denzel |
5-4-2006 21:19 |
Posts: 372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MX Racing
mijn tomos trekt valse lucht tussen de cilinderkop en de cilinder, terwijl de kop recht is en er een ijzeren pakking tussen zit.. maar hij komt heeeel langzaam op toeren (dat dee die niet voordat ik hem uit elkaar had gehaald) , komt dat dan door die valse lucht? of heeft dat er niet mee te maken?
waarom post je de zelfde vraag 2 keer?
|
|
Lekker loooosse hangen | zoveel niet gezegd zoveel niet gedaan |
|
mental_osx |
5-4-2006 21:20 |
Posts: 264 |
stond in het ef maar een topic kan niuet verplaatst worden...
jongen wilt gewoon punctueel zijn
|
|
|
|
MX Racing |
5-4-2006 21:21 |
|
honda_freak |
5-4-2006 21:25 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: denzel
[...]
waarom post je de zelfde vraag 2 keer?
voor je kritiek heb, eerst even lezen
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
met deo tussen cilinder en kop?
wanneer je cilinder en kop allebei goed vlak zijn en je pakking goed is kan hij niet lekken.
wanneer je met de hand het vliegwiel ronddraaid, merk je dan dat hij het er tussen uit perst?
het toeren verhaal kan kloppen, maar dan moet je ook aardig vermogen missen.
hoe heb je gekeken of je cilinderkop recht is? (ik hoop met een rei met een meetklop?)
Ja.. deo bij kop en cil.. nix vreemds tog? je spuit deo, deo is licht ontvlambaar, als het de mogelijkheid heeft om in je cil te komen.. zul je wel merken wat t doet.. Maar TS is zeker van zn zaak
dus @ TS als je t kunt voelen.. dan is er iets serieus niet recht op elkaar.. dat is heel simpel.. zou ik tog maar eens gaan controleren of je kop echt niet krom of scheef is <-- kan ook heel best hoor, lijkt recht.. maar is dan tog scheef en na montage sluit t niet aan.. De pakking kan ook best niet helemaal goed zijn, krom, niet goed passen.. zoiets.. pakkingen zijn regelmatig al verkeerd voor je ze monteert..
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
MX Racing |
5-4-2006 21:27 |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
6-4-2006 12:38 |
|
tsxj oran |
6-4-2006 12:41 |
Posts: 6498 |
kijk is bij je carb, daar trekken die dellorto's nogal vaak valse lucht
|
|
oud |
|
mental_osx |
6-4-2006 13:14 |
Posts: 264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
[...]
een topic kan wel verplaatst worden, door een mod, dus de volgende keer hoeft er geen 2e topic geopend te worden, zodra een mod het ziet wordt het vanzelf verplaatst
excuseer mij...
domme ik
edit: gebruik eens wat meer 2-takt olie... als hij dan lekt zul je blauwe rook uit je cilinder kunnen zien komen zoniet zit het wss ergens anders
Dit bericht is gewijzigd door mental_osx op 6-4-2006 om 13:17 uur.
|
|
|
|
Frutje |
6-4-2006 16:02 |
Posts: 812 |
die cab van jou was je tog mee aant kutte ? misschien zit daar iets nie goed..
|
|
|
|
Sypie_Honda |
6-4-2006 16:05 |
Posts: 13830 |
je kan niet valse lucht zuigen bij je cilkop-cilinder
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
jong |
6-4-2006 16:09 |
|
MX Racing |
6-4-2006 18:25 |
Posts: 812 |
ja ik verlies compressie tusesn mijn kop en cilinder.. je kunt zo met je hand voelen dat daar een deel uigestampt word als het ware
|
|
|
|
MX Racing |
6-4-2006 18:25 |
Posts: 812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frutje
die cab van jou was je tog mee aant kutte ? misschien zit daar iets nie goed..
en met de cab is allus goed hoor
|
|
|
|
jong |
6-4-2006 18:27 |
Posts: 1445 |
heb je er al een nieuwe koppakking tussen gepropt?
|
|
|
|
bobje |
6-4-2006 18:27 |
Posts: 2955 |
en kruislings aangedraait?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|