dat je nu de moeite wilt nemen om je carburateur af te stellen zonder luchtfilter?

Da's tamelijk onzinnig omdat een carb zonder luchtfilter nooit goed afgesteld te krijgen is.

Beter plaats je eerst een (goed of origineel liefst) luchtfilter.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jorismb 30-4-2006 13:23 Print reply

Posts: 360
sproeier 90 was de enige sproeier die mn bromboer had liggen..
en met zoveel mogelijk lucht geven loopt ie nog niet..
ik ga egt geen moeite doen om hem af te stellen zonder filter..
 

Dit topic is 1542 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved