Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda nsr 1 uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 495 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36200 - honda nsr 1 uitlaat
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Almer 10-4-2006 13:03 Print reply

Posts: 3325
en jij weet et altijd beter

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
[...]



edit: dit rijd een ori nl cilinder met 4 bak +ontgrensd en met andere uitlaat


Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 10-4-2006 om 12:54 uur.


Belangrijk punt is dat de ori cilinder gewoon niet boven de 8k ofzo uitkomt, wat je er ook aan doet (op tune na dan)
Wat de topicstarter denk ik bedoelt is tunen in plaats van hohnen, hohnen heeft geen zin, tune wel, alleen is dit een gebed zonder eind op een originele NL Ge2
Beter koop je idd een andere cilinder, beste is nieuw, kan je zelf zn leven bepalen, en een leuke uitlaat, techno, metrakit oid
13mm hoeft opzich eerst nog niet groter, dit kan prima op een snelle cilinder, is vaak lekker fel mits je goed afstelt Wil je toch nog wat sneller, overweeg dan een 16 of 18 mm aan te schaffen, maar nodig is dit niet!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
BIET 10-4-2006 13:15 Print reply

Posts: 22355
@ TS:
Leuk dat geblaat hier heaj . Maar hoe snel wil je eigenlijk uiteindelijk gaan? Als jij over de 100 wilt ga je niets berijken met alleen een ander uitlaatje natuurlijk...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
honda_for_life.com 10-4-2006 13:46 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
en jij weet et altijd beter

[...]


Belangrijk punt is dat de ori cilinder gewoon niet boven de 8k ofzo uitkomt, wat je er ook aan doet (op tune na dan)
Wat de topicstarter denk ik bedoelt is tunen in plaats van hohnen, hohnen heeft geen zin, tune wel, alleen is dit een gebed zonder eind op een originele NL Ge2
Beter koop je idd een andere cilinder, beste is nieuw, kan je zelf zn leven bepalen, en een leuke uitlaat, techno, metrakit oid
13mm hoeft opzich eerst nog niet groter, dit kan prima op een snelle cilinder, is vaak lekker fel mits je goed afstelt Wil je toch nog wat sneller, overweeg dan een 16 of 18 mm aan te schaffen, maar nodig is dit niet!


ik weet het niet beter maar een dyno denk ik wel

rijdend zal je idd niet snel boven de +/-8k uitkomen(ja 10k rijdend kan wel)

stilstaand kan hij +/-10k wel makkelijk draaien alleen heb je er dan niks aan


Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 10-4-2006 om 13:48 uur.
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
Potvis 10-4-2006 13:49 Print reply

Posts: 1910
met een homoet special en belgje loopt denk ik ook wel lekker....
andere carb is een optie..
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
BIET 10-4-2006 14:31 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Potvis
met een homoet special en belgje loopt denk ik ook wel lekker....
andere carb is een optie..

Mweh die homoet is meer een 70 pijpje...

@ Iedereen hier:

En hoe denken julie iemand advies te kunnen geven als je niet eens weet wat ie nou bereiken wil?. Beter gewoon ff geduld hebben nu totdat de TS ons wat wijzer maakt
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 10-4-2006 14:39 Print reply

Posts: 692
(sorry dakt weer zeg BIET)

probeer aan een belg ge2 honda cilinder te komen. Gaan lekker snel, maar is 50cc en staat voor kwaliteit. 70cc zou ik iig niet doen. Als je dan brokken maakt heb je gewoon problemen...
 
BIET 10-4-2006 14:40 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
(sorry dakt weer zeg BIET)

probeer aan een belg ge2 honda cilinder te komen. Gaan lekker snel, maar is 50cc en staat voor kwaliteit. 70cc zou ik iig niet doen. Als je dan brokken maakt heb je gewoon problemen...



Maja als je opgevoerd 50cc rijd betaald de verzekering ook niets hor. Dat is dus niets om je over druk te maken als je toch gaat opvoeren .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MT70-nolimit 10-4-2006 15:16 Print reply

Posts: 4322
Idd bullcrap wat vanwalsum zegt over 70cc. Die 50cc belg is een lekker cilindertje, je kunt em vergelijken met gila 2 van am-6, tis 50cc maar rijd wel aardig door.
 
gaat lang goed
Potvis 10-4-2006 15:24 Print reply

Posts: 1910
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Mweh die homoet is meer een 70 pijpje...

@ Iedereen hier:

En hoe denken julie iemand advies te kunnen geven als je niet eens weet wat ie nou bereiken wil?. Beter gewoon ff geduld hebben nu totdat de TS ons wat wijzer maakt


mja mischien wel, maar heb van wat mensen gehoord dat ie wel lekker draait
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
MT70-nolimit 10-4-2006 15:28 Print reply

Posts: 4322
homoet is (te) hoogtoerig voor zo'n belg
 
gaat lang goed
BIET 10-4-2006 15:28 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Potvis
[...]


mja mischien wel, maar heb van wat mensen gehoord dat ie wel lekker draait

Harder dan ori jah .. Proma draaid nog altijd stukke beter op belgje
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Potvis 10-4-2006 15:29 Print reply

Posts: 1910
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
homoet is (te) hoogtoerig voor zo'n belg


oh ok naja dan moet hij maar een 70je kopen hoor
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
nsrracer 10-4-2006 15:37 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
homoet is (te) hoogtoerig voor zo'n belg


ik had hem op mijn ori cilinder. liep perfect ik heb hem later op een 70malossie gehad wat helemaal goed liep
 
Potvis 10-4-2006 15:38 Print reply

Posts: 1910
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


ik had hem op mijn ori cilinder. liep perfect ik heb hem later op een 70malossie gehad wat helemaal goed liep


dus op 70 loop ie beter
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
richard3 10-4-2006 15:47 Print reply

Posts: 5198
maja ori is maar 9k max
ge2 is 12k of zo
dat ligt toch wel bij homoet in de buurt ik ga zelf ook homoet rijden als mijn ge2 klaar is

 
op naar de grote brommers

Dit topic is 3448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved