hey,
ik kwam ervandaag achteer dat mijn contact slot wel heel erg los zat.
nu blijkt er dus 1 bout uit te zijn en de andere hing er voor de helft uit.
nu weet ik niet of dit express door iemand is gedaan of dat het eruit is getrild igg.. ik mis dus nu 1 bout..
en dat is een speciale bout want het is zo'n inbus bout met een puntje erin.. dus je kunt er niet in met een normale inbus in..
weet iemand:
1. waar ik zo'n nieuwe bout kan halen
2. waar ik zo'n inbus kan halen met een gaatje erin voor die andere bout aan te draaien
Quote:Oorspronkelijk gepost door: sjappie
hey,
ik kwam ervandaag achteer dat mijn contact slot wel heel erg los zat.
nu blijkt er dus 1 bout uit te zijn en de andere hing er voor de helft uit.
nu weet ik niet of dit express door iemand is gedaan of dat het eruit is getrild igg.. ik mis dus nu 1 bout..
en dat is een speciale bout want het is zo'n inbus bout met een puntje erin.. dus je kunt er niet in met een normale inbus in..
weet iemand:
1. waar ik zo'n nieuwe bout kan halen
2. waar ik zo'n inbus kan halen met een gaatje erin voor die andere bout aan te draaien
heb je een doppedoos thuis daar zitte ze meestal wel in
tis z'n contact slot,, dus dat zal wel zo wezen dat ie niet zomaar los kan lijkt me?,, kun je wel opnieuw bestellen bij bromboer, lijkt kan altijd dacht ik hea
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bruuns
tis z'n contact slot,, dus dat zal wel zo wezen dat ie niet zomaar los kan lijkt me?,, kun je wel opnieuw bestellen bij bromboer, lijkt kan altijd dacht ik hea
Net of een dief daar met een sleutel het contactslot van een brommer afschroeft... behalve op een onbewaakte plek waar bijna niemand komt maar als ze hem dan zo graag willen hebben nemen ze hem toch wel mee...
Makkelijkste haal je die andere rare inbus er ook uit als dat kan en dan gewoon 2 normale m8 inbus boutjes van ongeveer 15/20 mm lang (ff oude opmeten).
Zo doe ik het vaker bij TZR als er een contactslot moet worden vervangen, of je haalt een duurdere doppenset, maar 2 boutjes zijn goedkoper.