Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #36200 - honda nsr 1 uitlaat
|
Pagina 1 van 4
|
Dit topic is 3515 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
chrisda |
10-4-2006 11:16 |
Posts: 387 |
ik heb dus een orgi honda nsr 1, die loopt nu 60
ik zou hem dus willen opvoeren maar wil weten wat de beste en/of goedkopere optie is.
vriend van mij vertelde dat als je bijv. een techno race eronder zet dat hij dan gelijk Veeeel harder gaat, rond de 90. weet niet of dit waar is maar zou wel leuk zijn. maar deze uitlaat maakt dus kk veel herrie, wat ik dus wil weten:
wat de snelste of een hele snelle uitlaat is voor nsr en als hij dan veel lawaai maakt of je daar een andere demper op kan zetten, maakt dit veel uit, of niet, en kan de orgi demper erop? snap wel dat er een andere sproeier in moet,
moet je ook nog andere dingen aanpassen, luchtslange ofzo?
of kan ik beter, bijv. me cilinder 'honen'of hoe dat ook heet en dan andere uitlaat.
maar belangrijkste waar ik graag ant op wil is of je dus bijv, die techno erop kanzetten op een orgi setup met een andere demper
|
|
|
|
christianos |
10-4-2006 11:19 |
Posts: 20445 |
Het enige om een nsr boven de 60/65 uit te krijgen is gewoon een andere cilinder monteren aangezien de orginele gewoon niet harder kan.
Leuke setup:
Athena 50cc
Techno race
Keihin 16 mm
ori luchtfilter
ga je lekker hard mee en het geluid zal wel meevallen en anders kan je inderdaad het beste een goeie demper op die techno zetten.
maar alleen met een techno ga je mss 65 en niet veel harder
(voor alle gastjes die nu gaan bleren dat ze 80 halen met ori cilinder, je weet dsn zelf ook wel dat dan je kilometer teller overleden is)
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 10-4-2006 om 11:24 uur.
|
|
|
|
puch_master |
10-4-2006 11:23 |
Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
Het enige om een nsr boven de 60/65 uit te krijgen is gewoon een andere cilinder monteren aangezien de orginele gewoon niet harder kan.
Leuke setup:
Athena 50cc
Techno race
Keihin 16 mm
ori luchtfilter
ga je lekker hard mee en het geluid zal wel meevallen en anders kan je inderdaad het beste een goeie demper op die techno zetten.
maar alleen met een techno ga je mss 65 en niet veel harder
(voor alle gastjes die nu gaan bleren dat ze 80 halen, je weet dsn zelf ook wel dat dan je kilometer teller overleden is)
met deze setup loopt et wel lekker ja
en mijn nsr liep met GE2 duits dus 75/80 op mijn teller en ook op diverse autotellers..
mischien mede omdat ik hem redelijk zwaar had vertand..
setup was toen:
GE2 duits
tecno
18 keihin
15-42
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
chrisda |
10-4-2006 11:26 |
Posts: 387 |
als ik nou inplaats van die athena me orginele laat uithonen en dan techno, slijt ie dan niet sneller. en moet je verder nog iets aan het luchtfilter veranderen. en orgi zit er tog al 16 mm op een nsr, zoja wat is het verschil daartussen dan tussen orgineel en keihin
|
|
|
|
mulder |
10-4-2006 11:27 |
Posts: 13701 |
Die maat van je zal wel een ge2 hebben gehad
Ori heeft een nsr egt 13mm hoor, 16 mm begrenst hem dan niet meer.
Opboren heeft met een orginele gjol cilinder geen zin, daar gaat het niet harder van lopen en de kosten daarvan zijn hoger dan ene leuke (2ehands) 50cc of 70cc cilinder
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 10-4-2006 om 11:28 uur.
|
|
|
|
chrisda |
10-4-2006 11:28 |
Posts: 387 |
kan wel volgens mij klopt het ook niet egt wat die zei, maarja das nie egt boeiend
|
|
|
|
mcdronkz |
10-4-2006 11:28 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chrisda
als ik nou inplaats van die athena me orginele laat uithonen en dan techno, slijt ie dan niet sneller. en moet je verder nog iets aan het luchtfilter veranderen. en orgi zit er tog al 16 mm op een nsr, zoja wat is het verschil daartussen dan tussen orgineel en keihin
Origineel zit er ook een Keihin op . Zijn prima carburateurs. Wel opletten dat je een echte koopt, en geen imitatie.
|
|
|
|
christianos |
10-4-2006 11:28 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chrisda
als ik nou inplaats van die athena me orginele laat uithonen en dan techno, slijt ie dan niet sneller. en moet je verder nog iets aan het luchtfilter veranderen. en orgi zit er tog al 16 mm op een nsr, zoja wat is het verschil daartussen dan tussen orgineel en keihin
Luchtfilter lekker zo laten en van honen ga je niet sneller, en zoals ik al zei ene orginele cilinder gata gewoon niet harder dan 65
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
Die maat van je zal wel een ge2 hebben gehad
elke ori cilinder is GE2...
|
|
|
|
mulder |
10-4-2006 11:30 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
Luchtfilter lekker zo laten en van honen ga je niet sneller, en zoals ik al zei ene orginele cilinder gata gewoon niet harder dan 65
[...]
elke ori cilinder is GE2...
mja een belgische dan:P
|
|
|
|
chrisda |
10-4-2006 11:35 |
Posts: 387 |
wat doen al die gastjes dan, die gaan hun cilinder tog ook groter maken of zo, dan ga je tog gewoon harder,
edit wat is goedkoper?? een snelle 50 of 70 cc kopen of k kan me cilinder ook door un maat van mij laten honen, maar die vraag geloof ik iets van 10 p uur, denk wel dat hij wat van de prijs af haalt doet ie wel vaker maar dan zal de rekening nog steeds wel hoger liggen dan als je dus gewoon een andere cilinderkoop of niet???
Dit bericht is gewijzigd door chrisda op 10-4-2006 om 11:38 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
10-4-2006 11:37 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chrisda
wat doen al die gastjes dan, die gaan hun cilinder tog ook groter maken of zo, dan ga je tog gewoon harder,
Nee, verdiep je wat meer in de tweetakt techniek, en herzie je conclusie !
-edit-
De topictitel is vrij duidelijk trouwens, laten we het bij uitlaten houden, als je nog vragen over de cilinder hebt kun je daar het beste een nieuw topic voor openen.
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 10-4-2006 om 11:39 uur.
|
|
|
|
chrisda |
10-4-2006 11:41 |
Posts: 387 |
gelijk in,
in ieder geval een techno race is dus een goeie uitlaat of weet iemand nog een betere, en wat zou een goeie demper zijn om inplaats van de techno demper??
|
|
|
|
christianos |
10-4-2006 11:43 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]
Nee, verdiep je wat meer in de tweetakt techniek, en herzie je conclusie !
-edit-
De topictitel is vrij duidelijk trouwens, laten we het bij uitlaten houden, als je nog vragen over de cilinder hebt kun je daar het beste een nieuw topic voor openen.
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 10-4-2006 om 11:39 uur.
ahaha maar TS heeft antwoiord al, je gaat met techno geen 90 km/h rijden.
daar moet je gewoon een andere cilinder voor hebben
en iki zeg het nog maar eens:
investeer beter in ene goede merk cilinder dan in alle troep eromheen, dat komt later wel
|
|
|
|
Saknet |
10-4-2006 11:54 |
Posts: 10355 |
zal een NL GE2 onder optimale condities met 6bak egt nie voorbij de 65 komen? mijn mb rijd met ori cil en 4bak al 65 (wind mee, 50 tegen)
hangt natuurlijk ook af van gewicht van chauffeur hopelooze reply dit
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
stivoman |
10-4-2006 12:06 |
Posts: 5353 |
ontgrens eerst die er nu op zit en kijk wat ie dan doet
wie was die vriend vn je ?
|
|
4 rings rule them all |
|
honda_for_life.com |
10-4-2006 12:53 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
Het enige om een nsr boven de 60/65 70/75 uit te krijgen is gewoon een andere cilinder monteren aangezien de orginele gewoon niet harder kan.
...
edit: dit rijd een ori nl cilinder met 4 bak +ontgrensd en met andere uitlaat
Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 10-4-2006 om 12:54 uur.
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
Dit topic is 3515 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 4
|
|