Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ns-1 velgen in een rs

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36301 - ns-1 velgen in een rs
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

psychopatje 13-4-2006 20:52 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denniskuiken
go je meent et denk je dat ik dat nie snap ik span me ketting vaak en smeer em goed

nie meteen zon bekkie he??? de mensen proberen je te helpen en je niet af te zeiken dus ff dimmen,is je as nog wel recht?
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
jd boer 13-4-2006 21:59 Print reply

Posts: 6005
hmmm in die ns1 wielen gaan zelfde lagers hoor , kwa maat geen idee , maar wel zelfde soort lagers
 
rs1sprintuhr
bart de scootergek 13-4-2006 22:03 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
hmmm in die ns1 wielen gaan zelfde lagers hoor , kwa maat geen idee , maar wel zelfde soort lagers



enig idee wat er een rol speelt bij de levensduur van kogel lagers, juist ja de maten. als de lagers andere maten hebben, veranderen er veel gegevens, hierdoor kan de levensduur makkelijk best veel veranderen.

en ja, ik heb aardig veel lager berekeningen gedaan, dus blaat niet.
 
Honda RC-33
jd boer 13-4-2006 22:04 Print reply

Posts: 6005
k blaat niet

maar dr zal niet veel verschil zitten in het lager van een rs of ns1 en anders drukt die maar c4 lagers in ze rs als die zo hard gaat
 
rs1sprintuhr
bart de scootergek 13-4-2006 22:06 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
k blaat niet

maar dr zal niet veel verschil zitten in het lager van een rs of ns1 en anders drukt die maar c4 lagers in ze rs als die zo hard gaat



normaals, de afmetingen hebben veel meer invloed dan de lagerspeling, en waarom nou weer c4 lagers, stop nou maar met verkeerde adviezen geven, of probeer het iig te onderbouwen.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 13-4-2006 om 22:06 uur.
 
Honda RC-33
homoet exhaust 13-4-2006 22:07 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
k blaat niet

maar dr zal niet veel verschil zitten in het lager van een rs of ns1 en anders drukt die maar c4 lagers in ze rs als die zo hard gaat

verstand van lagers heb je niet...
lagers moeten een bepaalde knelling hebben anders draait het huis of 'schommelt' ie op de as of in de bus
knelling niet goed lager snel kapot
 
As I get older, the faster I used to be...
jd boer 13-4-2006 22:09 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]


hij zegt dat ze lagers zo snel kapot gaan omdat die zo snel rijd ( maak ik hier uit op : omdat die ns1 velgen gemaakt zijn voor 74cc)

dus zeg ik als hij zo snel gaat , dat die ze lagers aan strond jaagt om de 2 weken , drukt die dr maar c4 lagers in aangezien die voor meer omwentelingen per minuut zijn gemaakt

ja of niet dan


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]

verstand van lagers heb je niet...
lagers moeten een bepaalde knelling hebben anders draait het huis of 'schommelt' ie op de as of in de bus
knelling niet goed lager snel kapot


go meen je het
 
rs1sprintuhr

Dit topic is 1126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved