Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoog touren waneer de brommer schuin staat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 902 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36124 - hoog touren waneer de brommer schui...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1230 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MopedMania 7-4-2006 12:54 Print topicpost

Posts: 105
ik heb dus een yamaha dtr en alles leuk en aardig
maar ik gooide dus weer het standaart spul errop voor de keuring enzow
in de vakantie weer 70 dr op
maar tot die tijd moet ik met een brommer doen die als die schuin staat in de toure gaat
het licht NIET aan de gaskabel want dat heb ik gecheckt
hoe kan dit?
 
op een dag drink je geen bier meer...dan ben je dood

SectorZero 7-4-2006 12:56 Print reply

Posts: 388
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MopedMania
ik heb dus een yamaha dtr en alles leuk en aardig
maar ik gooide dus weer het standaart spul errop voor de keuring enzow
in de vakantie weer 70 dr op
maar tot die tijd moet ik met een brommer doen die als die schuin staat in de toure gaat
het licht NIET aan de gaskabel want dat heb ik gecheckt
hoe kan dit?



Genoeg blokolie? Maarre, je hoeft hem niet origineel te maken voor de schouwing... ze noteren alleen het bloknummer, framenummer en goedkeuringsnummer.

Er is dus geen technische keuring.
 
What's puzzling you is the nature of my game.
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-4-2006 12:57 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SectorZero
[...]



Genoeg blokolie? Maarre, je hoeft hem niet origineel te maken voor de schouwing... ze noteren alleen het bloknummer, framenummer en goedkeuringsnummer.

Er is dus geen technische keuring.


blok olie

denk dat je het in je vlotterbak ofzo moet zoeken
gaat hij direct in toeren of duurt het even en begint hij rustig op te toeren ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
jww 7-4-2006 13:00 Print reply

Posts: 1779
Je hebt cker ook de carburateur veranderd?
 
Dus...
race-or 7-4-2006 15:05 Print reply
Posts: 54
als je m schuin zet krijgt ie minder benzine dus maakt ie meer toeren hebbik ook gehad, en anders is het inderdaad je vlotter
 
richard3 7-4-2006 15:21 Print reply

Posts: 5198
of je gaskabel blijft ergens hangen
klinkt heel dom maar ik heb het ook gehad

 
op naar de grote brommers
Evilmex 7-4-2006 15:29 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
of je gaskabel blijft ergens hangen
klinkt heel dom maar ik heb het ook gehad



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MopedMania
ik heb dus een yamaha dtr en alles leuk en aardig
maar ik gooide dus weer het standaart spul errop voor de keuring enzow
in de vakantie weer 70 dr op
maar tot die tijd moet ik met een brommer doen die als die schuin staat in de toure gaat
het licht NIET aan de gaskabel want dat heb ik gecheckt
hoe kan dit?


 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Gijs-MB5 7-4-2006 16:01 Print reply
Posts: 71
Denk idd dat het aan de carb ligt..als ie recht staat zit er nog genoeg benzine in de vlotterbak..als je hem schuin zet gaat alles naar 1 kant en krijgt ie bijna geen benzine meer.

Is het hetzelfde effect als je je brommer laat draaien met benzine kraan dicht?
 
Kawasaa 7-4-2006 16:04 Print reply

Posts: 778
Moet je de standaard iets verlengen als hij erg heel schuin staat en anders gewoon dat pinnetje van de vlotter iets bij buigen zodat de vlotterbak vol genoeg zit zodat het mengsel tussen benzine en lucht goed blijft. Is idd hetzelfde als je met benzinekraan dicht gaat rijden dan klopt de verhouding op een gegeven moment niet meer.
 
Evilmex 7-4-2006 16:04 Print reply

Posts: 4458
ook wel handig is om te weten hoe shuin de brommer dan precies staat?
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Kietel Tuning 7-4-2006 16:05 Print reply

Posts: 863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gijs-MB5
Denk idd dat het aan de carb ligt..als ie recht staat zit er nog genoeg benzine in de vlotterbak..als je hem schuin zet gaat alles naar 1 kant en krijgt ie bijna geen benzine meer.

Is het hetzelfde effect als je je brommer laat draaien met benzine kraan dicht?


dan zou hij dus niet goed lopen als hij schuin hangt. dat doet nu juist wel.
 
Gijs-MB5 7-4-2006 16:07 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kietel Tuning
[...]


dan zou hij dus niet goed lopen als hij schuin hangt. dat doet nu juist wel.



Als ik me brommer stationair laat draaien met benzine kraan dicht gaat ie toch ook niet slechter lopen..maar hoge toeren maken..oke als je hem langer dicht laat valt ie uit. Maar hij gaat niet stotteren of gek doen bij mij
 
TzrRossi 7-4-2006 17:54 Print reply

Posts: 384
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gijs-MB5
[...]



Als ik me brommer stationair laat draaien met benzine kraan dicht gaat ie toch ook niet slechter lopen..maar hoge toeren maken..oke als je hem langer dicht laat valt ie uit. Maar hij gaat niet stotteren of gek doen bij mij

mijnes gaat dan ook toeren maken na een tijdje. steeds meer totdat ie zowat in het rood zit dan zet ik m maar uit. maar gewoon met benzine kraan open gaat het toch over?

Dit bericht is gewijzigd door TzrRossi op 7-4-2006 om 17:54 uur.
 
Gijs-MB5 7-4-2006 18:10 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TzrRossi
[...]

mijnes gaat dan ook toeren maken na een tijdje. steeds meer totdat ie zowat in het rood zit dan zet ik m maar uit. maar gewoon met benzine kraan open gaat het toch over?

Dit bericht is gewijzigd door TzrRossi op 7-4-2006 om 17:54 uur.



Jep, dan krijgt ie weer benzine..
 
MopedMania 19-4-2006 13:38 Print reply

Posts: 105
uuhm ben dr al achter het kwam omdat het membraam naar de kut was
beswel vaag
marjah eind goed al goed
maar kmoest zowiezow al standaar t doen want me 70 had een warmloper.
kga nu een goeie uitgeveilde 50cc clylinder laten honen
bij dijkman in lemereveld kost dat met kwaliteit zuiger erbij 45 euro
is dat beetje normale prijs?
 
op een dag drink je geen bier meer...dan ben je dood
Saknet 19-4-2006 13:41 Print reply

Posts: 10355
oe een geveilde cilinder, hard blazen dan

mischien blaas je alle kaarsjes wel in 1 keer uit

dat honen is opzich niet verkeerde prijs
al zou ik dan wel minimaal een "b"-merk zuiger verwachten

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-4-2006 om 13:42 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 1230 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved