jong |
25-4-2006 14:26 |
Posts: 1445 |
lees het wat beter door..en die 3hoek, bedoel je je kroonplaat?
|
|
|
|
vanwalsum |
25-4-2006 14:28 |
Posts: 692 |
jah idd.. kroonplaat. Die heb ik dus los. Maar hoe moet ik verder gaan. Want de faq is iets te onduidelijk voor mij. Ik snap hem niet helemaal.
Hoe moet ik dus verder gaan
|
|
|
|
Henk-88 |
25-4-2006 14:31 |
Posts: 26703 |
Zitten er geen (inbus-) bouten onderin je onderpoten?
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
mulder |
25-4-2006 14:32 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk-88
Zitten er geen (inbus-) bouten onderin je onderpoten?
jawel en die moeten los, ts dacht toch niet dat de onderpoten zomaar los aan de bovenpoten zaten?
|
|
|
|
vanwalsum |
25-4-2006 14:38 |
Posts: 692 |
zo.. heb nu 1 poot uit de brommer. Alleen nu nog een grote inbus zoeken met een goede hefboom. want die zitten echt moervast
|
|
|
|
richard3 |
25-4-2006 14:39 |
Posts: 5198 |
idd :S
zit gewoon in de onderpoot een imbus die moet los en dan kan je de bovenpoot er zo afhalen
|
|
op naar de grote brommers |
|
richard3 |
25-4-2006 14:55 |
Posts: 5198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
zo.. heb nu 1 poot uit de brommer. Alleen nu nog een grote inbus zoeken met een goede hefboom. want die zitten echt moervast
dan is er iets niet goed
die mogen namelijk niet zo heel strak
vast is vast
|
|
op naar de grote brommers |
|
vanwalsum |
25-4-2006 22:25 |
Posts: 692 |
zo, net een goeie 2e handse vork op de kop kunnen tikken. Perfect ding, kurkdroog. En veert een stuk beter/stroever dan de andere. De ouwe was gewoon versleten, had ook al van die slijtplekken op de binnenste buizen.
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
25-4-2006 22:42 |
Posts: 10835 |
als je er nog eens mee zit kan je ook de keerringen met een parker eruit trekken, dan hoeven de poten niet uit elkaar, alleen maar uit de kroonplaten
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
rubbert |
25-4-2006 22:44 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
als je er nog eens mee zit kan je ook de keerringen met een parker eruit trekken, dan hoeven de poten niet uit elkaar, alleen maar uit de kroonplaten
idd maar waarom moet dat nou met een parker?
maar idd dan hoef je niet de hele demper uit elkaar schroeven (scheelt heel wat gekloot)
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 25-4-2006 om 22:45 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
steven-o |
25-4-2006 23:03 |
Posts: 953 |
dan wil ik wel is weten hoe je dat doet
maar ff ontopic: die onderste inbus dus losdraaien, en dan trekt je de binnepoot eruit. bij mijn kx trok je dan meteen de keerring mee. succes nog
|
|
gpr tekoop! inbox voor foto's |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
25-4-2006 23:04 |
Posts: 10835 |
spreektaal uit mijn dorp denk ik.
en die gaan er hendig in
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
25-4-2006 23:13 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
idd maar waarom moet dat nou met een parker?
maar idd dan hoef je niet de hele demper uit elkaar schroeven (scheelt heel wat gekloot)
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 25-4-2006 om 22:45 uur.
parker is gewoon schroefje is dacht ik niet alleen z-nederlands begrip
mare als bij die oude toch al de bling eraf was ivm slijten had ik ook andere gehaald
|
|
|
|
mulder |
25-4-2006 23:18 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steven-o
dan wil ik wel is weten hoe je dat doet
maar ff ontopic: die onderste inbus dus losdraaien, en dan trekt je de binnepoot eruit. bij mijn kx trok je dan meteen de keerring mee. succes nog
jouw kawa is usd? anders is dat gewoon normaal hoor..
@ richard, die dingen zitten altijd tantu vast
|
|
|
|
steven-o |
25-4-2006 23:19 |
Posts: 953 |
k weet heus wel wat een parker is
@ mulder: nee, ik heb n wat ouder model kawa en zit normale vork op
edit: maar vertel hoe je ze eruit krijgt met parkers
Dit bericht is gewijzigd door steven-o op 25-4-2006 om 23:20 uur.
|
|
gpr tekoop! inbox voor foto's |
|