Frysk |
10-4-2006 20:41 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joren
Weet er soms iemand hoe je een ar50 beter kan laten optrekken en mss wat sneller kan doe lopen. er zit al een andere uitlaat op.
100cc erop
|
|
giggitybyte |
|
Joostvdw |
10-4-2006 20:41 |
Posts: 4789 |
god, gebruik de search es
er zijn 80cc en 100cc cilinders voor, ori cilinder tunen is ook goeie optie
ori spruitstuk is max 18mm, dus maak zelf een grotere als je meer cc gaat rijden
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Flybike |
10-4-2006 20:41 |
Posts: 2120 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joren
Weet er soms iemand hoe je een ar50 beter kan laten optrekken en mss wat sneller kan doe lopen. er zit al een andere uitlaat op.
Andere luchtfilter; andere cil
|
|
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard |
|
Schrabbekerke |
10-4-2006 20:41 |
Posts: 1812 |
Grotere carburateur, luchtinlaat vergroten, tandwielverhouding, cilinderkop etc.
|
|
|
|
cmtheman |
10-4-2006 20:42 |
Posts: 2710 |
na de uitlaat kan je ook de ontsteking vervroegenm dat scheelt een hoop, en de cdi is begrensd bij ar50 d8 ik.
je kan dan altijd nog de carburateur veranderen in een grotere of cilinder
maar je kan ook de tandwielverhouding vervangen, dan trekt hij harder (voor kleiner tandiel of achter groter)
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
Schrabbekerke |
10-4-2006 20:43 |
Posts: 1812 |
jww:
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Laat nu maar zakken, heb het al gemeld, en dat hoefen jullie niet te zeggen...
|
|
|
|
KaWaReZ |
10-4-2006 20:43 |
Posts: 20582 |
gebruik de fukkin search.
poorten bijwerken ist handigst,
(ori) uitlaat ontgrenzen, oftewel bakken en braden beunstyle het eindschot ertussenuitknallen.
andere uitlaat.. ehh... wat heb je gehaald, homoet? powerband zit te hoog voor een ori ar.
vervroeg je ontsteking.
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
cmtheman |
10-4-2006 20:44 |
Posts: 2710 |
we waren gwoon allemaal tegelijk, en als je dan je reply plaatst staan er ineens 20, dus vandaar
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
joren |
10-4-2006 20:52 |
Posts: 50 |
het is misschien een domme vraag maar wat zijn poorten en hoe kan je ze dan bijwerken. en ontsteking vervroegen, hoe doe je dat? sorry maar ik ken er ook nog niet zoveel van
|
|
|
|
BIET |
10-4-2006 20:54 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joren
het is misschien een domme vraag maar wat zijn poorten en hoe kan je ze dan bijwerken. en ontsteking vervroegen, hoe doe je dat? sorry maar ik ken er ook nog niet zoveel van
Poorten zitten in je cilinder. En als ik jou zo hoor zou ik daar niet zelf aan zitten, maar je cilinder naar een tuner brengen als je die aanpassen wilt...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
cmtheman |
10-4-2006 20:54 |
Posts: 2710 |
ontsteking doe je door de grondplaat van de ontsteking te verdraaien (ik meen naar links) en de poorten zijn die gaten in de wand binnenin je cilinder, die kan je vergroten en van plek veranderen (maar moet je nie zomaar wa aan doen, da kan je beter vragen aan mensen die er verstand van hebben)
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
KawaRob |
10-4-2006 21:14 |
Posts: 286 |
|
|
|
|