Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - spoed probleem RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36376 - spoed probleem RS50
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2339 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 17-4-2006 16:55 Print reply

Posts: 22355
moet lukken. Je kan ook gewoon wat troep in je uitlaat proppen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
XtreemTerror 17-4-2006 17:12 Print reply

Posts: 1629
Ja dat is wel voldoende , gewoon lekker 50 laten rijden en wolla , geen problemen met de blauwe mutsen
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
m_a_r_c_o 17-4-2006 17:22 Print reply

Posts: 6443
ring in je pijp en orrie filter is genoeg, dan maakt ie ech zacht geluid en gaat 50.
 
Seat Leon 20vt
fritskes 17-4-2006 17:24 Print reply
Posts: 36
demper eraf halen en moer in je uitlaat slaan

kun je hierna gewoon weer verwijderen dat scheelt al een boel !
+ ori luchtfilter is al genoeg hoef je carb er niet af

 
zeno 17-4-2006 17:25 Print reply

Posts: 1595
ja maarja zij willen van mij een originele brommer, toch?
als ze dan zo'n dikke carb zien zitten gaan ze toch wel zeiken..
 
bier drinken en kut roepen
m_a_r_c_o 17-4-2006 17:27 Print reply

Posts: 6443
als ie maar 50 gaat is t goed vind ik
 
Seat Leon 20vt
zeno 17-4-2006 17:29 Print reply

Posts: 1595
ja maar wat vinden zij
 
bier drinken en kut roepen
mblover 17-4-2006 17:52 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zeno
ja maar wat vinden zij


je hebt ori liggen, ga dan op safe spelen en schroef die eronder...
 
XtreemTerror 17-4-2006 17:52 Print reply

Posts: 1629
das altijd de vraaag, doe net of heb je er geen verstand van
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
Dikke Dennes 17-4-2006 18:02 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timon88
jah dat zelfde varhaal had ik ook. Ze willen dat je alles orignieel er op zet dus ook uitlaat met prop er in. Dan zetten ze m op de rolller en moet ie tussen de 0.4 en 0.8 hebben.


0,4 en 0,8?

Het maximum is nog steeds 0,5kw, en 0,6kw zien ze door de vingers.
 
Drive it like you stole it.
mblover 17-4-2006 18:04 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
[...]


0,4 en 0,8?

Het maximum is nog steeds 0,5kw, en 0,6kw zien ze door de vingers.


Is toch verhoogt naar 0,8?
 
geert-nsr 17-4-2006 18:27 Print reply

Posts: 6438
stop nieuw demperwol in je uitlaat scheelt ook n hoop herrie
 
Oonzen Ad 17-4-2006 18:29 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marry
[...]


ja precies zeggen dat je oom een bromfietszaak in leeuwarden heeft, en begrensde sportuitlaten maakt, en als die agent geen bril en een snor heeft zeg je gewoon ja ik dacht dat je zo ook mocht begrenzen

als de uitlaat niet gekeurd is in nl maghet nog niet he
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
zeno 17-4-2006 19:27 Print reply

Posts: 1595
naja ik heb gewoon een doppler uitlaatje, net zoeen als je op 50cc.nl kan krijgen, zat er al onder toen ik hem kocht..
maar als ik nou die carb kleiner rag gaanz e toch neit zeiken

of ik zeg gewoond at alleen de demper van dopler is?
 
bier drinken en kut roepen
mblover 18-4-2006 0:55 Print reply

Posts: 5391
Ram een bus in die uitlaat, zet ori carb en filter terug, en zet hem op de roller. Als ze dan zeuren zeg je gewoon dat je nog geen standaard uitlaat hebt gevonden maar dat je deze uitlaat aangepast hebt zodat hij 45 loopt, en dat je dacht dat dat ook mocht volgens de wet. Dan zal het verder allemaal wel meevallen.
 

Dit topic is 2339 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved