Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kawa AR max opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 916 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36113 - kawa AR max opvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stoeptegel 6-4-2006 23:54 Print reply

Posts: 3085
125 cc blok onder keilen.Geen gemauw verder
 
80 cc ownatsj
koekie - Administrator 6-4-2006 23:55 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
125 cc blok onder keilen.Geen gemauw verder


zo kenne we allemaal wel onze brommers hard laten lopen..
 
Haaks de hoek om!
stoeptegel 6-4-2006 23:56 Print reply

Posts: 3085
nou. als je een ar max wilt opvoeren, is dit de nige goede betaalbare oplossing.Eeen ar50 bok ``tune`` is veels te duur en krijg je nooit het vermogen mee als emt een 125cc
 
80 cc ownatsj
KaWaReZ 6-4-2006 23:56 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
125 cc blok onder keilen.Geen gemauw verder


125blok is LC, (met roterende inlaat), en wsl passen ook de bevestigingspunten niet echt.

mgoed... voor die lctjes zijn echt geen onderdelen meer te krijgen.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
stoeptegel 6-4-2006 23:56 Print reply

Posts: 3085
ow ok dat wist ik niet
 
80 cc ownatsj
wiebutt 7-4-2006 0:20 Print reply

Posts: 6264
mb blok eronder
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
mr200r 7-4-2006 1:34 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


125blok is LC, (met roterende inlaat), en wsl passen ook de bevestigingspunten niet echt.

mgoed... voor die lctjes zijn echt geen onderdelen meer te krijgen.

hoeveel wil je er hebben ,kleur,alle onderdelen,is idd goedkoper dan 50 tunen.
 
mr200r
bart de schakelgek 7-4-2006 9:27 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
is een faq met begrenzingen..

idd die site ben ik ook kwijt.
maar hadden ze ook 6plaats koppeling

Bart schakelgek heeft een lude tjoent autisa, met geloof opmaatje (was de planning)
gianelli schijnt et niet zo super te doen, beter de originele uitlaat.
voor 50 en 80 is die afaik hetzelfde.
Homoet is gewoon kut op een 100.

4plaatskoppeling is lastig te bemachtigen.

en de 100 imi loopt heel snel warm, te snel iig.
poorten kan wel eea aan gedaan worden, maar verwacht er niet teveel van.
Tzijn meer koppelcilinders.
Spruitstukken zul je zelf moeten maken, aangezien ze ori niet groter zijn dan 18mm.

en op die ene site staat ook nog dat ze een 93 autisa tjoent met opmaatje, en of 19 of 21 Do carb hadden gebruikt. 98mph, slordige 160kmu.


kheb me btw ook al een ar80 met blokkie met 4 plaats geregeld
de 100 immi viel mij tegen, de autisa bevalt veel beter moet ik zeggen
en rez: de ori 80 uitlaat... gek genoeg is die anders dan de ori 50 uitlaat

en ik heb een keer een gianelli op een ongetunede autisa gezien, die deed het juist wel goed... maarja
 
Limburger
Sjoerd. 7-4-2006 18:18 Print reply

Posts: 2607
125 blok gaat niet lukken. Heb ik ook geprobeerd.

Je neemt beter toch een 100 imi nieuw en smeerd em goed enz.

Authisa vind ik zelf niet zo'n beste cilinder.

80 is nog altijd het beste, en het boekt die 100cc'tjes kk hard ( de laaste ORI helemaal ORI AR80 waar ik op reed liep 135 teller

Die blazen het lekkerst door. Wat koppeling betreft, tja je moet iig dan een andere.

Uit een 50 cc met 20 mm en een Techno uitlaat die ik heb kun je wel 85 boeken ( ik, op autoteller )

50 Tunen is ook goeie optie, dis namelijk een best cilindertje en met een bootspoortje en boren naar je eerste spoelpoorten vanuit inlaatschacht geeft behoorlijk meer power ( geen top!! ). Tenminste bij mij.

Verder zul je je ontsteking moeten aanpassen. Je kunt em zo niet vroeger zetten, dan moet je eerst die gaatjes uitboren/veilen.

Leertouwer heeft zuigers voor de Authisa, 55 mm
50CC.nl heeft een 100 Imi
Marktplaats iemand met een 90


 
bereheer 7-4-2006 18:36 Print reply

Posts: 1901
ik was zowiezo niet van plan een 125 of 80 blok te kopen.. ik wil 't bij dit blokje houden

een 50 tunen is ook wel iets, maar ik ben nogal wat gewend van die opgefokte mt'tjes en derbi's etc. daarom denk ik dat het dan niet echt denderend zal zijn..

Is nu een immi of een autissa beter? er zijn twee mensen die elkaar tegenspreken....
 
bloaze manne, meej diene woage!
Sjoerd. 7-4-2006 18:39 Print reply

Posts: 2607
Ik zeg toch Immi.
 
Joostvdw 7-4-2006 18:49 Print reply

Posts: 4789
als je nou echt cool bent, en tijd over hebt, dan maak je er een kx85 cilinder ofzo op

DAN ga je hard.
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Sjoerd. 7-4-2006 18:50 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
als je nou echt cool bent, en tijd over hebt, dan maak je er een kx85 cilinder ofzo op

DAN ga je hard.




KX80 blok uit 90-92 zal wel moeten passen
 
Joostvdw 7-4-2006 18:52 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sjoerd.
[...]

KX80 blok uit 90-92 zal wel moeten passen


oh een heel blok had ik niet eens aan gedacht, zou best goed kunnen dattie gewoon past idd

ik doelde eigenlijk meer op een crossmotorcilidner in het algemeen, die zjin toch wel een stukje beter weer dan ori brom of slome motor spul

en met een kx cilinder maak je de meeste kans denk ik


 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Sjoerd. 7-4-2006 18:53 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


oh een heel blok had ik niet eens aan gedacht, zou best goed kunnen dattie gewoon past idd

ik doelde eigenlijk meer op een crossmotorcilidner in het algemeen, die zjin toch wel een stukje beter weer dan ori brom of slome motor spul

en met een kx cilinder maak je de meeste kans denk ik





Nah, beter dan maar ineens een LC blok van een KX

Maar hij wil graag ori blokje.
 

Dit topic is 1714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved