Ik was vandaag met mijn mt bezig maar nu ben ik klaar en wil hij niet meer starten. Ik heb er vandaag een twin air powerfilter opgezet en een 50 snel uitlaat en nou wil hij niet meer starten.... Ik weet dak hem opnieuw moet afstellen maar dat gaat zo niet... en als ik hem aan krijg dan schiet hij hoog in toeren en valt hij weer uit... weet iemand een oplossing???
Maar nou had ik nog een probleem... op mijn carb zitten 2 pinnetjes waar benzinen uit komt lopen... 1 waar mijn gaskabel in gaat zeg maar en 1 op de vlotterbak... waar zijn deze voor??? als ik mijn benzine kraan open zet komt het eruit gestroomt..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jeepee
Heb gekeken kan niet vaster...
Maar nou had ik nog een probleem... op mijn carb zitten 2 pinnetjes waar benzinen uit komt lopen... 1 waar mijn gaskabel in gaat zeg maar en 1 op de vlotterbak... waar zijn deze voor??? als ik mijn benzine kraan open zet komt het eruit gestroomt..
Check ff of je vlotter z'n werk wel doet
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Ik zal de carb er nog ff afhalen en er naar kijken, maar naar mijn idee is hij gewoon goed..kan dit ok de reden zijn dat hij niet start???
Als de benzine er daar uitloopt en niet in de cilinder komt wel ja . Maar als de benzine er uit komt zetten weet je zowieso dat je carb niet naar behoren werkt
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
denk dat er toch wat mis is met je vlotter hoor mss is dat 'pinnejte'niet meer goed (dat dingetje die in gedrukt word als je bakje vol zit)
Of da pinnetje zit er verkeerdom in
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
inedrdaad dat pinnetje hing er half uit waardorr de vlotter niet naar behoren werkte... het valse lucht probleem is ook opgelost dus hij loopt nou weer... alleen niet staionair maar dat licht aan de afstelling als ik het goed he???