Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Maten carterbouten maxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36154 - Maten carterbouten maxi
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1389 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

white_hell 8-4-2006 13:17 Print topicpost
Posts: 298
Weet iemand de maten van de carterbouten die in de carterhelften van een Puch maxi gaan? Ik heb maar 2 bouten ervan en hoorde dat de maten ook verschillen. Dus weet iemand welke maten ik nodig heb en hoeveel van welke lengte.
 

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-4-2006 13:21 Print reply

Posts: 17929
ze zijn 20, 30 en 40 mm lang, weet niet hoeveel van elk
 
white_hell 8-4-2006 13:36 Print reply
Posts: 298
thnx, verder nog iemand die de aantallen weet?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-4-2006 13:37 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: white_hell
thnx, verder nog iemand die de aantallen weet?


pak ff je schuifmaat, meet je de diepte van elk gat, makkelijk zat


anders koop je er overal 10 van, koste net 10 ct per stuk

 
white_hell 8-4-2006 13:41 Print reply
Posts: 298
het probleem is dat die verzonken bouten ook niet echt meer makkelijk te krijgen zijn geloof ik. de brommerboer hier heb er maar 4 van elke maat ofzo. een brommerboer ietsjes verderop zei dat ik dan ff de maten moest zoeken.
 
Almer 8-4-2006 17:50 Print reply

Posts: 3325
waarom moet er verzonken in (als dat bestaat?)? RVS is mooier, en die kosten 30cent et stuk, 4 van elke maat is ook genoeg, daar zitten dan wel 20, 30 en 40 lang bij

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: white_hell
het probleem is dat die verzonken bouten ook niet echt meer makkelijk te krijgen zijn geloof ik. de brommerboer hier heb er maar 4 van elke maat ofzo. een brommerboer ietsjes verderop zei dat ik dan ff de maten moest zoeken.


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
white_hell 8-4-2006 17:57 Print reply
Posts: 298
kheb net antw gekregen op puchforum.net daar wordt dit gezegd:

Quote:
Vijf boutjes M6x50 en acht M6x30.
2 maten die hier dus niet bij stonden. Wat is dus het goede antwoord?
 
mulder 8-4-2006 17:58 Print reply

Posts: 13701
haal ze niet bij de brommerzaak, maar gewoon bij een ijzerzaak
 
crosser10040 8-4-2006 18:23 Print reply

Posts: 515
zou ze gewoon bij doe-het-zelf zaak halen want bromboer vraagt toch al gouw een hlave tot een euro per stuk omdat hij ze niet in grote getallen inkoopt

 
timoty-dt 8-4-2006 18:37 Print reply

Posts: 1802
Koop lange bouten en maak ze op de goede maat is net zo makkelijk
 
kut voetbal
white_hell 8-4-2006 19:12 Print reply
Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
Koop lange bouten en maak ze op de goede maat is net zo makkelijk



dan moet je elke bout gaan zagen.. duurt te lang
 
honda_freak 8-4-2006 19:18 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: white_hell
[...]



dan moet je elke bout gaan zagen.. duurt te lang


je had dan nu al klaar geweest grapje is best goed te doen hoor.. ff op maat zagen.. tis maar M6 (blijkbaar) als je een dremel (of in mijn geval een slijptol) tot je beschikking hebt is t helemaal zo gepiept..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Joostvdw 8-4-2006 19:19 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: white_hell
[...]



dan moet je elke bout gaan zagen.. duurt te lang


oh god, je zal maar wat moeten doen zeg


als je de maten niet weet zal je toch echt moeten gaan zagen fo anders ff wachten

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
TaNDeM 9-4-2006 9:49 Print reply
Posts: 131
zitten in totaal 13 bouten in, je kunt het beste inbus nemen als het nog een keer losmoet :P

ik dacht dat het er 5 van 30 waren en 8 van 40 maar dat weet ik niet zeker
 

Dit topic is 1389 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved