Mr Pain |
20-4-2006 23:59 |
Posts: 4966 |
als je wil wedstrijd rijden dan euhh ja ben je best kansloos als je een 86er crosser gaat kopen
als je een beetje voor de fun wil crossen dan is het wel grappsig, maargoed meestal is goedkoop duurkoop, ik denk dat je beter een crosser kan kopen van 2004 ongeveer dan zou je ook nog eens echt kunnen crossen op de baan
|
|
|
|
GemaskerdeGrasmaaier |
21-4-2006 0:01 |
Posts: 1128 |
waar is dat? dan ga ik ook eens kijken.
|
|
It is not a gang, They are my friends... |
|
Hondalover19 |
21-4-2006 0:02 |
Posts: 1255 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
als je wil wedstrijd rijden dan euhh ja ben je best kansloos als je een 86er crosser gaat kopen
als je een beetje voor de fun wil crossen dan is het wel grappsig, maargoed meestal is goedkoop duurkoop, ik denk dat je beter een crosser kan kopen van 2004 ongeveer dan zou je ook nog eens echt kunnen crossen op de baan
Nee niet voor wedstrijd gewoon voor de fun . Maar doelde meer naar of de motor echt zo "sterk" is als ze in die recensie beschrijven
quote : "
The ?86 CR 125 engine, like the ?85 CR 125 engine, yielded excellent power through the entire RPM range. It pulled from the lowest RPM it could fire and kept pulling until it would not rev any further! "
|
|
Honda The Power Of My Wet Dreams !! |
|
koekie - Administrator |
21-4-2006 0:06 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
[...]
Nee niet voor wedstrijd gewoon voor de fun .Maar doelde meer naar of de motor echt zo "sterk" is als ze in die recensie beschrijven
quote : "
The ?86 CR 125 engine, like the ?85 CR 125 engine, yielded excellent power through the entire RPM range. It pulled from the lowest RPM it could fire and kept pulling until it would not rev any further! "
maak je niet druk..
als de motor goed is.. brult ie als een Motherfucker.. ga daar maar vanuit..
mijn cr was toen ook uit 86 dacht ik.. of 85 zelfs.. maar dat ging als de brandweer !
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Mr Pain |
21-4-2006 0:11 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
[...]
Nee niet voor wedstrijd gewoon voor de fun .Maar doelde meer naar of de motor echt zo "sterk" is als ze in die recensie beschrijven
quote : "
The ?86 CR 125 engine, like the ?85 CR 125 engine, yielded excellent power through the entire RPM range. It pulled from the lowest RPM it could fire and kept pulling until it would not rev any further! "
nou dan zou ik er achteraan gaan, dan is het best te doen!, en snel tja alles is snel sterk als van een brommer komt natuurlijk, maar snelheid/kracht wen je snel aan
|
|
|
|
Jarco |
21-4-2006 8:03 |
Posts: 4520 |
idd voor de fun kan het wel... maar om wedsrijden mee te gaan rijden met zown oud ding :P
|
|
|
|
FoX-racing |
21-4-2006 8:16 |
Posts: 1034 |
dit is mijn cr 125 dit is een 88er is net helemaal weer opgelapt.
met zon ding kan je ook derest nog best bijhouden als je dat wilt.
tuurlijk is dat nieuwe spul beter en sneller, maar voor de fun is het perfect joh,
wel goed opletten dat je blok echt goed is mijne was rag, en je vering goed nakijken geen speling op pro-link systeem enzo.
kost je bakken met geld die onzin en dat zou zonde zijn van het geld
maar als het eenmaal rijd is het super.
|
|
\ XL500 | CR125 / |
|
shiftinggears |
21-4-2006 9:57 |
Posts: 101 |
als die motor maar 5 jaar is gebruikt zal het blok nog wel goed wezen als hij er nou al 20 jaar mee is gecrosst zou ik het neit doen want dat kost alleen maar geld elke eigenaar trapt er toch mee want met een crossmotor ga je niet langzaam rijden maar als hij nog neit zo oud is zou ik het wel doen
|
|
|
|
PRO TUNING |
21-4-2006 10:09 |
Posts: 4000 |
Een Honda CR 125 van 1986 is een mooie opstapfiets met een zeer vegevingsgezind karakter.
Over levensduur van een crosser : een professionele crosser zoals b.v. Erik Eggens " versleet " in zijn Honda 125 cc tijd ongeveer 7 nieuwe motoren per seizoen.
|
|
|
|
Saknet |
21-4-2006 14:06 |
Posts: 10355 |
7 per seizoen valt me nog mee eigenlijk
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Johnny B |
21-4-2006 14:25 |
Posts: 8381 |
zijn best sterke motoren alleen kwaaltje is waterpomp die gaat lekken dan komt het in je carter en dan heb je olie+kvs
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
PRO TUNING |
21-4-2006 14:29 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
zijn best sterke motoren alleen kwaaltje is waterpomp die gaat lekken dan komt het in je carter en dan heb je olie+kvs
Dat gebeurt alleen als je verkeerde koelvloeistof gebruikt.
|
|
|
|
Johnny B |
21-4-2006 14:32 |
Posts: 8381 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Dat gebeurt alleen als je verkeerde koelvloeistof gebruikt.
neen het is een typische kwaal
van 86 tot 91 meen ik
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
PRO TUNING |
21-4-2006 16:32 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
[...]
neen het is een typische kwaal
van 86 tot 91 meen ik
Het koppelingsdeksel is gemaakt van een aluminium / magnesium legering.
Als je geen " Aluminium & Magnesium Safe " koelvloeistof gebruikt dan " kankert " het materiaal achter de waterpomp weg, en krijg je koelvloeistof in je versnellingsbak.
Als je waterpomp afdichting lekt loopt het koelvloeistof naar buiten !!
|
|
|
|
Hondalover19 |
22-4-2006 5:35 |
Posts: 1255 |
Ja ik heb net nog wat gezocht en de typische kwaaltjes van 85 tot 88 was dat de vering nogal hard is , en dat het ATAC systeem vaak kapot is.Maar ik ga deze week nog eens terug naar daar gaan eens tegoei zien want heb maar even in de vlugt gekeken.
|
|
Honda The Power Of My Wet Dreams !! |
|