Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kawa AR max opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36113 - kawa AR max opvoeren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bereheer 6-4-2006 21:50 Print topicpost

Posts: 1901
ik heb al een tijdje een kawasaki AR50 staan

nu was ik van plan om deze maximaal op te voeren, ik was van plan een 100cc cilinder te kopen, zijn deze er alleen in immi's?

de carters en de krukas wil ik ook op gaan vullen, welk spul kan ik daar 't best voor gebruiken ivm temperaturen en benzine etc

Welke uitlaat zou goed zijn voor een 100cc cilinder? en wat is de beste grootte van de carburateur?
Kan de koppling t zaakje aan?
 
bloaze manne, meej diene woage!

Evilmex 6-4-2006 21:51 Print reply

Posts: 4458
Je hebt autisa cilinders, alleen niet nieuw verkijg maar, nieuw zijn er idd alleen immi's

Krukas opvullen is vrij nutteloos.

Gianelli is wel leuk, of ori 80 uitlaat.

Probeer een ar80 koppeling te regelen (wel vrij zeldzaam)
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
bereheer 6-4-2006 21:52 Print reply

Posts: 1901
alle beetje helpen hge hogere carterdruk is altijd goed :P

de ori koppeling gaat 't dus zeker niet houden?

had jij geen onderdelen van AR? ik had je toch op msn?

Dit bericht is gewijzigd door bereheer op 6-4-2006 om 21:54 uur.
 
bloaze manne, meej diene woage!
honda_2takt_power 6-4-2006 21:54 Print reply

Posts: 6744
porbeer anders een ar125 blok te bemachtigen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Joer 6-4-2006 21:55 Print reply

Posts: 283
een homoet uitlaat is ook goed
 
Motorhispania RX
Evilmex 6-4-2006 21:55 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
alle beetje helpen hge hogere carterdruk is altijd goed :P

de ori koppeling gaat 't dus zeker niet houden?

had jij geen onderdelen van AR? ik had je toch op msn?

Dit bericht is gewijzigd door bereheer op 6-4-2006 om 21:54 uur.



Met een leuke setup zou tie evt wa moeite kunnen hebben, oftie zkr slipt weet ik niet.

Ik heb geen onderdelen meer, en ik heb je op msn ja
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
SavagePielk 6-4-2006 21:55 Print reply

Posts: 4562
er stond er een op tweedehands.nl voor weinig, maar dat is wel al een maandje terug ofzo...
 
Evilmex 6-4-2006 21:56 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SavagePielk
er stond er een op tweedehands.nl voor weinig, maar dat is wel al een maandje terug ofzo...



Iemand op het forum had er toch een staan?
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
MT70-nolimit 6-4-2006 21:56 Print reply

Posts: 4322
Ook ff op zoek naar een 26mm carbje oid lijkt me
 
gaat lang goed
BlackIce4 6-4-2006 21:58 Print reply

Posts: 3654
er is een zaak in amerika met autisas en veeeeel meer snel spul. ik zoek hem morgen op dan zet ik hem hier neer. mischien dat rez hem nog heeft? kheb hem toen ook aan hem gegeven
 
bereheer 6-4-2006 21:58 Print reply

Posts: 1901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Ook ff op zoek naar een 26mm carbje oid lijkt me



26mm is dus wel een goeie grootte? een ander blok ben ik trouwens toch niet van plan, 't leukste is 't gewoon om op ori blokje te maken :P

 
bloaze manne, meej diene woage!
SavagePielk 6-4-2006 22:00 Print reply

Posts: 4562
kwam een keer ergens tegen dat 24mm ideaal was, hoe wat waarom weet ik niet meer sorry
 
MT70-nolimit 6-4-2006 22:01 Print reply

Posts: 4322
Volgens mij heeft john huijben een keer een faq gemaakt over ideale carbs

edit: deze http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/115

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 6-4-2006 om 22:02 uur.
 
gaat lang goed
bereheer 6-4-2006 22:09 Print reply

Posts: 1901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Volgens mij heeft john huijben een keer een faq gemaakt over ideale carbs

edit: deze http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/115

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 6-4-2006 om 22:02 uur.


dan zou die ongeveer 25 moeten zijn, dus 24 is eik goed dan denk ik

 
bloaze manne, meej diene woage!
KaWaReZ 6-4-2006 23:43 Print reply

Posts: 20582
is een faq met begrenzingen..

idd die site ben ik ook kwijt.
maar hadden ze ook 6plaats koppeling

Bart schakelgek heeft een lude tjoent autisa, met geloof opmaatje (was de planning)
gianelli schijnt et niet zo super te doen, beter de originele uitlaat.
voor 50 en 80 is die afaik hetzelfde.
Homoet is gewoon kut op een 100.

4plaatskoppeling is lastig te bemachtigen.

en de 100 imi loopt heel snel warm, te snel iig.
poorten kan wel eea aan gedaan worden, maar verwacht er niet teveel van.
Tzijn meer koppelcilinders.
Spruitstukken zul je zelf moeten maken, aangezien ze ori niet groter zijn dan 18mm.

en op die ene site staat ook nog dat ze een 93 autisa tjoent met opmaatje, en of 19 of 21 Do carb hadden gebruikt. 98mph, slordige 160kmu.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
mulder 6-4-2006 23:48 Print reply

Posts: 13701
Cilinder laten tunen, opmaat en leuk carbje. Moet aardig lopen lijkt me..
 

Dit topic is 1700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved