Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - overplaatsen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36446 - overplaatsen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

concept 20-4-2006 14:51 Print topicpost

Posts: 261
hello allemaal,
is het wettig om van een dax kader of dergelijk het deel met het chassisnummer op, af te schijven en in een pitbike-kader lassen?

dus simpelweg, stukje uit pitbike-frame, stukje van dax erin, en rijden maar met de papieren erbij?

let op, het gaat over een belgische brommer, en de daxmotor wordt ook overgeplaatst.
 

geert-nsr 20-4-2006 14:54 Print reply

Posts: 6438
mag niet

 
honda_for_life.com 20-4-2006 15:02 Print reply

Posts: 4176
dit is illegaal



maar als je het goed wegwerkt en de politie die je tegenkomt is niet zo slim...
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
Neluhz 20-4-2006 15:03 Print reply

Posts: 4032
als je erg netjes kan lassen, en het ziet er geloofwaardig uit?
moet de agent alleen niet weten hoe een dax eruit ziet
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 20-4-2006 15:04 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
als je erg netjes kan lassen, en het ziet er geloofwaardig uit?
moet de agent alleen niet weten hoe een dax eruit ziet


je hebt verschillende type's dax
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Simpele 20-4-2006 21:27 Print reply

Posts: 251
kun je misschien beter met een singa frame doen, dat lijkt er tenminste nog een beetje op..
en in een dax zou ik niet slijpen, das zonde.
tenzij het een imi is.
 
nee.

Dit topic is 744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved