zon orgineel honda cdi kan er nie voor zorge dat ie vastloopt.
enige wat er anders aan is dan bij normale ontstekingen is dat er een condensator inzit.. op de signaaldraad.
dus eigenlijk hetzelfde effect alsof je continue met een eurobegrenzer rondrijd
onderaan int midden kijken "15nF 250V" dat is m
dusseh je kan probere om je honda cdi ope te make en dat ding eruit te hale.. maar ik geef je weinig kans.
ik denk dat zon mps-300 cdi exact hetzelfde in elkaar zit... maar dan met een andere condensator
enn zon daytona cdi lopen beter ja.. zitschijnbaar ook echt een ontstekingscurve in.... heb t zelf nog nooit bekeken met een stroboscoop maar wel getest tegenover een orginele.. en t scheelde best veel.
maar dat ie inhoud op top lijkt me niet echt door de cdi komen.. helemaal niet alsie ff inzakt... zou eerder je bougie en afstelling ns nakijken... mischien als je met ngk's rijd ns bosch bougie proberen.. of een champion l86-c
|