Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Slag Mbx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1321 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36490 - Slag Mbx
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2289 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:10 Print topicpost

Posts: 6114
ik heb gezocht hiero in Kb, niks gevonden.

wie helpt me er als eerst mee ?

moet voor malossi 91cc zijn... dacht ik mbx
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]

Mr Pain 22-4-2006 11:11 Print reply
Posts: 4966
41,4mm
 
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:12 Print reply

Posts: 6114
zelfde slag als een nsr? ik dacht dat ie 41.8 was ofzo, weet niet zeker...

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 22-4-2006 om 11:12 uur.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Mr Pain 22-4-2006 11:13 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
zelfde slag als een nsr? ik dacht dat ie 41.8 was ofzo, weet niet zeker...

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 22-4-2006 om 11:12 uur.



nsr is 41,4 mbx is ook 41,4mm
 
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:14 Print reply

Posts: 6114
en past een Malossi 110 (91)cc qua tapeinden op nsr carter? Hemd weet ik past nie en spoelers zijn anders.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Mr Pain 22-4-2006 11:15 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
en past een Malossi 110 (91)cc qua tapeinden op nsr carter? Hemd weet ik past nie en spoelers zijn anders.


euhh volgens mij niet, maar weet ik niet 100%, ik dacht dat de tapeinden verder uitelkaar staan.

ik kijk nu even

nou kijk net even, de tapeinden staan precies hetzelfde, als je die malossi wil laten passen zou je de carters van een nsr moeten oplassen en dan uitvijlen/frezen.

maar waarom? als je in de prostock klasse wil mee doen mag je maar 90cc he, dan kan je beter origineel mbx cilinder pakken en die leuk aanpassen, als het gewoon voor over de weg is kan je beter een mbx blok pakken, dat is goedkoper en gemakkelijker, en voor het schouwen van je brommer maakt het niks uit


Dit bericht is gewijzigd door Mr Pain op 22-4-2006 om 11:18 uur.
 
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:16 Print reply

Posts: 6114
tnx :P

edit

nee dan is de opvolger voor men 70 hebo nsr op tomos, de 110 malo

tapeinden daarvan kloppen dan al, spoelers nog beetje oplassen. en ff kotteren nog een paar mm.



Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 22-4-2006 om 11:22 uur.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:24 Print reply

Posts: 6114
dubbelpost
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
mulder 22-4-2006 11:25 Print reply

Posts: 13701
kan je die beter nu al erop zetten, want je bent toch al bezig
 
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:26 Print reply

Posts: 6114
ja maar de euros he. et groeit niet aan de boom hier.

maar heeft iemand dan ok nog een poortmapje

want is ie laag getimed of niet die 110 malo?
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
mulder 22-4-2006 11:27 Print reply

Posts: 13701
zeker niet zal ff zoeken
 
Mr Pain 22-4-2006 11:29 Print reply
Posts: 4966
volgens mij is die malossi standaard al vrij snel, de oude dan, nieuw heb ik nog nooit irl gezien.

maar ik denk dat je meer uit een mbx/ns1 kan halen
 
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:31 Print reply

Posts: 6114
ja dat maakt niet uit, ik wil nog meer uit een tomos halen...

helaas gaan de timingen wel omhoog als ik m op tomos zet.

maar ik moet toch dan een andere drijfstang erin beunen, nja ik vind er wel een oplossing voor.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Mr Pain 22-4-2006 11:36 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
ja dat maakt niet uit, ik wil nog meer uit een tomos halen...

helaas gaan de timingen wel omhoog als ik m op tomos zet.

maar ik moet toch dan een andere drijfstang erin beunen, nja ik vind er wel een oplossing voor.



idd gewoon lekker doorgaan, mocht het kapot gaan dan kost je het niet zoveel, die mostos blokken zijn er genoeg, en daarom zou ik dus eerst ook mbx cilinder pakken die zijn er ook genoeg en kost niet zoveel als malossi, en aangezien er toch altijd wat kapot gaat kan je het beter eerst proberen toch?
 
Vuile Beunkoe 22-4-2006 11:42 Print reply

Posts: 6114
ja ik maak eerst deze 70hebo erop, en daarna meer cc.

alleen het probleem is, de timingen gaan al flink omhoog, dus met een hoog getimede cil ga je op top tering hard, maar hoe gedraagt ie zichonder de powerband?

zal het aantal cc's genoeg kracht leveren dat je niet na 2 km pas leker gaat rijden
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
mulder 22-4-2006 11:42 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
ja ik maak eerst deze 70hebo erop, en daarna meer cc.

alleen het probleem is, de timingen gaan al flink omhoog, dus met een hoog getimede cil ga je op top tering hard, maar hoe gedraagt ie zichonder de powerband?

zal het aantal cc's genoeg kracht leveren dat je niet na 2 km pas leker gaat rijden


kan je de onderkant van de cil. niet laten afdraaien?
 

Dit topic is 2289 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved