Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat is sneller malossi of getunede eurokit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36240 - wat is sneller malossi of getunede ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

blauhuster 11-4-2006 15:34 Print topicpost

Posts: 57
hey lui ik heb op marktplaats een advertentie staan waarop ik een snelle cilinder zoek voor me honda mt ik heb tot nu toe 2 reacties 1 malossi 2 getunede eurokit vraagje wat is sneller

de malossi is gietijzer
de eurokit is aluminium

en aluminium slijt sneller volgens mij
 
80cc airsal, 24mm S6

chineesboer 11-4-2006 15:34 Print reply

Posts: 3676
gietijzeren malossi bestaat niet dacht ik..
 
MT70-nolimit 11-4-2006 15:35 Print reply

Posts: 4322
Alleen malossi voor NSR heeft een gietijzer wandje dus ik weet niet wat je bedoelt
 
gaat lang goed
Joscross 11-4-2006 15:37 Print reply

Posts: 12501
Dat aluminium snel slijt is onzin (ok dat doet het wel) maar de wanden bij aluminium cilinders zijn altijd gemaakt van gietijzer, nicasil of chroom..
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-4-2006 15:37 Print reply

Posts: 10560
eurokit is gietijzer en malossi is alu (mijn airsal en malossi iig wel)

malossi heeft nt en ot ot is de snelste productiecilinder die zo op een mt blok past
nt is een redelijk presterende cilinder
airsal is een redelijk tamme cilinder met een brede maar niet krachtige powerband

malossi ot is alu met chromewandd
malossi nt is alu met nicasilwand
airsal is gietijzer
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joscross 11-4-2006 15:40 Print reply

Posts: 12501
Een eurokit is ook van aluminium. Dus niet Airsal, maar de cilinders die nog eurokit heten.

Maar de Malossi is sowieso sneller, eurokit heeft wel flink wat tuningspotentieel.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-4-2006 15:41 Print reply

Posts: 10560
eurokit was toch een 50cc cilinder opgeboort tot 70 ?
ivm met productiekosten
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
HONDARACINGTEAM 11-4-2006 16:22 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Een eurokit is ook van aluminium. Dus niet Airsal, maar de cilinders die nog eurokit heten.

Maar de Malossi is sowieso sneller, eurokit heeft wel flink wat tuningspotentieel.


in dit geval gaat het om een getunde eurokit licht eraan hoe/en door wie die getuned is maar ik denk dat die EK getuned veel sneller gaat dan de ongetunde mallosie NT
 
blauhuster 11-4-2006 17:27 Print reply

Posts: 57
ik had schaafsma dronrijp vanmiddag even gebeld en die zeiden dat
eurokit kit aluminium wat en malossi gietijzer nu snap ik der geen hol meer van dan wat anders wat zal ik kope malossi of getunende eurokit

 
80cc airsal, 24mm S6
Joscross 11-4-2006 17:30 Print reply

Posts: 12501
Ligt er inderdaad aan hoe die eurokut is getuned en door wie..
Malossie heb je wel knappe prestaties en duurzaamheid, dus het is een beetje afwegen.
 
BSTS 11-4-2006 17:30 Print reply

Posts: 4241
ga naar een winkel en vraag een malossi en euro kit.
vergelijk ( gewicht materiaal etc)
en kom tot de conclusie dat malossi mooier is.

en ik kan je vertellen dat malossi sneller is net als iedereen
 
sprintjah
bereheer 11-4-2006 17:31 Print reply

Posts: 1901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
ga naar een winkel en vraag een malossi en euro kit.
vergelijk ( gewicht materiaal etc)
en kom tot de conclusie dat malossi mooier is.

en ik kan je vertellen dat malossi sneller is net als iedereen



netalsof een malossi iedere getunende cilinder te baas is?
een goede tuner maakt 'm met gemak sneller
 
bloaze manne, meej diene woage!
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-4-2006 17:33 Print reply

Posts: 10560
een nt is helemaal niet zow akelig snel
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BSTS 11-4-2006 17:33 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
[...]



netalsof een malossi iedere getunende cilinder te baas is?
een goede tuner maakt 'm met gemak sneller


standaar malossi haalt flinke snelheden.
en de cilinder vind ik persoonlijk van zeer hoogwaardig materiaal.
slijtvast en zeer goeie kwaliteit.

malossi is egt een pret cilinder vind ik zelf.
ik zou dus voor malossi gaan!
 
sprintjah
mb-gek 11-4-2006 17:33 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
[...]



netalsof een malossi iedere getunende cilinder te baas is?
een goede tuner maakt 'm met gemak sneller

malossi is sneller te maken.....


ot natuurkijk dan :P



Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 11-4-2006 om 17:34 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-4-2006 17:34 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]


standaar malossi haalt flinke snelheden.
en de cilinder vind ik persoonlijk van zeer hoogwaardig materiaal.
slijtvast en zeer goeie kwaliteit.

malossi is egt een pret cilinder vind ik zelf.
ik zou dus voor malossi gaan!


met welke malossi heb jij ervaring , en welke andere cilinders
ik heb zelf altijd malossi nt gereden en ik ging gelijk op met een polini met dezelfde setup .
slijtvast moest mijn ot het afleggen tegen mijn zeta en eurokit
vergeleken met import is malossi idd geweldig spul
en ot heb ik 2 x op kunnen rijden en dat vond ik wel lekker rijden , icm met een gianelli mss net te hoogtoerig voor straatgebruik

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 11-4-2006 om 17:37 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 2600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved