Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - toerental rs

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 666 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36075 - toerental rs
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1087 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 5-4-2006 18:22 Print topicpost

Posts: 302
ik heb nu dus me nsr verkocht en een rs gekocht.
de rs had een dopler krukas en een dopler spruitstuk en een 21mm delli en de cilinder (gila 1) was de uitlaatpoort opgehoogd door de jager die tevens het blok ook gereficeert heefd.
nu zou die 95 rijden volgens de vorige eigenaar alleen in de 1,2,3 trekt die makkelijk tot de 10000 rpm en de 4,5,6 komt ie
niet boven de 8500 uit,heb er al een grotere sproeier in gedaan zit nu 100 in.
maar waar kan het aan liggen dat ie niet trekt,want een vriend van mij heefd alleen een 17,5 mm en trekt mij er uit.
heb al wel een gianelli uitlaat besteld.

snap er niks van
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

segeren 5-4-2006 18:24 Print reply

Posts: 376
(te) zwaar vertand?
 
tsxj oran 5-4-2006 18:24 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
ik heb nu dus me nsr verkocht en een rs gekocht.
de rs had een dopler krukas en een dopler spruitstuk en een 21mm delli en de cilinder (gila 1) was de uitlaatpoort opgehoogd door de jager die tevens het blok ook gereficeert heefd.
nu zou die 95 rijden volgens de vorige eigenaar alleen in de 1,2,3 trekt die makkelijk tot de 10000 rpm en de 4,5,6 komt ie
niet boven de 8500 uit,heb er al een grotere sproeier in gedaan zit nu 100 in.
maar waar kan het aan liggen dat ie niet trekt,want een vriend van mij heefd alleen een 17,5 mm en trekt mij er uit.
heb al wel een gianelli uitlaat besteld.

snap er niks van

21mm op 50cc is erg veel helemaal omdat je cilinder zo goed als standaard is
en hij kan in zijn 1 wel tot 10k trekken maar dan moet je maar net in zijn 3,4,5 ook redden en wat vor uitlaat heb je??
 
oud
tsxj oran 5-4-2006 18:25 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: segeren
(te) zwaar vertand?

onzin
 
oud
The Catfish 5-4-2006 18:29 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

onzin


onzin?!

dit lijkt met juist het probleem.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Lykantroop 5-4-2006 18:29 Print reply

Posts: 4754
nogal grote carb, en het is logisch dat hij in hogere versnellingen niet hele hoge toeren haalt
 
hondansrpower 5-4-2006 18:30 Print reply

Posts: 302
op dit moment origineel maar heb gianelli bestelt.
kank nie beter een 17,5mm kopen kan er een krijgen voor 15 euro.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
tsxj oran 5-4-2006 18:31 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]


onzin?!

dit lijkt met juist het probleem.

als hij in zijn 4 al niet meer trekt van de 6, dan moet je hem zo ondiegelijk te zwaar vertand hebben dat het bijna niet te doen is
 
oud
tsxj oran 5-4-2006 18:32 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
op dit moment origineel maar heb gianelli bestelt.
kank nie beter een 17,5mm kopen kan er een krijgen voor 15 euro.

ja das een stuk beter, en ik weet niet hoeveel toeren een standaard uitlaat maakt, maar in zijn 1,2,3 heeft het wel nut om hem door te trekken tot de 10000 of heeft hij dan geen kracht meer??
hoe zit je met sproeiers???
 
oud
Lykantroop 5-4-2006 18:32 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
op dit moment origineel maar heb gianelli bestelt.
kank nie beter een 17,5mm kopen kan er een krijgen voor 15 euro.



dat is beter ja, wat je nu hebt is wel erg groot voor 50cc
 
Lykantroop 5-4-2006 18:32 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]


onzin?!

dit lijkt met juist het probleem.



als hij te zwaar vertand zou zijn zou hij terugvallen, niet stoppen met trekken.
 
hondansrpower 5-4-2006 18:40 Print reply

Posts: 302
zit 14-47 op en als ik in de 4 zit komt die gewoon niet boven de 9000 uit en in de 5 en de 6 niet boven de 8500.
en in de 1,2,3 zit boven de 9000 geen power mee ik schakel dus bij de 9000.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Kampersjaak 5-4-2006 18:40 Print reply

Posts: 12285
dat is best zwaar


gooir er eens een 12 tands op voor
 
oderint dum metuant
Remco RS 5-4-2006 19:04 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
zit 14-47 op en als ik in de 4 zit komt die gewoon niet boven de 9000 uit en in de 5 en de 6 niet boven de 8500.
en in de 1,2,3 zit boven de 9000 geen power mee ik schakel dus bij de 9000.

ik had 12/42

icm
19mm
giannelli uitlaat
bijgewerkte gilardoni 1

edit: dat liep mooi, ik denk dat als jij 13 doet het al heel veel uitmaakt

ik reed eerst met 14/42 (80cc zat er eerst op) en toen had ik t zelfde probleem als jij nu hebt

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 5-4-2006 om 19:05 uur.
 
zeno 5-4-2006 19:15 Print reply

Posts: 1595
Ik heb nu 11/43, en rijd goed op ori cilinder en 19mm carb

 
bier drinken en kut roepen
rsruud 5-4-2006 19:17 Print reply
Posts: 281
- sowieso ff een 12 tands voorop

- kleiner gaan met je sproeier. Dit is veel te groot, je moet eerder richting de 86 gaan denk ik..
 

Dit topic is 1087 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved