Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - suzuki rg kopen??? of laten staan??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1182 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #36160 - suzuki rg kopen??? of laten staan??
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-4-2006 20:19 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mb 4 life
nee NOOIT geen honda weer voor mij ja maar ik ken niemand die er verstand van heeft van die rg,s


waarom replie je dan?

 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-4-2006 20:20 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Snackpens
RG heeft geen NL goedkeuring toch?

Die LC blokjes zijn opzich mooi, maar zijn niet echt supersnel ofzo.

Gooi je er echter een 80LC blok onder dan blaast dat flink hard.



ook jou moet ik teleurstellen, 50 blok wat onder rg ligt is vele malen sneller te krijgen dan 80 blok

zoek maar een s naar de ECHTE user blackice hier op bf
 
suzirm 8-4-2006 21:08 Print reply

Posts: 43
RG blokjes zijn dezelfde als WOLF,RMX en SMX blokjes ik rij zelf met een RMX hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ze hebben mss wel niet zoveel compressie als andere brommers maar je moet tenminste je motor niet stilleggen in de zomer om hem te laten afkoelen terwijl een vriend van me met z'n derbi dat wel moet doen. En deze blokjes hebben standaard redelijk wat power geloof mij maar een vriend van me rijdt met een wolf en die haalde max 105km/u(met wind mee uiteraard)
 
mb-gek 8-4-2006 22:19 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



ook jou moet ik teleurstellen, 50 blok wat onder rg ligt is vele malen sneller te krijgen dan 80 blok

zoek maar een s naar de ECHTE user blackice hier op bf

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


waarom replie je dan?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
edit je post aub



at ts

neem iemand mee die er verstand van heb en dan zal het wel goed komen
je kan niet alles zien namelijk maar wel het meeste....

Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 8-4-2006 om 22:20 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
TSX-man 8-4-2006 22:38 Print reply

Posts: 376
ik heb een donor rg gekocht, maar dat is een voorganger van die wolf en een jaar of 10 ouder dus. Ik vind dat zo'n ding heel raar in elkaar zit (benzinekraantje is heel vaag). Het blok is wel degelijk en volgens mij is zo'n wolf absoluut geen slechte brommer. Maar woon je in Belgie ofzo want ze zijn in nederland toch niet toegelaten op de weg? Ik heb er nl een gekocht voor het blok, maar dat is echt sloom Gewoon op de standaard dingen letten als je gaat kijken, bijv of hij altijd goed onderhouden is, geen extreem roestige ketting enzo.
 
honda_freak 8-4-2006 22:51 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
ik heb een donor rg gekocht, maar dat is een voorganger van die wolf en een jaar of 10 ouder dus. Ik vind dat zo'n ding heel raar in elkaar zit (benzinekraantje is heel vaag). Het blok is wel degelijk en volgens mij is zo'n wolf absoluut geen slechte brommer. Maar woon je in Belgie ofzo want ze zijn in nederland toch niet toegelaten op de weg? Ik heb er nl een gekocht voor het blok, maar dat is echt sloom Gewoon op de standaard dingen letten als je gaat kijken, bijv of hij altijd goed onderhouden is, geen extreem roestige ketting enzo.


Als de ketting verroest is, dan is hij beschadigd, moet je m vervangen, evenals je tandwielen.. nou niet met van die dingen komen van het is maar een brommer. Roest is een vaak onderschatte vorm van corrosie en kan heel vervelende gevolgen hebben voor het ijzer waar je ketting van gemaakt is.. speling tussen de schakels en microscheurtjes in het materiaal.. kortom.. de kans dat je ketting t begeeft wordt opeens een stuk groter!

Heeft de brommer een verroeste ketting, dan vond de eigenaar het niet nodig deze te vervangen en kan het wel eens zijn dat hij dat bij wel meer dingen dacht..

 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Caïn 9-4-2006 11:56 Print reply

Posts: 146
Wat ik zo lees heb je weinig vertrouwen meer in brommers in het algemeen en heb je keer op keer een MB kapot gereden en rij je nu op een Puch.
Dan vraag ik me af, waarom wil je nog een schakel, die rij je steeds kapot want je maakt mij niet wijs dat een goed afgestelde MB keer op keer naar de klote gaat. Dan doe je dan toch echt zelf. Aangezien je die Puch wel heel houd waarom blijf je daar dan niet bij, want je kan wel een schakel willen maar als je er niet op kan rijden kom je niet ver. Dan maakt het niet uit wat je koopt, dan gaat het allemaal stuk.
Blijf dus maar lekker op een puch rijden, als je er daar 100 van sloopt maakt het niemand ene fuck uit. Als je oldtimers of echte brommers gaat slopen vinden veel mensen dat toch een beetje zonde.
En als er meerdere reacties staan dat die brommer die je op het oog hebt geen NL goedkeuring heeft en je wil er echt op gaan rijden, kan er meteen een slotje op want dan krijg je geen kenteken dus dan heb je er na september niet zo veel meer aan.
 
Magneet Thunderbird
chineesboer 9-4-2006 11:59 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ca?n
Wat ik zo lees heb je weinig vertrouwen meer in brommers in het algemeen en heb je keer op keer een MB kapot gereden en rij je nu op een Puch.
Dan vraag ik me af, waarom wil je nog een schakel, die rij je steeds kapot want je maakt mij niet wijs dat een goed afgestelde MB keer op keer naar de klote gaat. Dan doe je dan toch echt zelf. Aangezien je die Puch wel heel houd waarom blijf je daar dan niet bij, want je kan wel een schakel willen maar als je er niet op kan rijden kom je niet ver. Dan maakt het niet uit wat je koopt, dan gaat het allemaal stuk.
Blijf dus maar lekker op een puch rijden, als je er daar 100 van sloopt maakt het niemand ene fuck uit. Als je oldtimers of echte brommers gaat slopen vinden veel mensen dat toch een beetje zonde.
En als er meerdere reacties staan dat die brommer die je op het oog hebt geen NL goedkeuring heeft en je wil er echt op gaan rijden, kan er meteen een slotje op want dan krijg je geen kenteken dus dan heb je er na september niet zo veel meer aan.



nutteloze reply

 
bart de scootergek 9-4-2006 12:07 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



nutteloze reply




is jou reply wel zo nuttig dan? beter onderbouw je iets als je het er niet mee eens bent.
 
Honda RC-33

Dit topic is 1947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved