Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - TSX stijgt in toeren.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 865 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36524 - TSX stijgt in toeren.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1738 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Moped Macho 23-4-2006 17:43 Print topicpost

Posts: 2037
Hallo,

Mijn tsx stijgt in de toeren als ie warm is.
Nu zei iemand dat het de keerring bij het vliegwiel is. Ik krijg alleen die hele moer er niet af en dus het vliegwiel ook niet.
Heeft iemand nog een idee hoe het kan en hoe ik de moer eraf krijg?

Bvd,

Pim


 
Boerenkool om half 10.

koosTSX 23-4-2006 17:44 Print reply

Posts: 705
zuigerstop in het bougiegat, en de moer er afdraaien

dan met de vliegwieltrekker je vliegwiel eraf halen
 
agent orange 23-4-2006 17:45 Print reply

Posts: 1180
ik denk dat hij bedoelt dat de bout te vast zit
 
Moped Macho 23-4-2006 17:46 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: visstick
ik denk dat hij bedoelt dat de bout te vast zit

Dat bedoel ik idd, maar met een zuigerstop moet het wel lukken.
Maar weten jullie wat het nog meer kan zijn dat hij stijgt in toeren?

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 23-4-2006 om 17:47 uur.
 
Boerenkool om half 10.
Evilmex 23-4-2006 17:47 Print reply

Posts: 4458
valse lucht, of afstelling
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
agent orange 23-4-2006 17:47 Print reply

Posts: 1180
die van mij stijgt ook in toeren als dat hij echt warm word, dan zet ik hem gewoon even langs de kant
 
-Bassie- 23-4-2006 17:51 Print reply

Posts: 6617
die moer kun je er af krijgen met een luchtsleutel.

en dan een vliegwiel trekker.

en als je naar die keering gaat kijken moet je effe markeren waar je ontsteking precies staat is ie bij na altijd weer ok.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Moped Macho 23-4-2006 18:10 Print reply

Posts: 2037
Wat voor een sproeier zou er in een helemaal ori tsx moeten, met een proma uitlaat?
En waar kan ik ook alweer vinden welke lagers erin moeten? Kan niets vinden met search.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 23-4-2006 om 18:13 uur.
 
Boerenkool om half 10.
Snackpens 23-4-2006 18:21 Print reply

Posts: 361
Rond de 80
 
Suzuki pwr!
koosTSX 23-4-2006 18:22 Print reply

Posts: 705
Quote:
Rond de 80



dat ik denk wat te groot...
 
-Bassie- 23-4-2006 18:23 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Wat voor een sproeier zou er in een helemaal ori tsx moeten, met een proma uitlaat?
En waar kan ik ook alweer vinden welke lagers erin moeten? Kan niets vinden met search.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 23-4-2006 om 18:13 uur.




kijk gewoon effe in de KB.

en waar voor heb je lagers nodig??

een brommerhoer weet ook wel welke je nodig hebt hoor.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Moped Macho 23-4-2006 18:30 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]




kijk gewoon effe in de KB.

en waar voor heb je lagers nodig??

een brommerhoer weet ook wel welke je nodig hebt hoor.

Heb ik gedaan, staat niet welke lagers ik nodig heb. Lagers heb ik nodig om het blok te reviseren
 
Boerenkool om half 10.
Hurricane 26-4-2006 18:13 Print reply

Posts: 275
is het geen linkse draad
 
Static - X 26-4-2006 20:38 Print reply

Posts: 57
linker krukas = 2604, en rechter = 2604 met rand,

ook mijn lager bij het tandwieltje was 2604 maar ik las ergens dat er ergens een 2605 inhoort, maar van de krukas weet ik het zeker.

( die lager met rand mag je geluk hebben als je hem kan vinden, ik wacht er al 2 maanden op. )

verder gaat een motor altijd iets harder lopen als hij warm word, dan is de verbrandig vaak iets beter, maar ook met bv valse lucht kan hij opeens hard gaan lopen, dus niet gelijk aan, die van mij ging dus bv vanuit stationair (2k) opeens naar dik 8k en dan weet je dat er iets gewoon niet klopt maar dat lijkt me niet gelijk hier het geval, kijk ook is even hoeveel toeren hij erbij krijgt,

verder als er een keerring lek is gaat hij er meestal alleen maar verrotter op rijden, dus je trekt velemalen slomer op, en je top is ook lager, en dat is denk ik niet het geval,

ohya en er hoort standaart een sproeir rond de 70 in, maar dit moet je gewoon afstellen, meestal verschilt dit nogal per brommer.

en verder als je je blok reviseert, zorg ff dat je alle lagers, keerringen en pakking vervangt en zonodig tandwielen en versleten dingen, anders sta je straks raar te kijken als hij weer open moet, en dan kun je zoiezo kijken welke lagers erin moeten, als je het verder ook niet weet kun je even op 50cc.nl kijken onder lagers ( onderdelen ) daar zie je zo welke er horen,

verder neem ik aan dat je allemaal weet hoe je die dingen moet vervangen, enige vragen, stel ze maar, dan beantwoord ik ze wel.
 
Static - X 27-4-2006 8:48 Print reply

Posts: 57
HO! CORRECTIE! het moet 6204 zijn ! dus lagers 6204/6204 met rand

doh
 
dirktimmer 27-4-2006 10:10 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Static - X
linker krukas = 2604, en rechter = 2604 met rand,

ook mijn lager bij het tandwieltje was 2604 maar ik las ergens dat er ergens een 2605 inhoort, maar van de krukas weet ik het zeker.

( die lager met rand mag je geluk hebben als je hem kan vinden, ik wacht er al 2 maanden op. )

verder gaat een motor altijd iets harder lopen als hij warm word, dan is de verbrandig vaak iets beter, maar ook met bv valse lucht kan hij opeens hard gaan lopen, dus niet gelijk aan, die van mij ging dus bv vanuit stationair (2k) opeens naar dik 8k en dan weet je dat er iets gewoon niet klopt maar dat lijkt me niet gelijk hier het geval, kijk ook is even hoeveel toeren hij erbij krijgt,

verder als er een keerring lek is gaat hij er meestal alleen maar verrotter op rijden, dus je trekt velemalen slomer op, en je top is ook lager, en dat is denk ik niet het geval,

ohya en er hoort standaart een sproeir rond de 70 in, maar dit moet je gewoon afstellen, meestal verschilt dit nogal per brommer.

en verder als je je blok reviseert, zorg ff dat je alle lagers, keerringen en pakking vervangt en zonodig tandwielen en versleten dingen, anders sta je straks raar te kijken als hij weer open moet, en dan kun je zoiezo kijken welke lagers erin moeten, als je het verder ook niet weet kun je even op 50cc.nl kijken onder lagers ( onderdelen ) daar zie je zo welke er horen,

verder neem ik aan dat je allemaal weet hoe je die dingen moet vervangen, enige vragen, stel ze maar, dan beantwoord ik ze wel.


dat ligt toch echt aan je leverancier, ik hadm binnen 3 dagen thuis :P

 

Dit topic is 1738 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved