Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 4takt olie inplaats 2takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 620 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36267 - 4takt olie inplaats 2takt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chillegommer 12-4-2006 13:52 Print topicpost
Posts: 998
Ik heb u lama zegge 4takt olie met me benzine gemengd inplaats van 2takt olie heeft dit ernstige gevolgen ?
 

J-master 12-4-2006 13:55 Print reply

Posts: 1158
Volgens mij kan dat geen kwaad, volgende x kun je wel beter weer 2takt olie gebruiken

Dit bericht is gewijzigd door J-master op 12-4-2006 om 13:55 uur.
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-4-2006 14:13 Print reply

Posts: 10560
4t olie mengt niet met benzine , gaat drijven of zinkt naar de bodem , beter laat je de benzine eraf er doe je er benzine in met 2t olie
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
zeno 12-4-2006 14:41 Print reply

Posts: 1595
gebruik de search, zijne cht al 100 topics geweest over dit probleem (je bent niet de eerste die zo dom is de verkeerde olie te gebruiken )
 
bier drinken en kut roepen
Steve 4takt 12-4-2006 15:55 Print reply

Posts: 422
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sorry... beginnersfoutje...


maar idd je hebt nu dus noppes smering dus ik zou het eruit halen en vergeet niet om te spoelen anders blijft er een deel hangen...
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
bobje 12-4-2006 15:57 Print reply

Posts: 2955
niet mee doorrijden en zo snel mogelijk vervangen
 
Sooner or later it's lager time
zeno 12-4-2006 16:10 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J-master
Volgens mij kan dat geen kwaad, volgende x kun je wel beter weer 2takt olie gebruiken

Dit bericht is gewijzigd door J-master op 12-4-2006 om 13:55 uur.


en dit is dus echt onzin
 
bier drinken en kut roepen
bart de scootergek 12-4-2006 17:22 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zeno
[...]


en dit is dus echt onzin



mwaah, met mijn tomos of een oud puchje zou ik t voor een keertje wel aandurven. maar ik zou het idd niet anabevelen voor dagelijks gebruik.

laat je tank leeglopen, nieuwe benzine+de juiste olie en weer rijden.
 
Honda RC-33
Leen 12-4-2006 17:23 Print reply

Posts: 26877
kan prima, me pa en aanhang deed vroeger niet anders

en dat normale olie niet met benzine mengt is ook lulkoek
 
KaWaReZ 12-4-2006 17:24 Print reply

Posts: 20582
alles mengt...

waarom denk je dak iig nooit een vastnaaier heb gehad met die kawa's ? (en tankte zelden brommix )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
THOMASJEUHHH 12-4-2006 17:25 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
kan prima, me pa en aanhang deed vroeger niet anders

en dat normale olie niet met benzine mengt is ook lulkoek


idd

volgens mij is het gewoon het zelfde op de verpakking en prijs na
 
bwoaahhppp,,..
Leen 12-4-2006 17:27 Print reply

Posts: 26877
nou dat njiet echt, maar veel kwaad kan het niet, het verbrand aleen slechter, en dus meer koolafzetting
 
Steve 4takt 12-4-2006 19:38 Print reply

Posts: 422
allemaal onzin want het verbrand..... Het mengt zich wel met de benzine maar omdat het verbrand smeert het niet en het slaat je bougie vet... dus je kan net zo goed op benzine lopen zonder mengsmering want met allebei heb je de kortste keren een vastloper...
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen

Dit topic is 1066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved