Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Originele uitlaat --> extreem veel rook.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 899 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36506 - Originele uitlaat --> extreem veel ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1222 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JouriD 23-4-2006 9:52 Print topicpost

Posts: 394
Hey ik heb gisteren mij originele ontgrenste uitlaat weer op mijn senda gezet (xtreme uit 2005)

Hij loopt gewoon goed enzo maar hij rookt extreem veel.
Gisteren was er iets afgebroken in mijn carberateur (het pinnetje wat door dat witte ding zit) en dat stond dus de hele tijd open. Nou dat gemaakt... toen lieptie gewoon. Maar nu komt er dus erg veel wittige rook uit maar het is geen koelvloeistof. Wat zou dit kunnen zijn ?

Na een tijdje rijden wordt t wel minder.

Dit bericht is gewijzigd door JouriD op 23-4-2006 om 9:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door JouriD op 23-4-2006 om 9:58 uur.
 
DERBIEEEE

b e r t 23-4-2006 9:56 Print reply

Posts: 1855
misschien zit er nog wat olie in of op de uitlaat. dan is het gwn kwestie van heel lang rijden totdat het ophoud



Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 23-4-2006 om 9:57 uur.
 
nsrracer 23-4-2006 9:57 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b e r t
misschien zit er nog wat olie in of op de uitlaat.


ik had hetzlefde probleem toen ik mijn brommer ontgrenst heb, hij rookt echt heel hard(witte rook) na een aantal km stopt het vanzelf.

was trouwens een gilera gp50

Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 23-4-2006 om 9:58 uur.
 
JouriD 23-4-2006 9:57 Print reply

Posts: 394
Deze originele uitlaat heeft ook even bij een andere brommer erop gezeten kan het daar wat mee te maken hebben ?
 
DERBIEEEE
dt50rcrosser 23-4-2006 9:59 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JouriD
Deze originele uitlaat heeft ook even bij een andere brommer erop gezeten kan het daar wat mee te maken hebben ?



kan zijn dat die er en bult olie in heeft gedrukt door te dik smeren..

dan rookt ie nou een tijdje.. houdt vanzelf op
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
JouriD 23-4-2006 10:00 Print reply

Posts: 394
Maar het zou niks met die carb ofzo kunnen zijn ?
Want ik reed er savonds mee toen deed ie het helemaal goed enzo. Niet extreem veel rook. Ik rijd de volgende morgen naar mn werk. Geen probleem. Ik zet m daar weg. Hele dag daar gestaan en hij start niet meer.. Dus ik ander sproeiertje erin gezet daar. Maar bleef maar verzuipe. Dus carb open gemaakt. Pinnetje gemaakt toen deed ie t.
Maar toen ging ie zo extreem roken.
 
DERBIEEEE
dt50rcrosser 23-4-2006 10:01 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JouriD
Maar het zou niks met die carb ofzo kunnen zijn ?
Want ik reed er savonds mee toen deed ie het helemaal goed enzo. Niet extreem veel rook. Ik rijd de volgende morgen naar mn werk. Geen probleem. Ik zet m daar weg. Hele dag daar gestaan en hij start niet meer.. Dus ik ander sproeiertje erin gezet daar. Maar bleef maar verzuipe. Dus carb open gemaakt. Pinnetje gemaakt toen deed ie t.
Maar toen ging ie zo extreem roken.


wss is je mengsel nou een beetjes schraal.. en plukt ie nou alle beetjes olie uit je uitlaat..

misschien beter om die ouwe sproeier er weer in te drukken

 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Sjoerd. 23-4-2006 10:01 Print reply

Posts: 2607
Nee.

Of je krukaskeering is lek ofzo, zou wel toevallig zijn.
 
JouriD 23-4-2006 10:02 Print reply

Posts: 394
Vanuit de fabriek geven ze 78 voor ontgrenste derbi dus die heb ik er ook ingedaan...
 
DERBIEEEE
JouriD 23-4-2006 10:02 Print reply

Posts: 394
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sjoerd.
Nee.

Of je krukaskeering is lek ofzo, zou wel toevallig zijn.

Maar hij deed t na hele tijd stilstaan...
Krukaskeering gaat kapot tijdens t rijden tog?
 
DERBIEEEE
nsrracer 23-4-2006 10:04 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JouriD
Vanuit de fabriek geven ze 78 voor ontgrenste derbi dus die heb ik er ook ingedaan...


kan ook zijn dat je oliepompje blijft haken
 
JouriD 23-4-2006 10:05 Print reply

Posts: 394
en hoe kun je dat zien ?
 
DERBIEEEE
nsrracer 23-4-2006 10:06 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JouriD
en hoe kun je dat zien ?


aan de zijkant dat omhulseltje van de olipomp eraf halen en kijken of hij met gasgeven wel open en dicht gaat
 
rubbert 23-4-2006 10:07 Print reply

Posts: 8825
heeft een maat van me ook met z'n rs50 maar dat doet ie gewoon als ie koud is (volgens mij is dat niet erg ofzo)
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
m_a_r_c_o 23-4-2006 10:36 Print reply

Posts: 6443
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


aan de zijkant dat omhulseltje van de olipomp eraf halen en kijken of hij met gasgeven wel open en dicht gaat

kun je die er zo afhalen en er dan zo weer op zetten of krijg je dan problemen met veertjes die er uit schieten
 
Seat Leon 20vt
robert gpr50r 23-4-2006 10:59 Print reply

Posts: 612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o
[...]

kun je die er zo afhalen en er dan zo weer op zetten of krijg je dan problemen met veertjes die er uit schieten



kun je er gewoon afhalen 3 boutjes
geen veertjes enz
 

Dit topic is 1222 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved