Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - straatsetup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1146 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36549 - straatsetup
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1787 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 24-4-2006 20:52 Print reply

Posts: 11463
tp is toch mk?
 
dt50rcrosser 24-4-2006 20:55 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
tp is toch mk?


tp is top performance
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
tsxj oran 24-4-2006 20:55 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
tp is toch mk?

en mk metrakit
 
oud
Remco RS 24-4-2006 20:57 Print reply

Posts: 11463
nee wijzneuzen :P

ik bedoel, dat een tp cilinder dezelfde poorten heeft als een mk. dat heb ik hier eens gelezen

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 24-4-2006 om 20:57 uur.
 
tsxj oran 24-4-2006 20:57 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
nee wijzneuzen :P

ik bedoel, dat een tp cilinder dezelfde poorten heeft als een mk. dat heb ik hier eens gelezen

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 24-4-2006 om 20:57 uur.

welke tp
roze of zwarte?
 
oud
Remco RS 24-4-2006 21:03 Print reply

Posts: 11463
de zwartjoekel volgens mij
 
mauz 24-4-2006 21:07 Print reply

Posts: 12
weet iemand een site waar ik veel onderdelen voor derbi kan vinden?
 
mauz 24-4-2006 21:11 Print reply

Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
Mk Giet cylinder, met bijpassende uitlaat en 21mm carb. Loopt vrij rustig en toch redelijk wat kracht.



hoe hard valt er te rijden met die mk gietijzere cilinder?
 
inhumain 24-4-2006 21:16 Print reply

Posts: 735
paar km harder als met de originele cil met fluiters. 70 mk giet zorgt voor wat meer koppel tov de originele cilinder
 
DDV Senda
m_a_r_c_o 24-4-2006 21:22 Print reply

Posts: 6443
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauz
hey mensen, ga een andere setup in men senda steken

Airsal 70cc
21mm Dell'orto
Yasuni spr3

nog een klein vraagje, ze zeggen dat airsal slechte cilinders hebben, is dat zo? hun zuigers zijn ook slecht, zou de cilinder minder snel vastlopen met een vertex zuiger ofzo?



ik had de zelfde setup maar dan een malossi 80 is slijt vast en loopt goed door
 
Seat Leon 20vt
RS_Patrick 24-4-2006 21:34 Print reply

Posts: 117
Zwarte Top is 73,5cc 49mm en laag toerig, Roze Top is 75cc 49,5mm en het koppel light relatief hoog vergeleken andere cilinders.
Malossi MHR 80 (rep)50mm is geen 80 maar een 76,5cc en max kopel ligt pas op 12000 toeren. beetje aan de hoge kant voor straat gebruik.

Enigste van die 3 cilinders die op de standaard krukas het redelijk lang volhoud is de zwarte top, dus ik zou voor een zwarte top gaan.
Veel kracht bij een vrij laag toerental.

Dit bericht is gewijzigd door RS_Patrick op 24-4-2006 om 21:36 uur.
 

Dit topic is 1787 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved