Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - origineel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1037 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36360 - origineel
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1242 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

.puch_chopper 16-4-2006 22:49 Print topicpost

Posts: 7851
ik heb een idee en een probleem

ik heb een honda mb en een honda mt
beiden met 70cc
maar ik heb maar 1 20mm carburateur en 2 13mm keihins
dus ik wil 1 van de 2 brommers origineel maken

honda mt5 :
kabelboom eraf
geen accu
geen km teller
enz
maar er gaat vaak iets aan kapot


honda mb5
km teller + toeren teller
accu
voorlicht

dus ik dacht dat mischien het beste om die mb ori te maken

maar hoe hard zal hij dan nog gaan met deze setup:

50cc ori uitgefreesde uitlaatpoort
keihein 13mm sproeier ,..in de 80
proma gp onderlangs


graag snel een reactie
 

BIET 16-4-2006 22:51 Print reply

Posts: 22355
60/65 ofzow? Sproeier moet je wel aanpassen. 80 zal waarsg niet goed zijn
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
.puch_chopper 16-4-2006 22:58 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
60/65 ofzow? Sproeier moet je wel aanpassen. 80 zal waarsg niet goed zijn


hmm
in welke richting denk je dan dat ik zou moeten gaan 70 ? ofzo?

 
mb-gek 16-4-2006 23:18 Print reply

Posts: 10385
wees blij als die de 55 haalt....
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
.puch_chopper 16-4-2006 23:27 Print reply

Posts: 7851
ik bedoelde in mijn vorge post de sproeier maat
 
mb-gek 16-4-2006 23:30 Print reply

Posts: 10385
ligt eraan hoe er je in die cilinder gaat beunen
ik zou met 76 beginnen.....
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
geert-nsr 16-4-2006 23:30 Print reply

Posts: 6438
de 70 moet cker wel te halen zijn
 
.puch_chopper 16-4-2006 23:31 Print reply

Posts: 7851
ik maar een 84 ofzow ervoor dat zal mischien iets teveel zijn

 
BIET 16-4-2006 23:32 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
ligt eraan hoe er je in die cilinder gaat beunen
ik zou met 76 beginnen.....

Mjah die had ik er ook in met alles ori en grote slange en proma.. ging 60 toen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 16-4-2006 23:32 Print reply

Posts: 34928
prop er een 90 in
doet ie vaag
kleiner
zo stapjes van 10 doen
zit je tussen bijv 60 en 70 in moet je stapjes van 2 doen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
de 70 moet cker wel te halen zijn



ORI MT/B

weet je wel hoe sloom die cilinder is ?
een andere uitlaat is amper iets voor zo'n cilinder echt langzaam hoor

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 16-4-2006 om 23:35 uur.
 
giggitybyte
mb-gek 16-4-2006 23:34 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
de 70 moet cker wel te halen zijn

jij heb blijkbaar geen ervaring met de mb mt ori cilinder
zo nee
ga dan ergens praten waar je wel verstand van heb aub
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
.puch_chopper 16-4-2006 23:36 Print reply

Posts: 7851
hard hiero
maarja
oke hij moet ook niet hard lopen
maar ik heb wel de cilinder ontgrensd en dat scheelde wel 20 km vorige keer dat hij op mijn mt5 lag
 
Ariej 16-4-2006 23:51 Print reply

Posts: 3685
je wilt dus die mb origineel maken, maar 50cc met uitgefreesde uitlaatpoort en proma onderlangs is niet echt origineel.. beter maak je hem helemaal origineel, je rijd dan maar 45kmpu maar het rijd wel veel fijner en je brommer is nog meer waard ook
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
.puch_chopper 17-4-2006 0:16 Print reply

Posts: 7851
ja ik weet het maar 45 is wel heel langsaam
hij zou ongeveer 60 /65 moeten lopen met redelijk trekkracht
maar ik heb die cilinder nog liggen dus
 
mr200r 17-4-2006 21:54 Print reply
Posts: 5122
Je wilt hem orgineel maken,wat maakt de snelheid dan uit?
Orgineel en 65 gaan niet samen.
 
mr200r
mb-gek 17-4-2006 21:57 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
ja ik weet het maar 45 is wel heel langsaam
hij zou ongeveer 60 /65 moeten lopen met redelijk trekkracht
maar ik heb die cilinder nog liggen dus

vergeet die trekkracht al helemaal ook al ga je der in beunen...

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??

Dit topic is 1242 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved