Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Telefonica-Movistar Monkey

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 599 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #36493 - Telefonica-Movistar Monkey
Pagina 10 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 15238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dakana 13-5-2006 19:06 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
ziet er niet bepaald afgefikt uit


nou das mooi want dat is de bedoeling ook


-er zit een totaal ander blok onder met andere carburateur en luchtfilter
-gaskabel, koppelings kabel, benzine leidingkjes, allemaal vervangen en opnieuw opmaat gemaakt
d-raadboom kompleet er uit gerukt en weer een nieuwe aangelegd (k maak die dingen zelf, gezien de combinatie van onderdelen die niet op orgineele draadboompjes passen of dan toch aangepast moeten worden)
-carbonnen spatje voor in opgeschuurt en opnieuw heeell mooi in de hars bewerkt ( Bedankt Sven daarvoor!!! echt netjes gedaan, je ziet er niks meer van)
-de rechter stuurknop is nieuw
-de remleiding is nieuw
-de coating van het vervangings tankje heb ik wat opgeschuurt en bijgespoten zodat het niet roest, mooi is die toch niet
-bobine, bougiekabel, bougie dop etc is vervangen voor nieuwe
-en mijn arm heelt al aardig

ik begrijp dat hier mensen zitten te kwijlen naar een totaal afgefikte monkey
maar zoals al eerder gezegd, zo heel erg is het allemaal niet geweest, ik ben ook niet zo'n lompe lul die zich gaat aanstellen en weet ik het wat, t valt allemaal wel mee
daar integen blijft het veel, en wat mij betreft onnodig, extra werk, vooral die kabels weer op maat gaan knippen zagen passen meten etc is een zaad klus die best wat tijd kost en "Effe" een nieuw blok er onder, weer uit zoeken hoe die ontsteking draden dan weer zitten, spruitstukjes passen uitlaat aanpassen omdat dit blok weer effe langere cilinder heeft dan vorige dus past de ophaning niet meer, uitboren, bij slijpen etc etc ....


meer fotos?
meer fotos ;

paar fototjes, met dus een singa tank (met deuk etc), orginele uitlaat, Menglong 108cc blok met 12~14mm carb op een 22mm spruitstuk,
basic electra (staat gewoon altijd aan) en nog chrome veren

wat komt (hopelijk) nog, andere achterveren, het telefonica tankje als die gefixt is, ooit is een ander blok (eigenlijk bevalt dit wel ondanks dat het lelijk is)
uitlaat weet ik nog niet, vind dit wel tof eigenlijk






ikea .. je weet wel .. zelf inelkaar zetten .. ;


en hij peste mij, dus ik pest hem
eerlijk is eerlijk

hopppaaa, burnnoouttt ;
http://www.daikitana...erstock/MOV16152.avi


overdag fotos ;

allu-rood-blauw combinatie



andere kant



closeupje



overzichtje links



overzichtje rechts



verbouwt Posh-schakel pootje om de backstep schakel stang/pedaal te doen passen






clear koplampje en carbon spatje



achterlicht en pinker ophanging zelf gemaakt vanuit de bodem plaat door getrokken



blokje



special parts takegawa



schijfje met 1zuiger klauw (1 pomp, 1 zuiger, zo hoort het .. :P )



takegawa 9gaats darkblue velgje



120km.h tellertje, geen passende tellerkabel momenteel nog dus helaas, voorlopig doet ie het nog even niet


tijdelijk ..


nog druk bezig met het tankje herstellen
gaat nog wel even duren dus voorlopig zit deze er nog even op

mzzzlll
stef

ps. morgen te zien op de NH meeting


Dit bericht is gewijzigd door Dakana op 13-5-2006 om 19:08 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Dakana op 13-5-2006 om 19:10 uur.
 
Pauluzzz[Furia]Jovinx 13-5-2006 19:24 Print reply

Posts: 924
Respect
 
mtx freak 13-5-2006 19:25 Print reply

Posts: 2711
zo hier is iemand bezig die pas kan opknappen

ik vind hem prachtig
 
richard3 13-5-2006 19:36 Print reply

Posts: 5198
jammer van het andere tankje verder vindt ik hem nog steeds erg mooi !
wel klote wat er gebeurt is

wordt wel weer mooi !

 
op naar de grote brommers
Dakana 14-5-2006 11:47 Print reply

Posts: 739
telefonica tankje vandaag na 3dagen drogen uit de kast gehaald
en die lijkt prima gelukt met de binnen-coating

dusssss
nu de epoxy weer afschuren, onder rand weer opnieuw spuiten
en de hele tank weer opnieuw blank ...

of het voor bobby-meeting (19-20mei) lukt weet ik niet
maar k ga het proberen

ohja
voor de mensen die hem nog niet gezien hadden ->
http://www.daikitana.com/extra/klDSC06058.JPG

Dit bericht is gewijzigd door Dakana op 14-5-2006 om 11:47 uur.
 
mulder 14-5-2006 12:03 Print reply

Posts: 13701
die uitlaat vind ik echt een aanfluiting voor het geheel

verder top dat je weer verder gaat natuurlijk
 
daanmtx 14-5-2006 12:11 Print reply

Posts: 3759
Ik vind dit blok ook mooi, wat vind je er lelijk aan?

Ik heb trouwens nog een stapel carbon matten liggen maar heb geen hars dus ik kan er niets mee, mocht je interesse hebben voor spatboarden of wat dan ook hoor ik het wel. [/sales]

edit: achtervering is ?cht te bruut

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 14-5-2006 om 12:11 uur.
 
Honda VFR400R
Dakana 14-5-2006 12:16 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Ik vind dit blok ook mooi, wat vind je er lelijk aan?

Ik heb trouwens nog een stapel carbon matten liggen maar heb geen hars dus ik kan er niets mee, mocht je interesse hebben voor spatboarden of wat dan ook hoor ik het wel. [/sales]

edit: achtervering is ?cht te bruut



ja daar heb ik wel intresse in
heb je wat info van hoe het geweven is, welke dikte etc?
en de afmetingen zou ook mooi zijn

blok zit startmotor onder, kop en cilinder zijn groter en langer, kop heeft meer koelvinnen aan de zijkant er nog bij en cilinder langere koelvinnen etc, koppelings carter heb ik dan vervangen maar wat er orginele op dit blok zat wil je Echt niet weten zo godsonmogelijk lelijk
hij is een stuk breder links, die koppelings kap vink niet mooi en kan geen ander op inverband met de startmotor/omgekeerde ontsteking

die startmotor vink eigenlijk het lelijks omdat daardoor de vliegwiel kap niet vervangen kan worden
vooral ook omdat ie daar maar nutteloos hangt, heb er toch geen accu in

k vond gewoon het andere blok mooier is ook universeel, kan je vanalles mee, dit is puin, allemaal net effe anders etc

 
Dakana 14-5-2006 22:12 Print reply

Posts: 739
vandaag lekker dagje gehad
wel even achterbrug moer en busje verloren, maar Chris heeft een nieuwe direct gedraait in de GLH-tuning shop

ennn effe lekker achterbandje spinnen ;

http://www.daikitana...ickshit/MOV16335.avi

http://www.daikitana...ickshit/MOV26333.avi

komen nog meer pics en filmpjes
van de kneedowns, kneedown die bijna fout gaat (stepje op het asfalt .. maar gewoon Dooorrrr gaan, tja dat moet je dus niet doen kwerd aardig hard afgestraft daar voor)
komt allemaal nog!!!!!


greets
 
oenoehoofd 14-5-2006 22:15 Print reply

Posts: 17851
respect.... fuck... mooi ding man egt!!
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Hondalover19 14-5-2006 23:29 Print reply

Posts: 1255
Mooi gedaan man alleen vond ik de vorige uitlaat veel mooier klinken en mooier uitzien als deze.
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Dakana 15-5-2006 10:04 Print reply

Posts: 739
ik ook
maar de flens is krom getrokken en de voorbocht ziet er niet meer uit
dus daarom deze nu even
en mijn ontluchtings potjes is nog niet binnen dus dan zou ik nog met zo'n gat rechts zitten, is niet echt mooi

mzzl

Dit bericht is gewijzigd door Dakana op 16-5-2006 om 23:04 uur.
 
Dakana 16-5-2006 23:06 Print reply

Posts: 739
andere filmpjes die gemaakt zijn door Niels ;



http://www.daikitana...uctions/MVI_5080.AVI

http://www.daikitana...-productions/Wtf.wmv
gebeurt ook wel is

fotos





 
-Yannick- 17-5-2006 21:51 Print reply

Posts: 110
Mooi machien
en tot bobby
 
Mopar 17-5-2006 22:08 Print reply

Posts: 4772
Hij is mooi.

Maar het is zo fuckin klein
 

Dit topic is 15238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved