Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Slag Mbx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36490 - Slag Mbx
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vuile Beunkoe 22-4-2006 20:13 Print reply

Posts: 6114
wacht wel tot robin online @ msn komt...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
honda marcel 23-4-2006 12:02 Print reply
Posts: 340
dus er bestaat eigenlijk helemaal geen 110 of 125 cc voor mbx/mtx r2.
dat is dus gewoon 93cc.

en hoe zit het met de mb8 en mt8, dat is toch wel gewoon 110 of 125 cc.


Dit bericht is gewijzigd door honda marcel op 23-4-2006 om 12:03 uur.
 
mulder 23-4-2006 13:12 Print reply

Posts: 13701
ja de euro125 is dacht 126.6 echte cc's
immi 110 is 93 cc

voor mt/mb
 
Baasbas 23-4-2006 13:27 Print reply
Posts: 2176
Wow.. de malossi op je tomosblok. Je hebt nu al moeite met de spoelers van die hebo 70 toch? Nou, de spoelers van die malossi zijn echt achterlijk groot. Dat gaat een klus worden dan. Misschien is dan de athena 98cc makkelijker pas te maken?
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
mb-gek 23-4-2006 13:36 Print reply

Posts: 10385
luchtgekoelde mcx cilinder erop bouwen
met een beetje tunen ook redelijk snel lopend te krijgen en is luchtgekoeld en geen gezeur met waterpomp enzo dus

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Vuile Beunkoe 23-4-2006 15:32 Print reply

Posts: 6114
malossi erop is simpeler, spoelers groter frezen en kotteren, tapeinden kloppen al met nsr.

en op mijn tomos komt de malo uit op 95 echte cc's
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Joostvdw 23-4-2006 15:35 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
malossi erop is simpeler, spoelers groter frezen en kotteren, tapeinden kloppen al met nsr.

en op mijn tomos komt de malo uit op 95 echte cc's


als die malo zo makkelijk past, die mcx past net zo makkelijk, tapeinde zijn namelijk zeflde
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Vuile Beunkoe 23-4-2006 15:40 Print reply

Posts: 6114
luchtkoeling heeft grote koelribben, en ik maar een klein frame. Plus dat waterpomp en rad enzo dan allemaal erop zit. Dus waarom moeilijk doen...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
chineesboer 23-4-2006 15:41 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
ja de euro125 is dacht 126.6 echte cc's
immi 110 is 93 cc

voor mt/mb



euro 129,6 (57 mm)
malossi 116 (53 mm)
 
mb-gek 23-4-2006 15:41 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
luchtkoeling heeft grote koelribben, en ik maar een klein frame. Plus dat waterpomp en rad enzo dan allemaal erop zit. Dus waarom moeilijk doen...

omdat het vet staat...

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Vuile Beunkoe 23-4-2006 15:42 Print reply

Posts: 6114
ja maar LC staat ook vet. En er is al een tomos met 125 athena geloof ik, ook ac dus ja Lc is wer unieker :p
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
John Huijben 23-4-2006 16:49 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
ja dat maakt niet uit, ik wil nog meer uit een tomos halen...

helaas gaan de timingen wel omhoog als ik m op tomos zet.

maar ik moet toch dan een andere drijfstang erin beunen, nja ik vind er wel een oplossing voor.


pak dan een honda ns1 cilinder....

die opbore tot 55mm, zodat je 100cc hebt, met 43mm slag 105 ofzo zelfs..

4 goeie spoelers, 1 booster, en n vlinderpoort..
kun je echt wat snels van maken

zo'n 110 malossi loopt goed... maar als je beide gaat tunen gaat de ns1 harder
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 2309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved