Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opvoeren van ar50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1151 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36223 - opvoeren van ar50
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 545 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joren 10-4-2006 20:40 Print topicpost

Posts: 50
Weet er soms iemand hoe je een ar50 beter kan laten optrekken en mss wat sneller kan doe lopen. er zit al een andere uitlaat op.
 

Frysk 10-4-2006 20:41 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joren
Weet er soms iemand hoe je een ar50 beter kan laten optrekken en mss wat sneller kan doe lopen. er zit al een andere uitlaat op.



100cc erop
 
giggitybyte
Joostvdw 10-4-2006 20:41 Print reply

Posts: 4789
god, gebruik de search es

er zijn 80cc en 100cc cilinders voor, ori cilinder tunen is ook goeie optie

ori spruitstuk is max 18mm, dus maak zelf een grotere als je meer cc gaat rijden
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Flybike 10-4-2006 20:41 Print reply
Posts: 2120
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joren
Weet er soms iemand hoe je een ar50 beter kan laten optrekken en mss wat sneller kan doe lopen. er zit al een andere uitlaat op.



Andere luchtfilter; andere cil
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Schrabbekerke 10-4-2006 20:41 Print reply

Posts: 1812
Grotere carburateur, luchtinlaat vergroten, tandwielverhouding, cilinderkop etc.
 
cmtheman 10-4-2006 20:42 Print reply

Posts: 2710
na de uitlaat kan je ook de ontsteking vervroegenm dat scheelt een hoop, en de cdi is begrensd bij ar50 d8 ik.

je kan dan altijd nog de carburateur veranderen in een grotere of cilinder

maar je kan ook de tandwielverhouding vervangen, dan trekt hij harder (voor kleiner tandiel of achter groter)
 
ZAC #802, KNMV #82
Schrabbekerke 10-4-2006 20:43 Print reply

Posts: 1812
jww:


Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Laat nu maar zakken, heb het al gemeld, en dat hoefen jullie niet te zeggen...
 
KaWaReZ 10-4-2006 20:43 Print reply

Posts: 20582
gebruik de fukkin search.

poorten bijwerken ist handigst,
(ori) uitlaat ontgrenzen, oftewel bakken en braden beunstyle het eindschot ertussenuitknallen.
andere uitlaat.. ehh... wat heb je gehaald, homoet? powerband zit te hoog voor een ori ar.

vervroeg je ontsteking.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
cmtheman 10-4-2006 20:44 Print reply

Posts: 2710
we waren gwoon allemaal tegelijk, en als je dan je reply plaatst staan er ineens 20, dus vandaar
 
ZAC #802, KNMV #82
joren 10-4-2006 20:52 Print reply

Posts: 50
het is misschien een domme vraag maar wat zijn poorten en hoe kan je ze dan bijwerken. en ontsteking vervroegen, hoe doe je dat? sorry maar ik ken er ook nog niet zoveel van
 
BIET 10-4-2006 20:54 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joren
het is misschien een domme vraag maar wat zijn poorten en hoe kan je ze dan bijwerken. en ontsteking vervroegen, hoe doe je dat? sorry maar ik ken er ook nog niet zoveel van

Poorten zitten in je cilinder. En als ik jou zo hoor zou ik daar niet zelf aan zitten, maar je cilinder naar een tuner brengen als je die aanpassen wilt...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
cmtheman 10-4-2006 20:54 Print reply

Posts: 2710
ontsteking doe je door de grondplaat van de ontsteking te verdraaien (ik meen naar links) en de poorten zijn die gaten in de wand binnenin je cilinder, die kan je vergroten en van plek veranderen (maar moet je nie zomaar wa aan doen, da kan je beter vragen aan mensen die er verstand van hebben)
 
ZAC #802, KNMV #82
KawaRob 10-4-2006 21:14 Print reply

Posts: 286
Rez heeft der zelfs een FAQ over gemaakt http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/157
 

Dit topic is 545 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved