Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - spoed probleem RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1169 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36376 - spoed probleem RS50
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rubie-The-Sysop 18-4-2006 1:03 Print reply

Posts: 161
Met mijn DT doe ik er oook altijd een ring ana het begin van de uitlaat (waar die op de cilinder zit) hij loopt nog steeds goed daarna, en zn toeren worden dan gewoon begrenst dus daardoor ook veel minder geluid.
 
Yamaha DT '81
Henk-88 18-4-2006 3:00 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oonzen Ad
[...]

als de uitlaat niet gekeurd is in nl maghet nog niet he


Als ik het goed heb werkt het met bromfiets-uitlaten inmiddels met een EU-keur. Of alleen de RDW daar naar kijkt of ook de politie weet ik niet.

edit: Een vette ring in de uitlaat (bij de cilinder) zou ik ook voor gaan; en dan ook maar de kleine carb erop. Daar moet het makkelijk mee gaan en het kost je dus bijna niets.

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 18-4-2006 om 3:03 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
j3ro3ntj3 18-4-2006 8:14 Print reply

Posts: 339
leen ff een uitlaatje van een vriend
 
.
mblover 18-4-2006 8:44 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j3ro3ntj3
leen ff een uitlaatje van een vriend



Zou nog mooier zijn idd. Maar als dat niet zou kunnen, een ander uitlaat die aangepast is dat hij 45 loopt zal waarschijnlijk ook geen wereldramp zijn....
 
stranger666 18-4-2006 17:53 Print reply
Posts: 87
eej .. ik denk dat die Cabr en dat filter wel genoeg zijn. Je hebt een week de tijd gekregen om dat ding af te voeren. Maar dat wil niet zeggen dat je dat perfect lukt in een week toch ?
Ik bedoel, zet een mooi verhaal neer bij de politie, die lui zijn toch niet zo gek, die denken dat iedere brommerrijder verstand heeft van brommers :P
Maar afgevoerd naar 55 zou ook geen groot probleem moeten zijn neem ik aan.
 
zeno 19-4-2006 14:05 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j3ro3ntj3
leen ff een uitlaatje van een vriend


ja heb ik al gedaan intussen, ori uitlaat met gianelli demper
plus kleine carburateur (van 19 naar 9)
en dan ori luchtfilter

agentje moet niet zo zeiken verder vind ik, ik heb me best weer gedaan

uitlaat wordt mogelijk gemaakt door Teknik

Dit bericht is gewijzigd door zeno op 19-4-2006 om 14:06 uur.
 
bier drinken en kut roepen
Palava 19-4-2006 14:07 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zeno
[...]


ja heb ik al gedaan intussen, ori uitlaat met gianelli demper
plus kleine carburateur (van 19 naar 9)
en dan ori luchtfilter

agentje moet niet zo zeiken verder vind ik, ik heb me best weer gedaan

uitlaat wordt mogelijk gemaakt door Teknik

Dit bericht is gewijzigd door zeno op 19-4-2006 om 14:06 uur.

dan zal t wel goed komen

 
zeno 19-4-2006 14:09 Print reply

Posts: 1595
volgende week ga ik die carbs verwisselen, kan ik dan gewoon ouwe eraf, spruitstuk tussenuit, ander spruitstuke rin, carb aansluiten klaar?

of is dat kut met membraan enzo?
 
bier drinken en kut roepen
WiZZ [wesley] 19-4-2006 14:11 Print reply

Posts: 4831
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Officieel gezien mag je een andere uitlaat hebben, zolang deze niet te hard gaat en niet teveel geluid maakt.



en horizontaal is (dat laaste stuk dus)
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
mblover 19-4-2006 14:28 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zeno
volgende week ga ik die carbs verwisselen, kan ik dan gewoon ouwe eraf, spruitstuk tussenuit, ander spruitstuke rin, carb aansluiten klaar?

of is dat kut met membraan enzo?


membraam kan je gewoon laten zitten
 
BIET 19-4-2006 14:29 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]
[...]



en horizontaal is (dat laaste stuk dus)

Jah niet zo ingewikkeld doen . Whoei, mijn ouwe demper was dus illigaal . Wat is de boete dan voor een niet horizontale uitlaat?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Tombrom 19-4-2006 14:57 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Is toch verhoogt naar 0,8?


haha dan gaan ze schrijven aangezien op je kenteken bewijs staat dat je 50 mag kan je 0.1 kw meer hebben geld alleen als je kenteken hebt
 
mblover 19-4-2006 15:13 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


haha dan gaan ze schrijven aangezien op je kenteken bewijs staat dat je 50 mag kan je 0.1 kw meer hebben geld alleen als je kenteken hebt


kenteken is niet anders dan plaatje....

zou ook flauw zijn als de moffen hier wel 200 over de snelweg mogen blazen....
 
zeno 20-4-2006 17:37 Print reply

Posts: 1595
ik heb nu een originele uitlaat eronder gezet als oplossing, en er komt dan nog een kleine carb onder.

maar het volgende probleem is alweer ontstaan:
die ori uitlaat heeft een gianelli dempertje (zo'n korte)
er zat een doppler uitlaat+demper op

maar nu maakt de RS echt een teringherrie, gaan ze ongetwijfelt over zeiken. Het powerfilter gaat er nog wel af, zou dit al schelen?

ik wou de doppler demper op de ori uitlaat zetten, maar alle bouten zitten zodanig vastgeroest dat ik ze van me leven niet los ga krijgen.

oplossing?
 
bier drinken en kut roepen
mblover 20-4-2006 17:39 Print reply

Posts: 5391
Eerst andere carb en ori filter erop, powah filtah zorgt ook voor dat gebrul.

En je kan daarna ook nog proberen om met heel veel WD40 die boutjes los te krijgen.
 

Dit topic is 2340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved