Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - valse lucht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 704 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36085 - valse lucht
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MX Racing 5-4-2006 21:17 Print topicpost

Posts: 812
mijn tomos trekt valse lucht tussen de cilinderkop en de cilinder, terwijl de kop recht is en er een ijzeren pakking tussen zit.. maar hij komt heeeel langzaam op toeren (dat dee die niet voordat ik hem uit elkaar had gehaald) , komt dat dan door die valse lucht? of heeft dat er niet mee te maken?
 

denzel 5-4-2006 21:19 Print reply
Posts: 372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MX Racing
mijn tomos trekt valse lucht tussen de cilinderkop en de cilinder, terwijl de kop recht is en er een ijzeren pakking tussen zit.. maar hij komt heeeel langzaam op toeren (dat dee die niet voordat ik hem uit elkaar had gehaald) , komt dat dan door die valse lucht? of heeft dat er niet mee te maken?


waarom post je de zelfde vraag 2 keer?
 
Lekker loooosse hangen | zoveel niet gezegd zoveel niet gedaan
mental_osx 5-4-2006 21:20 Print reply

Posts: 264
stond in het ef maar een topic kan niuet verplaatst worden...

jongen wilt gewoon punctueel zijn
 
MX Racing 5-4-2006 21:21 Print reply

Posts: 812
idd , dat ging perongeluk
 
honda_freak 5-4-2006 21:25 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denzel
[...]


waarom post je de zelfde vraag 2 keer?


voor je kritiek heb, eerst even lezen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


met deo tussen cilinder en kop?

wanneer je cilinder en kop allebei goed vlak zijn en je pakking goed is kan hij niet lekken.
wanneer je met de hand het vliegwiel ronddraaid, merk je dan dat hij het er tussen uit perst?

het toeren verhaal kan kloppen, maar dan moet je ook aardig vermogen missen.

hoe heb je gekeken of je cilinderkop recht is? (ik hoop met een rei met een meetklop?)


Ja.. deo bij kop en cil.. nix vreemds tog? je spuit deo, deo is licht ontvlambaar, als het de mogelijkheid heeft om in je cil te komen.. zul je wel merken wat t doet.. Maar TS is zeker van zn zaak

dus @ TS als je t kunt voelen.. dan is er iets serieus niet recht op elkaar.. dat is heel simpel.. zou ik tog maar eens gaan controleren of je kop echt niet krom of scheef is <-- kan ook heel best hoor, lijkt recht.. maar is dan tog scheef en na montage sluit t niet aan.. De pakking kan ook best niet helemaal goed zijn, krom, niet goed passen.. zoiets.. pakkingen zijn regelmatig al verkeerd voor je ze monteert..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
MX Racing 5-4-2006 21:27 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


voor je kritiek heb, eerst even lezen

[...]


Ja.. deo bij kop en cil.. nix vreemds tog? je spuit deo, deo is licht ontvlambaar, als het de mogelijkheid heeft om in je cil te komen.. zul je wel merken wat t doet.. Maar TS is zeker van zn zaak

dus @ TS als je t kunt voelen.. dan is er iets serieus niet recht op elkaar.. dat is heel simpel.. zou ik tog maar eens gaan controleren of je kop echt niet krom of scheef is <-- kan ook heel best hoor, lijkt recht.. maar is dan tog scheef en na montage sluit t niet aan.. De pakking kan ook best niet helemaal goed zijn, krom, niet goed passen.. zoiets.. pakkingen zijn regelmatig al verkeerd voor je ze monteert..


a oke , harstikke bedankt

 
Hier_ben_ik - Administrator 6-4-2006 12:38 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
stond in het ef maar een topic kan niuet verplaatst worden...

jongen wilt gewoon punctueel zijn


een topic kan wel verplaatst worden, door een mod, dus de volgende keer hoeft er geen 2e topic geopend te worden, zodra een mod het ziet wordt het vanzelf verplaatst
 
Members zijn vervelend :-|
tsxj oran 6-4-2006 12:41 Print reply

Posts: 6498
kijk is bij je carb, daar trekken die dellorto's nogal vaak valse lucht
 
oud
mental_osx 6-4-2006 13:14 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
[...]


een topic kan wel verplaatst worden, door een mod, dus de volgende keer hoeft er geen 2e topic geopend te worden, zodra een mod het ziet wordt het vanzelf verplaatst




excuseer mij...


domme ik


edit: gebruik eens wat meer 2-takt olie... als hij dan lekt zul je blauwe rook uit je cilinder kunnen zien komen zoniet zit het wss ergens anders




Dit bericht is gewijzigd door mental_osx op 6-4-2006 om 13:17 uur.
 
Frutje 6-4-2006 16:02 Print reply

Posts: 812
die cab van jou was je tog mee aant kutte ? misschien zit daar iets nie goed..
 
Sypie_Honda 6-4-2006 16:05 Print reply

Posts: 13830
je kan niet valse lucht zuigen bij je cilkop-cilinder
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
jong 6-4-2006 16:09 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
je kan niet valse lucht zuigen bij je cilkop-cilinder


compressie verliezen, kutlopen..dat wel
 
MX Racing 6-4-2006 18:25 Print reply

Posts: 812
ja ik verlies compressie tusesn mijn kop en cilinder.. je kunt zo met je hand voelen dat daar een deel uigestampt word als het ware
 
MX Racing 6-4-2006 18:25 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
die cab van jou was je tog mee aant kutte ? misschien zit daar iets nie goed..


en met de cab is allus goed hoor

 
jong 6-4-2006 18:27 Print reply

Posts: 1445
heb je er al een nieuwe koppakking tussen gepropt?
 
bobje 6-4-2006 18:27 Print reply

Posts: 2955
en kruislings aangedraait?
 
Sooner or later it's lager time

Dit topic is 1778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved